Ga naar inhoud

Odie40 : 29 april 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

ook ik heb me aangemeld na een aantal topics te hebben gelezen. Ik wil al zoooo lang een borstvergroting, maar ben nou eenmaal geen ziekenhuis/naalden/bloed fan enz. Heel erg hoor maar bij het idee als ik bloed moet laten prikken ben ik al uit mijn doen!! Pffff maar ...... toch uiteindelijk na heeeeel lang wikken wegen toch de eerste stap genomen voor een intake gesprek bij ACCZ kliniek. Zaterdaga.s. heb ik het consult. Spannend hoor! Ik begreep op het forum hier dat je dan ook gelijk pas protheses krijgt? Dan zie je gelijk hoe het staat? Ik kijk er heel erg naar uit om ook mooie borsten te hebben en dat is al snel als je zo als ik het nu met een AA moet doen! Ik hoop alleen dat onder de borstspier bij mogelijk is. Ik heb weinig tot geen vet van mijzelf. Ik hoop hier veel te kunnen lezen van jullie verhalen en ervaringen. Ik ben ook al erg nerveus voor alleen de intake al. We gaan het zien. Zaterdag is de eerste stap gezet. Ik hoop ook dat de operatie snel is,. Ik houd jullie op de hoogte en tips ervaringen over de ACCZ kliniek zijn van harte welkom. Ook negatieve dingen, mogen jullie eerlijk zeggen hoor.

Groetjes Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou Odie,

Dat is zeker spannend!! Welkom op het forum dan hè :D

We hebben hier deze week een groepsoperatie gehad bij accz! 6 leden op dezelfde dag werden er door meneer v Onselen geopereerd!!! :45:

Echt heel erg leuk voor die meiden, gezellig allemaal met elkaar schrijven, en de ervaringen delen.

Succes met je consult, en veel plezier hier.

Rechtsboven zit een zoekvenstertje.. kun je ook best veel info mee vinden op het forum.

Maar bij vragen, kun je die ook altijd hier stellen.

Ik heb geen persoonlijke ervaring bij ACCZ, dus daar zullen de andere dames je mee moeten helpen!!

Toi toi toi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Odie ,

Wat spannend allemaal, heb zelf 25-02-2013 een bv gehad door dr van Onselen bij de AZZC kliniek, ik ben tot nu toe zeer tevreden.

Affijn zoals Piepke al zei er is hier genoeg info te vinden over ACCZ.

Veel leesplezier op het forum.

Gr. Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

dank jullie wel voor jullie warm welkom. Ik ben erg benieuwd inderdaad (en toch wel een tikkeltje nerveus voor alleen het consult al). Ik las hier wel dat sommige meiden de PC niet hebben gezien bij het consult bij ACCZ? Ik hoop hem toch wel te zien zaterdag a.s. Dan weet ik in ieder geval wie mijn borsten mooi zal maken. Hoe vond je de klinkiek verder Emsi? Heb je veel napijn gehad? Of heb je nog veel napijn gezien je operatie datum?

Ik ben zelf nogal tenger, ben 1.76 en weeg 52kg. Je kan je ribben tellen zegt mijn moeder altijd tegen mij! Ik kijk onwijs uit naar mooie grote bortsen, ben alleen bang dat het 2 "meloenen' (geen watermeloen maat hoor haha) gaat worden bij mj, omdat ik zo dun ben. Ik hoop echt op eenzo natuurlijk resultaat. Wil ze ook weer niet te groot hebben, maar uiteraard ook weer niet te klein.

Ik kijk er zo naar uit om straks mooie BH's te kopen en geen vullingen (kipfiles noem ik ze altijd) te hoeven gebruiken. Zomers niet meer bang te hoeven zijn dat mijn vullingen ineens boven water komen drijven (is al eens gebeurt n.l., met een hoge golf in de zee!!!!). Mooie jurkjes aan te kunnen en gewoon borsten te hebben!

Ik hoop ook dat ik kan zien wat mooi bij mij staat zaterdag, dat ik een soort van pasprotheses in kan doen en zo kan beslissen of het bij mij past ja/nee. Ik lees hier ook bij een hoop meiden dat ze door middel van foto's zien van de PC wat het eindresultaat (aantal cc's) za worden?

Kortom ik ben zooooo benieuwd en hoop hier veel te lezen en ervaringen te kunnen delen. IK zou graag in de meivakantie a.s. al geholpen willen worden, omdat ik dan 2 weken verlof heb. Hoop ook dat ze dan plek hebben in die weken.

Liefs van Odie x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi allemaal,

nou het consult zaterdag jl. was erg prettig verlopen. We werden goed ontvangen en hebben alles doorgenomen. Ik heb 2 pas protheses gepast. Nr 4 en 5. Ik vind nr 4 al mooi (ik vond dat al heel wat als je nagenoeg plat bent). Maar toen zei de consulente doe de 5 ook maar in en dat stond eigenlijk ook wel heel erg mooi! Vonden mijn man en de consulente ook. In de 5 zat 350cc en de andere weet ik niet meer (door de zenuwen vergeten haha). Ze zei als je de 5 net wat te groot vindt, dan kan je ook de tussenmaat nemen. Ik vond ze beiden wel mooi eigenlijk, dus nu ben ik wel aan het twijfelen. Mijn man vond de 5 super staan.

