Ga naar inhoud

Ona : 26 maart 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik ben een fiere mama van drie geweldige kids en ben niet tevreden met mijn borsten. Eerlijk gezegd zijn mijn borsten niet echt veranderd van vorm na drie zwangerschappen en borstvoeding geven, maar ik vond ze altijd al te klein.

Na veel jaren twijfelen (want je laat toch niet snijden in een gezond lichaam!), heb ik dan toch besloten ervoor te gaan. Op mijn leeftijd moet ik hier niet meer te lang mee wachten denk ik nu. Straks is alles uitgezakt en passen die mooie gevulde borsten niet meer bij mijn lijf. Hihi!

Ik ben 1m72 groot en weeg 58kg, heb nu een 80A, 75B als ik een gevulde BH neem tenminste, anders zwemmen ze erin. Ik zou heel graag een bescheiden vergroting willen die er erg natuurlijk uitziet en zo uitkomen op een grote B, kleine C.

Nu maandag heb ik een eerste consult bij Beaucare en twee weken erna bij Plovier. Heb al veel goeds gelezen over Plovier maar heb een beetje schrik dat hij ze te hoog en vol gaat maken. Wie heeft al een natuurlijk resultaat bereikt bij één van mijn (voorlopig) twee opties?

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Goed dat je de knoop doorgehakt hebt.. Het is toch altijd even dubben he.. Wel of niet in gezond vlees laten snijden... Ik ken dat gevoel wel, maar de boobies hebben het gewonnen haha ;)

Je zou op google, of hier eens kunnen zoeken naar borsten die je mooi zou vinden qua grootte. Die foto kun je dan aan plovier laten zien. Hij werkt namelijk met foto's en maakt dat dan na :)

In Beaucare krijg je een gesprek met dhr. Vrambout. Hij is echter niet de man die ja gaat opereren. Ik las laatst ergens dat je de pc een half uur voor de operatie pas ziet, tenzij je een andere afspraak nog maakt om kennis te maken met haar (volgens mij werken er alleen maar vrouwelijke pc's bij Beaucare.. als ik me niet vergis...)

Om ervaringen te lezen van anderen, kun je via de zoekbalk, rechtsboven zoeken. Zorg wel dat het grijze vakje voor de loep op: forums staat :35:

Mocht je nog een consult willen plannen, dan zou je altijd bij dr. Demeyere in Gent kunnen gaan. Ik wil geen reclame maken, maar ik ben zelf wel een zeer tevreden klant van hem (net als vele anderen hier :) )

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je best-boobie voor je reactie en de tips, ik ga zeker deze site nog verder uitpluizen.

Foto's van mooie borsten heb ik al in een mapje verzameld, khoop zo dat de mijne er op gaan lijken! Maar veel hangt natuurlijk af van de beginsituatie heb ik al gelezen hier. Pff toch wel spannend hoor, ik lees veel tevreden verhalen :35: , maar toch ook wel veel zaken die niemand graag tegenkomt. :139:

Nu met spanning uitkijken naar mijn consults, en dan hopelijk van mijn twijfel af!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ona,

Zitten deze klinieken bij je in de buurt kwa afstand omdat je specifiek bij deze 2 een afspraak hebt gepland. Ze liggen bij elkaar in de buurt toch, Beaucare en Beclinic?

Spannend..

Ik denk persoonlijk als je puur op consult af zult gaan, je voor Beclinic zult kiezen :35:

Succes hoor!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Piepke,

ja deze beide klinieken liggen in mijn buurt, Beclinic zelfs maar op 10 min rijden. Afstand is niet echt belangrijk voor mij, maar vermits ik toch al goede commentaren had gelezen over beide, dacht ik hier te starten met een eerste consult.

Als ik mij hier niet goed bij voel ga ik zeker verder kijken.

Als Plovier mij kan geruststellen dat hij bij mij een natuurlijk resultaat zal proberen te verwezelijken en ze niet te groot wil maken, dan zal ik snel beslist hebben denk ik.

Weet alleen niet hoe snel er een plaatsje vrij kan zijn voor mij. Als ik dan eindelijk na al die jaren de knoop doorhak, mag het al de dag erna zijn bij wijze van spreken!

