Ga naar inhoud

Annuleringskosten ??


LOTTE123

Aanbevolen berichten

Ik heb erg veel geluk. ik moet op vrijdag terug mijn pil beginnen slikken dus ben ik er net vanaf op maandag, de dag van mijn operatie.

Pil doorslikken heb ik nog maar 1 keer gedaan maar is geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest normaal ook ongesteld worden die dagen.. heb mijn pil door genomen om dit te verkomen, maar

twee dagen later had ik er toch wat last van, geen normale ongesteldheid, maar toch wat bloedverlies.

Dus ik denk dat de medicatie hier toch wel een invloed op had...

verbandjes gebruikn hé....

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor, het is normaal dat er wat kleine bloedingen zijn als je de pil doorneemt, ik heb daar in de tijd wat over opgezocht. Inderdaad geen gewone menstruatie maar wel een beetje.

Ik heb een hekel aan maandverbanden. ga kijken hoe ik me voel als ik met de pil zou moeten stoppen na de operatie, als ik denk dat tampons niet gaan lukken slik ik gewoon door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden.

Ik wil hier heel even op in gaan, op het stukje van de anticonceptiepil.

Ik ben ooit begonnen toen ik 13 was met de pil. Ik heb veel verschillende pillen gehad, omdat mijn cyclus omgekeerd was altijd.

Dus ongeveer 30 dagen ongesteld, week niet, dan weer 28 dagen ongesteld, paar dagen niet, om gek van te worden!

Uiteindelijk zat ik aan de Femodeen Dragee, maar kreeg ik steeds last van kramp in mn nek, en gevolgd door opkomende blindheid. Dat duurde ongeveer een halve minuut, daarna kwam het beeld en zicht langzaam terug. Ik ben toen overgestapt op de Yasmin (welke nu ook al in het nieuws is geweest met al die toestanden, naast de Diana pil) van de Yasmin kreeg ik dezelfde bijverschijnselen, en later kwam hier ook flauwvallen bij, maar vooral het niet kunnen zien was doodeng. Later bleek dit te zijn gekomen door de pil te slikken in combinatie met Ibuprofen! Dit staat niet in de reguliere bijsluiter die bij de pil zit, maar wel in de online bijsluiters, die zijn veel uitgebreider! Vraag desnoods advies bij je dokter/pc, en zeg dat je de pil slikt. Na mijn BV heb ik wel een pijnstiller gehad, en verder alleen paracetamol (had wel voor de spier) wil jullie alleen waarschuwen meiden, laatste tijd is er een beerput opengegaan wat de pil betreft, en ook ik kan er over meepraten.

Ik ben gelukkig door het oog van de naald gekropen, maar mijn huisarts heeft ook bevestigd dat dit toendertijd waarschijnlijk bloedpropjes geweest zijn die losschieten, doodeng die pil! Helaas kan ik niet zonder, anders zou ik stoppen. Ik slik absoluut geen ibuprofen meer, en diclofenac word ook afgeraden.

Nou meiden, dit alleen even ter advies en waarschuwing:) Wil jullie niet bangmaken, maar niet iedereen weet dit helaas.
Ik heb veel lastgehad van vage klachten, die achteraf terug te leiden waren naar de pil, dus vandaar:)

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeee, dank je wel voor je antwoord. Ben weer gerustgesteld en slik hm dan " gewoon" door

thanks

In principe... als je de pil al lang slikt, zou dat geen problemen moeten opleveren..

Echter met de laatste nieuwsberichten over de pil, weet je ook dat nooit zeker... Echter... Ik zou het zelf wel gedaan hebben, mocht ik de pil geslikt hebben.

Het kritiekste is altijd als je pas, of pas sinds een paar maanden de pil slikt.. Datzelfde effect hebben die 'uitstel-pillen' (ik kom even niet meer op de naam van die pillen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat nieuws over de pil is wel eng, ik ga toch maar eens te goei kijken op mijn doosje en de online bijsluiter lezen Ik heb er namelijk een tegen acne en het is die stof in diane 35 die schadelijk is :/

hmmm Ik kan misschien naar een pil zoeken die gewichtstoename als bijwerking heeft, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dames

Kom je van de Microgynon zoveel aan dan BB? Ik heb namelijk de Microgynon haha, de 35 variant:)

gr Veer

Ik kreeg die pil als eerste toen ik begon met anticonceptie te slikken (geen idee welke variant)

Ik was toen 16 en woog 54 kg. 3 maanden later woog ik er 63..... en is er nooit meer af gegaan... (ook toen ik stopte met de pil niet....)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke, daar baal ik wel van. ik ben namelijk ook best wat aangekomen, maar ben 2 weken geleden weer begonnen met veel sporten, nu zeker 3x in de week, en dat probeer ik ook vol te gaan houden. Maar als die pil ook een dikmaker is, kan ik daar ook beter ff naar gaan kijken:)

groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Lieve meiden.

