Ga naar inhoud

Odie40 : 29 april 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja hij krijgt het superdruk!

Hoop dat hij zondag wel lekker vroeg zijn mandje induikt hoor, hij moet wel op scherp staan voor ons maandag! :)

Iedereen nog suc6 met de laatste voorbereidingen vandaag.

Tot later weer.

Ik ga lekker douchen en genieten van de zon en nog even een zonnebankje pakken.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!!! vandaag laatste voorbereidingen!!

Morgen THE BIG DAY! Mag mij om 10.30 uur melden.

Voor alle meiden die morgen ook aan de beurt zijn" suc6 met de laatste voorbereidingen en de zenuwen in bedwang houden!

Ik heb ook ineens overal vage kwaaltjes: last van mijn keel, last van mijn klieren in mijn nek, spierpijn in mijn rechter arm. *zucht* Voel me nu een omaatje!! hahaha.

Dat belooft wat voor de komende 6 weken.

Hele fijne dag allemaal en tot later.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi odie.

Ik ben 18 april geopereerd door kruppa. Deze is er op donderdag en

v onselen op maandag.

Over beide heb ik goede recensies gelezen.

De zorg bij accz is idd erg goed. Ze stellen je erg op je gemak en je

kan alles vragen wat je nog wilt.

Over de narcose moet je je echt niet druk maken, alles gaat via het

infuus en het gaat erg snel.

Alvast heel veel succes voor morgen.

Liefs sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Odie

De zenuwen zijn hier ook niet te houden.... Al die stress die ik nu voel pfff en ja wat krijg ik daar van

pukkels... en nou moeten we morgen ook zonder make up die kant op.... Dat wordt een hele grote zonnebril op!

Succes nog even met de spanningen, ik ga zo de kinderen naar opa en oma brengen en dan de laatste voorbereidingen...

En nog 1 nachtje lekker innestelen op mijn buik!! :-)

Ps ga jij vannacht nog eten?

xx Nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Odie, hier gaan we gewoon gezellig verder. Heel veel succes morgen. Ik ben benieuwd naar je verslag en natuulijk de fotp´s van je nieuwe boobies!!

Go girl !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi Meiden,

dank je wel allemaal voor de lieve en opbeurende woorden. Doet me goed

Ben net nog even asociaal lang in bad geweest. Ben nu dan ook zwaar gerimpeld hahaha.

Kan me niks schelen, morgen heb ik EINDELIJK borsten Joehoeeeee

Ik ga mijn wekker wel om 4.15 uur vannacht nog zetten. Dan neem ik een beschuitje met light smeerkaas en een kopje thee en een sigaretje roken :). (ja, ja ik weet het is slecht !!).

Ik moet vanaf 4.30 uur nuchter blijven, dus wil nog wel wat gegeten hebben zo lang als dat het nog mag.

Oeeeeee vind het zo spannend heb het warm en koud tegelijk.

Ik zal morgen (hoop ik al) foto's van voor- en na plaatsen. Dat verschil moet te zien zijn, Denk dat een uitleg bij de foto's niet nodig zal zijn hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen meis.. xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden!! Joehoeee ik heb t achter de rug!

hieronder mijn verslage van vandaag:

vanmorgen om 8 uur vetrokken van huis. lekker door kunnen rijden. We waren om 10 uur in Bochelt Dld.