De consulente heeft foto's genomen en deze laat ze aan de PC zien. Ik hoor van de week wat de PC ervan heeft gezegt en of die 350 cc ook wel mogelijk is bij mij.

Als het de tussenmaat wordt ben ook al heel erg blij hoor.

Ik heb ook gelijk een datum laten vast zetten voor de operatie: maandag 29 april ben ik aan de beurt!! Wahoeeee dat is nog een kleine 2 maandjes!! Ik ben zo blij en hyper tegelijk!

Ik kijk enorm tegen het infuus op (pffff ik denk nog niet eens aan het herstel...). Het enige waar ik me nu mee bezig houd is het aanbrengen van het infuus. Ik heb straks 2 weken om bij te kunnen komen van de operatie en hoop dan na 2 weken weer aan het werk te kunnen gaan. Ben echt heel erg blij en kijk er ook wel naar uit. Ik koop ook geen nieuwe lingerie meer, het shoppen bewaar ik voor straks. Ik heb er echt zin in.

Liefs van Odie x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo joepie dat is fijn voor je! Gek idee he dat je over een kleine twee maanden mooie gevulde borsten hebt. Klinkt dat stom zeg haha.

Ik ga aanstaande op bezoek bij van Onselen en begin april ga ik voor consult naar de Wellnesskliniek. Ik kan niet wachten, ben zo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Odie,

Gefeliciteerd met je datum, spannend allermaal hoor. Maar ballen zullen het echt niet worden want hij werkt het meest met anatomische prothesen. De narcose is echt niet eng, je merkt er niks van. Heb zelf helemaal geen pijn gehad na de operatie maar bij mij zijn ze ook voor de borstspier geplaatst. En ik denk dat ze bij jouw dual plane geplaatst worden. Gaat helemaal goedkomen!

Denk maar aan het eindresultaat daar kan je toch helemaal happy van worden :6: . Tja ik ben zo blij dat ik het heb gedaan. Er zijn erg veel operatie verslagen op dit forum van het ACCZ. Die kun je nog even nalezen. :48:

Gr. Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Odie,

Dat is zeker spannend!! Welkom op het forum dan hè :D

We hebben hier deze week een groepsoperatie gehad bij accz! 6 leden op dezelfde dag werden er door meneer v Onselen geopereerd!!! :45:

Echt heel erg leuk voor die meiden, gezellig allemaal met elkaar schrijven, en de ervaringen delen.

Succes met je consult, en veel plezier hier.

Rechtsboven zit een zoekvenstertje.. kun je ook best veel info mee vinden op het forum.

Maar bij vragen, kun je die ook altijd hier stellen.

Ik heb geen persoonlijke ervaring bij ACCZ, dus daar zullen de andere dames je mee moeten helpen!!

Toi toi toi!

Dank je wel :)) moet vast goedkomen hier op het forum. Ik ben me goed aan het inlezen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Best Boobie

Gefeliciteerd met je datum!

Ik heb je topic verhuisd naar de operatieverslagen (doen we bij iedereen die een datum heeft) en je titel aangepast. Kun je in dit topic gewoon ook na je operatie blijven schrijven en staat alles bij elkaar.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi nouuuu ik weet wat "ze" straks met me gaan doen hoor. De consulente had me van de week gebelt (naar aanleiding wat de PC van mijn foto's vond en wat er bij mij zou passen) maar toen was ik op het werk. Ben even weggelopen van mn werkplek maar had snel het eea opgeschreven. Heb vandaag voor de zekerheid weer naar de kliniek gebelt. Nogmaals alles gevraagd en uitgelegd gekregen).

Het wordt: 360cc (ATH360), anantomisch, dual plane plaatsing en high projectie.

Ik ben zelf 173cm en weeg 52kg

Ik hoop dat het een mooi natuurlijk resultaat zal geven. Ik wel echt geen grote meloenen op mn lichaam! Ik ben hier bang voor, omdat ik eigenlijk geen vetweefsel heb en een aa heb (heb dus geen bh nodig eigenlijk). Morgen maar de papieren tekenen en dan is het allemaal echt officieel. Oeeee vind het zo spannend en kijk er toch ook heel erg naar uit. Heb nog gevraagd of ik een roesje of iets kalmerends kon krijgen voor de narcose. De dame aan de telefoon vertelde me dat ze allemaal heel lief zijn daar en ik me er echt niet druk om hoefde te maken en ze op de dag zelf kijken hoe het allemaal gaat. Ze zei je wordt ECHT op je gemak gesteld en voor je het weet is alles achter de rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Monique,

jaaa vind het super spannend allemaal. Ik merk dat ik toch een sterke behoefte heb om Van Onselen vooraf te spreken. Ik heb hem dus niet gezien bij mijn consult (alleen de consulente). Ik ga maandag toch even bellen of ik nog een afspraak kan plannen en dan MET hem erbij. Vind het toch wel een apart idee dat ik niet weet wie de man is die mij (hopelijk) mooi gaat maken. Heb wel foto's van hem opgezocht internet en kwam tegen dat hij een berisping heeft gekregen in het verleden. Ik werd hier helemaal bang van. Maar, dat gevoel is gelukkig wel weer weg hoor.

