Ga naar inhoud

Odie40 : 29 april 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

He leuk verslag hoor. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. geniet ervan en een spoedig herstel gewenst. Liefs Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou een van de olifanten is uit Diergaarge Blijdorp ontsnapt en is lekker bij mij op mn borstkas gaan zitten. Zo voelt het aan zeg maar. Het ademen gaat niet zoals normaal, een beetje kortademig voel je je. Verder gaat het redelijk. Ik heb ook een beurs gevoel overal op mijn borstkas. Hopelijk nemen de pijntjes na vandaag beetje bij beetje af. Alles voor het goede doel :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh shit, heb ik weer het het hek open laten staan in mijn achtertuin, snorrie. Ik kom Ollie meteen weer ff terug halen ;-)

Maar zo te lezen geen helse pijnen dus, beter hoor.

Rust maar lekker uit.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn odie dat je weinig pijn hebt... hier 2 olifanten, verschrikkelijke nacht en verder beurs...

Het was wel super gezellig op de kamer krijg nog een glimlach op mijn gezicht :-)

succes komende nacht

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel Peet

Xxxxx ben zo blij het gedaan is.

Nu nog het overtollige vocht afvoeren. Ik voel me echt een tonnetje.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha... Komt goed. Je zal zien dat je na een week al aardig wat vocht kwijt ben. Bij mij zat t ook in mijn buik. Snapte er niks van :) En bij mijn sleutelbeenderen. Als ik er op drukte voelde ik belletjes en hoorde je dat er vocht in zat. Echt bizar.

Wat een heerlijk gevoel he nu je je mooie boobs heb :) Even los van de pijn toen... Ik voelde mij zo happy.

Hoe gaat ie verder met je? Kan je wel lkkr slapen?

Ben benieuwd naar je foto's.

Lfs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peet, jaaa zo gaaf dat er ineens borsten zitten van de een op de andere dag haha. Ze zijn niet enorm groot geworden bij mij hoor. Van Onselen zei bij het aftekenen voor de operatie ook tegen mij dat 360cc de juiste keuze is geweest voor mij. Ik was zelf met van die kipfilets in nog plat pfff. Als ik dan nu kijk ben echt heel blij, behoudens de pin dan pff. Slapen is wel een dramaatje hoor. Met name als ik wakker word, dan heb ik het gevoel alsof heel de boel op exploderen staat zeg maar. Ik slaap ook maar max 2 uurtjes achter elkaar en dan wakker. Even lopen door de slaapkamer en dan weer terug liggen. Lig echt naar de wekker te kijken dat het weer tijd is om op te staan. En kijk vooral jaloers naar mijn man die lekker op zn buik slaapt hahaha. Ik ben alleen wel gestopt met de paracetamol. Ik ben gisteren echt 2 x misselijk en duizelig geworden. Heb BB een berichtje gestuurd en ik nam dus teveel paracetamol op een dag. Was gelijk gescrhokken en ben maar gelijk helemaal met de paracetamol gestopt. Ik ben al bang aangelegd, dacht straks moet mn maag leeggepompt worden, hebbie ook dat nog erbij. Ik zal vragen aan mijn mannetje of hij foto's wil plaatsen. Ik ben een digibeet wat dat betreft.

Hoe voel jij jje verders? Ben je ook helemaal happy? :)

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt allemaal bekend. Misschien dat je overdag wat slaap kan inhalen. Slik je wel celebrex? Ja frustie he wanneer manlief heerlijk ligt te slapen terwijl je om de twee uur wakker word :)

Ben blij voor je dat je je ook goed voelt bij je 360cc. Bij mijn passessie had ik deze maat ook gepast. Maar van Onselen zei dat ik er goed aan zou doen als ik toch 380cc koos. Uit ervaring zei hij dat als dames toch kiezen voor de iets kleinere dat zij achteraf toch groter hadden gewild. Ik vind mijn borsten mooi, maar toch heb ik steeds meer het gevoel dat ik misschien wel een uitzonderingsgeval ben... En dat ze toch iets kleiner hadden mogen zijn. Ben er super blij mee hoor. Maar soms als ik inde spiegel kijk dan denk ik weleens...tjeempie das niet bescheiden voor mijn postuur. Ik draag nu ook alleen maar soft bh's en geen voorgevormde. Kan ook zijn dat gewenningsproces bij mij wat lang duurt.. :)) Maar verders happy hoor..

Doe je lkkr rustig aan. Hoop dat je toch je slaap/nachtrust krijgt. Straks als de pijn minder wordt, zal je ook beter gaan slapen.

Knuff peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Dat slapen is idd bekend. Ik de eerste week ook om de paar uur wakker. Maar het word steeds beter. Ik ben nu dag 16 po en slaap de hele nacht door.

Weliswaar op mijn rug en ik word wel wakker met rugpijn, maar tis wel een vooruitgang.

Het komt wel goed.