Dat het maar snel maandag is!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:Mocht je nog een consult willen plannen, dan zou je altijd bij dr. Demeyere in Gent kunnen gaan. Ik wil geen reclame maken, maar ik ben zelf wel een zeer tevreden klant van hem (net als vele anderen hier :) )Veel lees- en forumplezier!xx BB

Haha je kunt wel door voor reclame maker ;) lees het overal weer.. Super dat je zo tevreden bent,(hoop ik straks ook te zijn bij Accz) het kan bijna niet anders dan dat hij na jou bv het nu smoordruk heeft hahahaha...

Succes met je keuze ona.

Lees over beide goeie verhalen,ben benieuwd voor wie je straks kiest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha je kunt wel door voor reclame maker ;) lees het overal weer.. Super dat je zo tevreden bent,(hoop ik straks ook te zijn bij Accz) het kan bijna niet anders dan dat hij na jou bv het nu smoordruk heeft hahahaha...

Ja, weet je wat het is, ik ben zelf bij dr. Demeyere geweest he, dus ik mág reclame maken ;) Als ik niet tevreden zou zijn, zou ik het uiteraard niet doen, en als ik enkel een consult gehad had, zou ik het ook niet doen :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk denk ik Rosanne... :64:

Ik ben zelf wel door Plovier geopereerd overigens. Maar aan je intro merk ik al wel dat je ingelezen bent en zijn manier van ´natuurlijke borsten´ ook kent hhahaha!

Dusse. vooral foto´s zoeken van níet te grote boobs die jij natuurlijk vind ogen, en deze aan hem laten zien :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Mijn BV staat vast! Het wordt 26 maart bij Dr Plovier!

Eerst consult gehad bij Beaucare, goed gevoel bij en direct operatie vastgelegd op 26 maart, dit kwam goed uit voor mijn werk. Dr Van Zele zou mijn chirurg worden.

Terug thuis wat aan het piekeren, had nog niet veel gehoord of gelezen over Dr Van Zele. Mijn voorkeur ging eigelijk uit naar Dr Plovier, maar heb pas op 18 maart mijn eerste consult daar, dus zou daar niet zo snel kunnen geholpen worden dacht ik. Toch maar is gebeld en wat bleek? Hadden ze toevallig een annulatie om 7u 's morgends! Ik blij, BV vastgelegd en Beaucare afgebeld!

Nu heb ik dus op18 maart mijn consult bij Dr Plovier en de week erna al mijn BV! Pff, zo spannend allemaal!

Heb alleen nog wat schrik dat hij er te veel gaat instoppen, want voor mij mag het echt liever wat minder dan te veel. Ik zou eigelijk graag hebben dat het niet echt opvalt voor mijn omgeving en hoop vooral dat mijn kindjes niet gaan schrikken als ze mijn borsten zien! :20: Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je datum!!!!! Aftellen!!!! ik herken mezelf in je verhaal, na drie kids heb ik ook na lang twijfelen de beslissing genomen, morgen is mijn dag bij plovier!! ik heb nu een 75a en wil naar een b max een kleine c, en zo natuurlijk mogelijk!! Binnen een paar dagen kan je mijn foto's zien dan kan je zien of plovier heeft gedaan wat ik vroeg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Elien: Goh, spannend voor jou, hopelijk slaap je goed vannacht! :lazy2: Ben echt benieuwd naar jou resultaat want wat jij vraagt is echt ook mijn wens. Als hij bij jou goed werk geleverd heeft, (waar ik niet aan twijfel! :35:) dan kan ik misschien jou als voorbeeld aanhalen als ik mag! Veeeeeeel succes morgen!! (allé, vandaag, ik doe nacht dus voor mij lijkt dat nog morgen)!

@ Rosanne: Ja idd wij zijn lekker aan het aftellen! Jij bent een dagje eerder aan de beurt, komt stilaan wel echt dichtbij hé? :43:

@ Best_Boobie: Bedankt om mijn administratie in orde te brengen, ik snap echt nog niet veel van deze site :84:. Staan die topics dan bij 'mijn inhoud' of zo? My God, ik lijk echt wel een oude bomma als het op zo'n zaken aankomt! :106: Ik had ook gelezen dat jij nogal handig bent in het uitdokteren van een pijnschema? Dat zou zo goed helpen voor mij vermits ik hier ook kindjes heb rondlopen en dan liever de pijn een beetje voor ben. Kheb het zelf al geprobeerd, maar het kwam allemaal ni zo goed uit en ik zal toch nog moeten wachten tot de dag zelf natuurlijk.

