Ga naar inhoud

mama zijn, wat hebben jullie betaald voor je borstvergroting?


brinatje

Aanbevolen berichten

heykes, ik ben mama van 4kindjes.... zou je je eigenlijk echt wel vrouw moeten voelen,maar ik voel me niet zo. nu zit ik juist met men man te praten over borstvergrotingen die ik zoooooooooo graag zou willen.

maar,wat is de kostprijs ongeveer hiervan? pff hij wil me helpen zodat ik me terug vrouw kan voelen maar vrees ervoor dat dit enorm veel zal kosten :s dus ff hier informeren dat ik mezelf geen valse hoop geef.

grtjs van dit verdrietig a-cupke (als ik al een a heb want bh's met a cup zijn te groot voor me)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Binatje,

Ik geloof dat ze in de Wellnesskliniek nogal eens stunten met de prijs. Ik las pas iets van 2300 euro?

Ertussenin liggen nog een hoop bedragen.. er zijn ook klinieken die 4000 euro vragen.

Er zullen vast nog meer dames reageren.. ik zal je titel even aanpassen, dan wordt er wat 'gerichter' gelezen door de dames :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben ook een mama van 4 kindjes :)

Op 12 januari heb ik een bv laten doen en ik ben zo super lij daarmee! Ik voel me helemaal terug vrouw.

Mijn bv heeft 3000 euro gekost en het was echt elke ent waard. Ik ben er nog elke dag blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.