Ik was altijd een buikslaper, maar ik weet niet of dat ooit nog wat word met mijn nieuwe boobs. :-)

Liefs sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Yesss! Vannacht voor het eerst doorgeslapen! Heb de kussens wat platter laten leggen en dat voelde veel beter aan als bijna rechtop zittend slapen. Alleen het opstaan is nog steeds een dramaatje hoor. Kan echt niet recht opstaan de 1e 5 minuten. Heb zeker wel een uurtje nodig om bij te komen ' s morgens. Ik gebruik nu alleen nog de celebrex en in de avond 1 x tussendoor de 500 mg paracetamol. Ik begon ook last te krijgen van mijn maag met het gebruik van zoveel medicijnen.

BB, ik was inderdaad een beetje bang geworden van de hoeveelheid paracetamol die ik slikte haha.

Kijk er wel naar uit als ik weer een beetje wat meer zelf kan doen. Voel me nog echt steeds gehandicapt hoor.

Vanmiddag maar even met extra kussen in de tuinstoel zitten. Beetje buitenlucht doet ook goed.

Het is in ieder geval super mooi weer. De zon schijnt volop.

Oh en ik heb foto's in mijn gallery geplaatst.

Hele fijne zonnige dag vandaag voor iedereen.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo hier weer even een update vandaag 12 dagen po. Moet eerlijk bekennen dat ik mij sinds vandaag weer een beetje echt beter begin te voelen. De afgelopen dagen waren niet echt een pretje. Vooral de nachten pff. Ik heb geloof ik in de eerste week maar 1 nachtje echt door kunnen slapen en vannacht weer eens heerlijk een nacht door kunnen slapen. Dat scheelt ook echt een hoop als je lekker door kan slapen. Maar dan.... Het opstaan... Pfff dat is nog steeds een dramaatje. Ik snap het niet hoe dit komt. Oke, je spieren zijn s'morgens altijd wat gespannen, maar ik heb het wel heel erg. Ik heb echt even de tijd nodig om "bij" te komen 's ochtends. Verder voelen mijn borsten nog wel hard aan. Ik heb wel het het idee dat ze al zakken, maar echt zachter, nee dat nog niet. Zal ook nog wel even duren ga ik vanuit.

Maar, het allerbelangrijkste: ik ben super blij dat ik het heb laten doen. Na zooooooveel jaren twijfelen.

Ruim 7 jaar geleden had ik eindelijk de stap gezet om voor een bv te gaan, maar toen werd ik zwanger van onze dochter. Ik had een afspraak bij het ziekenhuis op de afdeling plastische chirurgie. De pc zei toen tegen mij: ik ga jou niet opereren, ik was veel te mager volgens haar. Hup daar ging ik weer naar huis. En een aantal maanden later was ik zwanger. Toch al die jaren heeft het mij bezig gehouden. Je wordt er iedere dag mee geconfontreerd. De kipfilets in mijn push up bh. Niet durven te zwemmen zomers, omdat ik bang was dat de filets uit mn bikini zouden komen drijven.

Nu kijk ik echt uit naar de zomer en de vakantie. Ook lekker kunnen stoeien in het water en van de glijbaan af met dochterlief, in plaats van beneden toe te kijken hoe manlief en zij van de glijbaan afroetsen schaterlachend.

Liefs van een blije Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je er zo gelukkig mee bent en dat het slapen steeds beter gaat.

Je schrijft dat je borsten nog wel wat hard aanvoelen. Ik heb begrepen dat anatomische protheses altijd wat harder zijn dan ronde. Misschien dat het daarom komt. Maar je bent ook nog niet zo lang geleden geopereerd en je huid heeft flink wat cc's moeten omsluiten dus die heeft echt nog wat tijd nodig om op te rekken en dus minder strak om je protheses heen te gaan zitten.

Geduld, geduld, geduld. Ik heb daar helaas zelf erg weinig van gekregen toen ik in de rij stond (Volgens mij heb ik die hele rij zelfs gemist, die ook al.... ) anders had ik met je gedeeld ;-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey odie

je verhaal is erg herkenbaar hoor.

Ik heb de eerste 2 weken ook beroerd geslapen en was er overdag ook nog niet helemaal.

Maar daarna werd het wel beter.

Dat opstaan herken ik ook wel, mijn borsten voelden dan extra hard en strak en zoals jij ook zegt had ik ook tijd nodig om bij te komen.

En het heeft tijd nodig dat ze minder hard aanvoelen. Die van mij zijn al veel minder hard, maar zullen in de komende week nog wel veranderen.

Ik ben iok erg blij dat ik het heb laten doen, al ben ik wel eerlijk als ik zeg dat de eerste 2 weken me vies tegen zijn gevallen.

Nog 19 dagen, dan kan eindelijk die bh en die band af.

Liefs sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Odie, wat fijn dat het beter gaat! Je hebt mooie twins gekregen hihi! Weet je nog welke pasprothesen je had bij ACCZ? Want jouw maat ziet er goed uit.

Groetjes

Hoi Groen,

Ik heb de pasprotheses nr 4 en 5 gepast. Het is uiteindelijk 360cc geworden, tussen de 4 en de 5 in.

Meer had er ook niet ingegaan. Ik had/heb erg weinig om in te kunnen proppen.

Liefs van Odie

Ik meen dat nr 4 335 cc is en de 5 380 cc, maar weet dat niet helemaal zeker meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.