Zenuwachtige groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Best_Boobie: Bedankt om mijn administratie in orde te brengen, ik snap echt nog niet veel van deze site :84:. Staan die topics dan bij 'mijn inhoud' of zo? My God, ik lijk echt wel een oude bomma als het op zo'n zaken aankomt! :106: Ik had ook gelezen dat jij nogal handig bent in het uitdokteren van een pijnschema? Dat zou zo goed helpen voor mij vermits ik hier ook kindjes heb rondlopen en dan liever de pijn een beetje voor ben. Kheb het zelf al geprobeerd, maar het kwam allemaal ni zo goed uit en ik zal toch nog moeten wachten tot de dag zelf natuurlijk.

Nou.. zo te zien heb je het al gevonden (staat idd bij 'mijn inhoud' ;) ) Het is namelijk gewoon dit topic, maar dan ondergebracht in een andere categorie :)

En pijnschema maak ik graag.

Stuur me een pb met wat je meekrijgt van de kliniek, dan zet ik het in mekaar voor je :)

In ieder geval een paar uur na de operatie beginnen met 1000mg paracetamol (iedere 6 uur strikt nemen en niet wachten tot je pijn krijgt) Stuur me dan een pb, met wat je mag nemen van de kliniek en wanneer je de paracetamol genomen hebt. Dan laat ik diezelfde avond iets weten.. Meestal kun je met de ontstekingsremmer toch pas in de avond beginnen, dus dat komt dan goed uit :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel lief van je BB, gaat me zeker helpen! Nu alleen nog effe uitzoeken hoe ik een pb verstuur (lukt me vast wel :35: )

In de mail die ik van Beclinic kreeg stond het volgende vermeld als pijnstilling: Dafalgan ( paracetamol )1 g 4 keer/dag en Ibuprofen 600mg 3 maal 1 per dag, eventueel gecombineerd met Tramadol 1 tabletje 2 maal/dag. Ik zal dit ook nog is vermelden in het pb'tje :1:

Alvast heel erg bedankt hoor!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Pfff! Nu begint het toch echt wel te kriebelen hoor! Overmorgen is het zover! Kheb toch een beetje een dubbel gevoel hoor, blij dat het eindelijk gaat gebeuren, maar ook angst voor wat gaat komen. Gaat de pijn goed te verdragen zijn, gaat er niks mislopen, gaat het resultaat wel zijn wat ik ervan verwacht...? Hier thuis heb ik ook nog wat te doen, vandaag nog het hele huis poetsen :viannen_81: , het beddengoed vervangen en morgen nog naar de winkel om een laatste voorraad in te slaan. De brandnetelthee staat klaar, de pijnstillers en antibiotica in huis gehaald, de filmpjes zijn opgenomen en de diepvries zit vol met lekkers. Dankzij dit forum heb ik me al goed kunnen voorbereiden zoals je ziet! :35:

Spannend!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dat klinkt

als een goede voorbereiding :)

Dus geen zorgen meis ;) je bent straks zoooo blij dat je deze stap hebt durven zetten.!

De bv is echt het beste wat ik ooit voor mezelf heb gedaan, ben zo blij nu :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vergeet je man niet te zeggen over een week dat hij het beddengoed mag verschonen.... :45:

Die van mij vergat het bed te verschonen (oh ja.. dat moest ook nog hahaha) en dus vroeg ik na 3 weken: schat, als we nou het dekbed nog 3 weken van de andere kant gebruiken, dus de onderkant boven, dan kan het nog wel 3 weken mee he?

Keek ie me heel gek aan en daarna lagen we in een deuk :45:

Had ie helemaal niet bij nagedacht dat ie het bed moest verschonen :D

Fijn dat jij er klaar voor bent!!!

Op naar je boobs!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, spannend bijna gedaan met aftellen!!

Heb je nu nog geschikte foto's gevonden?, ik had er toen ook bij en hij heeft ze nog bekeken vlak voor de operatie.

Ik ben heel tevreden hoor met zijn werk, hij heeft echt geluisterd naar mijn wensen!

Veel succes hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.