Ga naar inhoud

Ff voorstellen


Annick

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben nieuw hier. Ik ben 36 jaar, mama van drie schatten. Ik denk reeds een achttal jaren aan BV/lift maar het is er nog niet van gekomen. Ik zit ong. op een C cup dus materiaal genoeg. Alleen zit het niet meer waar het vroeger zat... :-) grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annick,

Welkom op het forum :35:

Genoeg info om in rond te struinen, teveel soms ;)

Waar moet je beginnen hè... pftt dat valt af en toe niet mee.

Allereerst de financien... en dan her en der een consult plannen bij de pc waar je een goed verhaal of tip over hebt gehad.

Heb je een voorkeur of juist afkeer om naar Belgie bijvoorbeeld te gaan? Dat verkleind alweer je zoekgebied... of juist niet :P

Heel veel succes met uitpluizen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique, ik ben de afgelopen jaren al bij verschillende artsen geweest. Maar er was telkens wel iets wat mij er van weerhouden heeft om met die mensen verder te gaan. Of ze waren ronduit onvriendelijk , of hun aanpak/voorwaarden waren niet oké, of ze gebruikten mindere kwaliteit protheses...

Ik heb er ondertussen lang genoeg over nagedacht en ben er nu echt wel aan toe. Het moeilijkste vind ik, is dus de juiste (privé) kliniek/arts vinden... Hopelijk vind ik hier wat mee tips. Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, er is hier zoveel informatie te vinden op dit forum. Gelukkig! En allemaal verhalen en ervaringen van vrouwen zoals jij en ik.

Ik had al een aantal consulten gehad en had toen de beslissing genomen. Daarna pas op dit forum beland. Ik moet zeggen dat ik er heel veel aan heb gehad.

Ik heb precies hetzelfde als jouw gehad zat echt te twijfelen maar heb uiteindelijk de knoop doorgehakt en ben nu zo blij. Had dit 10 jaar geleden al moeten doen. Maar ja beter laat dan nooit.

Gr. Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annick, weet zeker dat je hier op t forum veel info zult vinden wat je uiteindelijk zult helpen bij het kiezen van de juiste kliniek. En wat Monique al zegt, een borstlift is echt niet altijd nodig dus laat je goed informeren. Succes!

Anneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.