Ik wil hier heel even op in gaan, op het stukje van de anticonceptiepil.

Ik ben ooit begonnen toen ik 13 was met de pil. Ik heb veel verschillende pillen gehad, omdat mijn cyclus omgekeerd was altijd.

Dus ongeveer 30 dagen ongesteld, week niet, dan weer 28 dagen ongesteld, paar dagen niet, om gek van te worden!

Uiteindelijk zat ik aan de Femodeen Dragee, maar kreeg ik steeds last van kramp in mn nek, en gevolgd door opkomende blindheid. Dat duurde ongeveer een halve minuut, daarna kwam het beeld en zicht langzaam terug. Ik ben toen overgestapt op de Yasmin (welke nu ook al in het nieuws is geweest met al die toestanden, naast de Diana pil) van de Yasmin kreeg ik dezelfde bijverschijnselen, en later kwam hier ook flauwvallen bij, maar vooral het niet kunnen zien was doodeng. Later bleek dit te zijn gekomen door de pil te slikken in combinatie met Ibuprofen! Dit staat niet in de reguliere bijsluiter die bij de pil zit, maar wel in de online bijsluiters, die zijn veel uitgebreider! Vraag desnoods advies bij je dokter/pc, en zeg dat je de pil slikt. Na mijn BV heb ik wel een pijnstiller gehad, en verder alleen paracetamol (had wel voor de spier) wil jullie alleen waarschuwen meiden, laatste tijd is er een beerput opengegaan wat de pil betreft, en ook ik kan er over meepraten.

Ik ben gelukkig door het oog van de naald gekropen, maar mijn huisarts heeft ook bevestigd dat dit toendertijd waarschijnlijk bloedpropjes geweest zijn die losschieten, doodeng die pil! Helaas kan ik niet zonder, anders zou ik stoppen. Ik slik absoluut geen ibuprofen meer, en diclofenac word ook afgeraden.

Nou meiden, dit alleen even ter advies en waarschuwing:) Wil jullie niet bangmaken, maar niet iedereen weet dit helaas.

Ik heb veel lastgehad van vage klachten, die achteraf terug te leiden waren naar de pil, dus vandaar:)

Groetjes Veer

Heb dit ook nooit geweten. Heb jaren de pil geslikt maar omdat ik tijden het slikken van de pil ongesteld werd (dus 2 keer per maand aaaaarg) maar overgestapt op een spiraaltje, en nu al een jaar niet meer ongesteld geweest :44:.

Maar antibiotica en de pil is ook niet goed toch? weet niet precies hoe of wat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ik heb toch meer op met Tony Chocolony.. Dan met zijn neef Tamponi ..

Wat ben je toch een lekkere melige muts :45:

En ja.. er is iets met pil en antibioticum.. OOit heb ik het eens opgezocht en hier ergens in een topic geplaatst... Was een bepaalde pil in combinatie met een bepaalde antibioticum.. Pfff geen idee meer..

Wat wel zo is, is dat antibioticum voor diarree kan zorgen en als je diarree hebt, werkt je pil niet meer, dus daar wel altijd mee oppassen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep bb, antibiotica gebruik verhoogt de kans op zwangerschap bij gebruik van anticonceptiepil. Nu weet ik alleen niet meer of dat was omdat je er diarree van krijgt,of dat ook echt de opname van werkzame stof minder is.... Hmmm nog maar eens opzoeken (als ik tijd over heb....laat maar zitten dus :45:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, laatst toevallig AB moeten slikken voor geweldige blaasontsteking! en nog ff gevraagd over de combinatie van pil en AB. de pil werkt in principe gewoon met combinatie van de AB. MAAR als je diarree krijgt of gaat overgeven, wat antibiotica kan veroorzaken, is de pil niet/minder betrouwbaar:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal, maar ergens staat me iets bij, van een soort antibioticum in combinatie met de pil dat niet zo betrouwbaar zou zijn.. Maar als ik het nog eens tegenkom, laat ik het weten..

Dacht wel dat het geen AB was die standaard gebruikt wordt bij borstvergrotingen.. Dus geen zorgen.

Alleen bij overgeven of diarree idd wat extra voorzorgsmaatregelen nemen zolang de strip duurt en je eerste ongesteldheid.. Dan ook niet doorslikken, want die volgende strip vrij je dus ook onveilig!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.