Mooi op tijd dus (ik moest er om half 11 zijn). We werden vriedenlijk ontvangen en naar een lounge ruimte gebracht. oee wat zag die koffiepot er verleidelijk uit hihi. Op een gegeven momnet had ik zoiet van, nu moet het niet te lang meer duren. Ik werd een beetje eng van de honger en had enorme last van mijn keel. Alsof er scheermesjes in zaten. Drinken mocht natuurlijk niet. Rond 10.55 uur opgehaald door Connie. mijn man was nog even op het toilet. U moet wel doorlopen mw de dokter wacht op u! Ik zei haar dat mijn man nog even op het toilet zat en ik wel op hem wilde wachten. Neee zei ze, je moet doorlopen! Je man haal ik zo wel op! Gelukkig kwam op dat moment mijn man al van het toilet. Eenmaal in de ruimte deed Connie weer relax gelukkig haha en was ze heel aardig. Ze legqde het een en ander uit wat de dokter en de ansasthesist zou komen doen enz. Ik mocht mijn kleren in een witte box doen. Ik kreeg een soort schort om. Geen groene ok lap. Een later kwam de heer van onselen binnen. Ik zei dat ik erg nerveus was. Hij stelde mij direct op mijn gemakk. Hij zei het is een feestje! Het is dat ik geen balonnen en slingers mag ophangen hier, anders had ik dat voor je gedaan :). toen begon hij met aftekenen. E mocht ik weer op het bed plaats nemen. Even later kwam een grote man binnen, dit bleek de anasthesist te zijn. Een hele aardige duistsprekende man. k mocht gelukkig gaan liggen. Heb volgens mijn man goed mijn nagels in zijn handen gezet!, hihi. de prik waar ik zoooo bang voor was, viel me echt mee. Ik durfde mijn arm niet te begwegen, maar dit kon dus wel gewoon. Nou nog even gekletst met connie en toen afscheid genomen van mijn man. Ik mocht in de ok op de tafel gaan liggen. Ik moest aan een mooi strand denken en mijzelf daar in bikini. Ik keek alleen de man met grote ogen aan volgend mij. Opeens voelde ik een enorm brande pijn in mijn linkerarm en toen dacht ik, jemig dit mag wel heel kort duren van mij en weg was ik!.

Rond 11.40 lag ik al op de uislaapkamer. Ik voelde me erg relax. uitgerust zeg maar. En mijn keelpijn was helemaal weg. Jippie!, ik had het wel erg koud, kreeg een soort fohn die warme lucht blies onder mn dekbedje. Dat was zalig. Ik denk na een kwartiertje ofzo mocht ik naar een twee persoonkamer. Hier lag ook nrm van formum. Zij was voor mij geholpen. We hebben onwijs gelachen met zn vieren, haar man en mijn man hadden en ook super naar hun zin en wij ook. Alleen aai het lachen deed bij ons wel pijn. We kregen heerlijk broodjes en drinken aaangeboden. De nazorg was echt super. We moesten naar het toilet voordat we naar huis mochten. De heer van onselen is ook langsgeweest en alles was goed. Nadat de verpleegster het dingetje van het infuus had verwijdert op de arm mochten we naar huis. We werden in een rolstoel naar de lift en parkeergarage gereden en netjes in de auto gezet. Even gedag tegen elkaar gezegt en toen op weg naar huis. De terugreis is heel goed gegaan.

Nu lekker thuis. Ik heb mijn man net de bh loslaten maken. We waren zoooo nieuwsgierig. En jeee wat ziet het er al mooi uit. Ik ben zooooo blij, nu al dat ik het gedaan heb. Dacht in de kliniek in eerste instantie nog hmmm wat zijn ze klein zeg hahha. Maar zonder bh en martelband ziet het er goed uit en past het bij mij.

Yes meiden! I did it! Ik heb 360cc amh cerform, dual plane gekregen.

best boobie, misschien weet jij dan op welke bh maat ik dan uitkom?

Dt was mijn verhaal voor nu.

Heb net paracetamol ingenomen en nu met een kopje brandnetel thee op de bank.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meis!! Super om te lezen dat het een fijne ervaring voor je is geweest. .

Een goed herstel toegewenst en rust lekker uit. .

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jvdveen, bij mij is de pijn ook goed te doen hoor. Beetje branderig gevoel bij de onderkant van de bh en idd ademen is niet lekker lang doorhalen, maar van die korte pufjes zeg maar. Heb al 2x geplast haha. Zo even een hapje eten . Doe jij de oefeningen ook netjes om het kwartier? Ik wel. Dat moest ik vandaag en morgen nog even volhouden.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.