Verder zei mijn man net, als je wordt aangereden op straat en je moet een operatie ondergaan dan weet je ook niet wie het is, maar dan heb je geen keuze en nu wel hahah.

Hij staat er overigens wel achter en vind het een goed idee om een 2e afspraak te plannen met Van Onselen erbij.

Voor de rest is het aftellen voor mij echt begonnen. Ben net een klein kind die de dagen afstreept in mijn agenda.

Liefs van Odie

Wat spannend Odie,

Over de narcose hoef je je echt niet druk te maken. Dat stelt echt niks voor.

Ben heel erg benieuwd hoe het word, nu maar aftellen.

Groetjes Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha ik kan me voorstellen dat je krom lag als je dat leest :) Ik bedoel een kalender. De mijne van 6 zal er inderdaad alleen de dagen vol kleuren

Sorry, moest even lachen om deze zin hihi
:45:

Ik zie namelijk een klein kind voor me, met kleurpotloden en een agenda.... Wat moet een klein kind met een agenda? hihi

:D;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, moest even lachen om deze zin hihi

:45:

Ik zie namelijk een klein kind voor me, met kleurpotloden en een agenda.... Wat moet een klein kind met een agenda? hihi

:D;)

oh bb ik plaatste mijn reactie (vorige berichtje )verkeerd? Hij is nu helemaal hoog pfff hij gaat lekker :)





			
		
Link naar reactie
Delen op andere sites

oh bb ik plaatste mijn reactie (vorige berichtje )verkeerd? Hij is nu helemaal hoog pfff hij gaat lekker :)


Nee hoor, als je daarna je topic opnieuw opent, dan staat ie op de goede plek.. Sinds we een nieuwe server hebben, schieten de geplaatste berichten omhoog. Maar als je dan opnieuw opent, dan staat alles netjes in de goede volgorde ;)

Hahahahaha ik kan me voorstellen dat je krom lag als je dat leest :) Ik bedoel een kalender. De mijne van 6 zal er inderdaad alleen de dagen vol kleuren

;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dank je

Nee hoor, als je daarna je topic opnieuw opent, dan staat ie op de goede plek.. Sinds we een nieuwe server hebben, schieten de geplaatste berichten omhoog. Maar als je dan opnieuw opent, dan staat alles netjes in de goede volgorde ;)

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Yes! Heb vandaag doorgekregen dat ik mij a.s. maandag om 10.30 uur moet melden in Duitsland!

Vroeg op pad dus! we wonen op een aardig endje tuffen afstand.

Morgen valt de bevestiging van het tijdstip brief in de brievenbus.

Rond 11.30 uur zal ik geopereerd worden!!!

Pffff KHEB DE KRIEBELSSSSS!!!! Komt nu wel heeeeeeeeeeeeeeel dichtbij.

Ben vanmorgen nog gebeld door ACCZ of ik a.s. donderdag al geholpen kon worden. Er was een afspraak vervallen.

Ik heb me al helemaal ingesteld op maandag de operatie en buiten dat is a.s. donderdag echt niet mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Odie, ik was ook al gebeld... maar volgens mij hadden we dan dr. Kruppa gekregen ipv dr. Van Onselen.

Ik weet helaas nog niet hoelaat ik maandag aanwezig moet zijn. Heb gister wel gelijk een voorkeur kunnen uitspreken, maar ze wisten niet of ze hier rekening mee konden houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Odie

Dan ben ik voor jou.... ik moet me om 10.00 uur melden en wordt dan om 11.00 uur geopereerd... spannend!! komt nu echt dichtbij!

Voor jou ook alvast heel veel succes en voor nu nog even lekker slapen... ps hoeveel cc kreeg jij ook alweer?

Gr Nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

NRM dan wordt het een hele snellle operatie voor ons beiden hahahaa. Als jij je om 10 uur moet melden en ik om 10.30 uur.

Dan heeft Van Onselen een 1/2 uur voor een BV :).

@ Debby, ja klopt dan zouden we denk ik Kruppa gehad hebben.Als het goed is, heb je vandaag de brief met de tijd in de bus gehad?

Spannend allemaal he .

Dus weer een dag met meiden van dit forum die allemaal op dezelfde dag moeten.

groetjes,

Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi , heel veel succes maandag! Ik ben 8 april door dr van Onselen geopereerd. Ben 1.67 en weeg 54 kilo. Bij mij is het 340cc geworden dual plane en daar ben ik zeer tevreden over. Heb vertrouwt op hun advies. Prikje moet je je echt niet druk over maken hoor, dat stelt niets voor. Herstel is me ook reuze meegevallen en vanmiddag gaan mijn hechtingen eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.