Ga naar inhoud

Welke maat/model van blouses?


engelke69

Aanbevolen berichten

Het is niet over lingerie maar weet niet waar anders zetten.

Hoe kopen jullie kleding?

Als je normaal maat S of M hebt, maar een grote boezem, dan past het toch niet?

Kopen jullie dan een L en het laten innemen of enkel bepaalde modellen?

Hebben jullie hier veel problemen mee?

Ben nu al aan het rondkijken voor blousjes met knoopjes/ritssluiting voor de eerste weken en weet echt niet wat kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, ik heb ook het probleem dat de meeste kleding niet past...

Ik koop dan een grotere maat en laat het dan vermaken.

Of iets van stretchmateriaal, dat zit ook altijd fijn.

Maar dat vind ik helemaal niet erg hoor, ik ben superblij met mijn grote voorgevel,haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Engelke,

Loop de eerste tijd maar fijn als Tokkie of Ma Flodder rond :P

Jij bent van Belgie hè, dus ik weet niet of je die kent :45:

Een soort Center Parcs kleding hahahahahaha!! Gewoon een losse joggingbroek, of een huispak met zo een vestje die je dicht kan ritsen ;)

Als je graag in jeans loopt, dan vond ik de jeanslegging ideáál!!! Die hoef je namelijk niet te hijsen met veel kracht, want dat is best pijnlijk voor je borstspieren.

Mijn kleding was voornamelijk dus jeanslegging, gewone legging ( nee niet met crocs eronder :45: ) huispakken en panty;s met wikkeljurkjes ( ook zo ideaal!!) of wikkeltruitjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loop de eerste tijd maar fijn als Tokkie of Ma Flodder rond :P

Jij bent van Belgie hè, dus ik weet niet of je die kent :45:

Jaja, de familie Flodder kennen we :D

2dagen na de operatie moeten we gaan uit eten. Heb mij een soort vrouwelijk bouwvakkershemd gekocht in maat L (anders heb ik een M). Met een jeans eronder (mijn vriend moet ze maar optrekken :D )

Heb ook al een sportvestje gekocht voor thuis.

Zolang ik niet buiten moet, zal het Flodder-achtig zijn met Crocs en al :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaahahahah nou vooruit dan, dan huppel binnenshuis maar lekker rond op je crocjes ;) Welke kleur hebben ze :P Die heerlijke onopvallende gifgroene , of de knalroze ? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer altyd de M ,(heb maat 38) maar soms moet ik de L pakken vanwege mn boezem ,alleen is het vaak dan weer bij mn middel te wijdt,dus kan niet meer klakkeloos dingen kopen,moet het echt passen !

Jurkjes is een drama ,maar gelukkig bestaat er stretch stof!!

Die wikkel tip van Piepke vind ik wel geniaal! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat straks kleding kopen voor mij helemaal een ramp is, heb xxs/xs en zit dan nu al best strak dus straks pas ik het niet meer, en flubbert de rest OMG.. haha....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.