Ga naar inhoud

Ellerie : 13 maart 2013 : Dr. D. Vooijs : Martini ziekenhuis : Groningen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

ik wens jou heel veel succes

en snap heel goed dat je nerveus bent!

komt allemaal goed meid!

probeer even tot jezelf te komen

rustig in en uit ademen

zet nog een muziekje op dta je graag hebt

neem nog een lekkere douche of bad

doe maar nog even relax! alles komt goed !

ikdenk aan jou vandaag !

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes vandaag met de operatie, ik hoop dat het erg mee valt en dat je er heel blij mee zult zijn.

Ik mag volgende week woensdag en moet om 9 uur in de kliniek zijn.

Dankjewel!

Ik hoop ook dat het meevalt, ik bereid me maar voor op de ergste pijn, dan valt het altijd mee.

Veel succes volgende week!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach snap wel dat je heel nerveus bent

ik loop nu al rond als een kip zonder kop en het is

nog tot 15 april

kreeg ik gisteren een brief dat ik nu nog naar de medische adviseur moet

maar dat heeft met men cvs en fibro te maken

hihihi beetje stress en zenuwen is goed voor de adrenaline ;-)

komaan hup relaxen jij! :14::44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach snap wel dat je heel nerveus bent

ik loop nu al rond als een kip zonder kop en het is

nog tot 15 april

kreeg ik gisteren een brief dat ik nu nog naar de medische adviseur moet

maar dat heeft met men cvs en fibro te maken

hihihi beetje stress en zenuwen is goed voor de adrenaline ;-)

komaan hup relaxen jij! :14::44:

Hihi ja ik ga relaxen :P

Maar ik heb honger hahahah

Mag niets eten :)

Heb er echt zin in maar ben wel zenuwachtig, ach dat is gezond toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, dat was het dan! Mijn Bvk zit erop... Ik was eerst super zenuwachtig. Maar alles is goed gekomen. Ik heb totaal geen pijn nu. Het is nu uiteindelijk een grote C cup geworden. Ik heb mijn sport bh aan, maar het resultaat heb ik al wel gezien en dat ziet er tot nu toe echt super mooi uit... Veel mooier dan ik had gedacht. Niet te groot en niet te klein. Ik ben echt heel erg blij maar ook super moe. Ik weet niet hoeveel gram eraf is gehaald. Dat hoor ik de 28e dan heb ik controle. Ik heb oplosbare hechtingen erin gekregen. Mijn borsten voelen nu super stevig.ik heb geen drains. Het gaat erg goed. De wonden gaan prima zo. Als jullie vragen hebben, dan stel ze maar hoor!!! Xxxxxx Ellerie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooo ben super blij voor jou

dat alles goedverlopen is !

hier zou het ook met oplosbare hechtingen zijn

doe het toch maar kalmpjes aan hoor

niet te overmoedig zijn !

heel veel succesmet het herstel meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey super dat alles zo goed verlopen is....Hoe voel je je nu?

Laat je maar lekker verzorgen en niet snel al te veel gaan doen he.....ook al heb je geen pijn je lichaam kan je gemeen terug pakken als je too much too soon doet....

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm dat is al best lang. Misschien beter even wat halen bij de huisarts, want het moet er toch uit... En veel water drinken!

Vraag even voor Movicol bij je huisarts, daar moet je trouwens ook wel heel veel water bij drinken, anders helpt het niet. Movicol is NIET lekker, maar neus dichtknijpen en drinken maar ;) Het helpt wel goed :) Of even aan je huisarts vragen waar hij voorkeur voor heeft.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou douchen doen down below en met een washandje rustig bij je boobs en bij je armen...en nee geen water over je gaasjes en tape doen.

Laat iemand je desnoods daarmee helpen....ik weet dat ik het de eerste paar keer heel eng vond en ook omdat je met je armen niet al te veel kan doen ..

Als je hierover twijfelt kan je altijd je PC bellen en dan geeft hij je advies..

En idd ff je HA bellen voor de Movicolon....lekker nee maar het helpt wel en je voelt je stukken beter.....Soms kan het zijn dat je lichaam op zo'n manier reageert op de medicijnen en stofjes die je hebt gekregen bij de operatie...leuk nee maar het is wel makkelijk te verhelpen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een kleine update.

Het gaat erg goed! Ik heb geen pijn. Ook niet echt gehad trouwens. Het is nu precies een week geleden alweer! Gaat snel. Mijn littekens zijn mooi dun. De wondjes zijn zo goed als dicht... Met de vorm ben ik superblij! Grappig om te zien dat mijn tepels zo klein zijn haha...

Ik kan ook al redelijk wat. Vandaag op de fiets boodschappen gedaan. (De supermarkt is hier bijna om den

Hoek dus echt inspannend was het niet)

Ik vouw af en toe wat was op, en ik doe de afwas.

Het gaat super gewoon.

Beter dan verwacht!! Geen complicaties, helemaal zoals uit het boekje dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.