Ga naar inhoud

Annuleringskosten ??


LOTTE123

Aanbevolen berichten

Hoi Dames ,

In april staat mijn borstvergroting gepland. Waar ik me zeer op heb verheugd.

Nu is er een financiele probleem ontstaan.. waardoor ik eigenlijk het geld wat ik opzij heb gezet voor mijn borstvergroting moet gebruiken.

Dat houd dus in dat ik het moet annuleren..

Alleen is dat niet het enige :

Ik ben twee keer op een consult geweest bij 2 verschillende chirurgen. Wel in dezelfde klinieken !

Ik heb twee dossiers gekregen :

Bij de oude die ik later echt heb geannuleerd. Zit een behandel ovk in.

Waarin staat : Mocht ik toch nog van de behandeling afzien dan kan ik binnen 7 dagen na dagtekening van deze brief annuleren.

Doe ik het daarna dan moet ik 10% van de behandelbedrag betalen. En in mijn tweede dossier dus bij een andere chirurg (zelfde kliniek). heb ik helemaal niet zo een

brief erin zitten? Zullen ze mij het dan toch nog laten betalen? Afspraak staat al gepland sinds begin Februari.

ter info : De eerst geplande datum heb ik afgezegd omdat ik me niet zo fijn voelde bij de arts. En dat was gelijk binnen 2 dagen..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een tegenvaller dat je je spaargeld moet gebruiken voor iets anders... Ik hoop dat je het snel weer terug gespaart hebt!

Of je annuleringskosten moet betalen zal afhangen van de kliniek, bij welke kliniek ben je geweest? Ik weet dat bijvoorbeeld een Diana Gabriels geen annuleringskosten in rekening brengt, tenzij je het een dag van tevoren afzegt natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een tegenvaller dat je je spaargeld moet gebruiken voor iets anders... Ik hoop dat je het snel weer terug gespaart hebt!

Of je annuleringskosten moet betalen zal afhangen van de kliniek, bij welke kliniek ben je geweest? Ik weet dat bijvoorbeeld een Diana Gabriels geen annuleringskosten in rekening brengt, tenzij je het een dag van tevoren afzegt natuurlijk ;)

Ja echt een tegenvaller ! De kliniek is : Velthuis kliniek voor 4400 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmz... heel zwart wit gezien heb je dus die overeenkomst ivm annuleringskosten bij je 2e dossier niet gehad.

Dus ik vermoed dat ze die annuleringskosten wel zullen willen berekenen, maar ik zou dan toch als argument aandragen dat dit nergens vermeld staat in de papieren die je hebt. Daarnaast vind ik dat je nu nog steeds ruimmmm op tijd bent met annuleren, het heeft voor hun geen enkel negatief gevolg want er is nog makkelijk een ander in te plannen.

Hmz.. moeilijk.

Ik weet niet hoe goed hun administratie op orde is, maar ik zou waarschijnlijk niet aanhalen dat je al een eerder dossier hebt gehad waarin het wél vermeld stond ;)

Moest je die overeenkomst de eerste keer ook tekenen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Dames,

Toevallig merkte ik vandaag op dat ik op de dag van mijn operatie ongesteld ben?

Is dit erg ?? Je moet namelijk dan pijnstillers innemen, zoals paracetemoll en dergelijk.. dat verstoort je menstruatie toch??

Iemand ervaring?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc had aangeraden om dat niet te doen, maar hij zei dat als het wel zo was het niet echt erg was. Het ging hem eerder over het feit dat uw borsten gezwollen zijn tijdens uw maandstonden en dat het daarom wat pijnlijker zou zijn... Maar dus niets technisch ofzo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Dit is totaal geen probleem. Ook het slikken van pijnstillers heeft geen invloed op je menstratie.

Wat wel een probleem kán zijn.. is het verwijderen van Toni-tamponi..... Als je een bv achter je borstspier krijgt, ga je het niet leuk vinden om kracht te zetten om aan dat touwtje te trekken. Een maandverband zal in dit geval handiger zijn....

Neem ook geen medicatie die ongesteldheid uitsteld, want die kan bloedstolsels, met embolie als gevolg hebben.. Dat risico moet je niet nemen. Dit mag niet samen genomen worden met operaties dus!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of de pil (als je die slik) een weekje langer doorslikken. Dat is geen probleem hoor, ik slik altijd door als het niet uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best-Boobie,

is het erg als je je pil doorslikt? zodat je menstruatie uitsteld zeg maar? Kan dat ook kwaad???

Hoi hoi

Dit is totaal geen probleem. Ook het slikken van pijnstillers heeft geen invloed op je menstratie.

Wat wel een probleem kán zijn.. is het verwijderen van Toni-tamponi..... Als je een bv achter je borstspier krijgt, ga je het niet leuk vinden om kracht te zetten om aan dat touwtje te trekken. Een maandverband zal in dit geval handiger zijn....

Neem ook geen medicatie die ongesteldheid uitsteld, want die kan bloedstolsels, met embolie als gevolg hebben.. Dat risico moet je niet nemen. Dit mag niet samen genomen worden met operaties dus!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe... als je de pil al lang slikt, zou dat geen problemen moeten opleveren..

Echter met de laatste nieuwsberichten over de pil, weet je ook dat nooit zeker... Echter... Ik zou het zelf wel gedaan hebben, mocht ik de pil geslikt hebben.

Het kritiekste is altijd als je pas, of pas sinds een paar maanden de pil slikt.. Datzelfde effect hebben die 'uitstel-pillen' (ik kom even niet meer op de naam van die pillen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best Boobie, ik slik de pil al vanaf mijn 16e tot nu (ben nu 40). Ben dus van plan om de pil door te slikken inderdaad. Is het dan dus geen probleem denk jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slik de pil al vanaf mijn 14e, doorslikken is niets ergs aan. Je stelt alleen je menstruatie uit.

Ik moest ook ongesteld worden in die tijd, dus ik heb m door geslikt tot een week later. Toen ik gewoon weer vrij kon bewegen kon ik toni er ook gewoon weer in stoppen, no problemo. Maar niet ongi zijn tijdens de operatie hoor, niet handig.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds de tweede zwangerschap slik ik ook geen pil meer,wil graag spiraaltje maar ja hier is de huisarts zo je moet ongesteld zijn wil hij spiraal inbrengen. En ook nog eens de eerste 2 dagen ervan alleen.. Heel stom ma okee.

Ik word elke keer op vrijdag ongesteld dus dan is het telaat hahah

Maar als ik aan de pil was zou ik zeker doorslikken.

Nu ben ik waarschijnlijk ook tijdens de operatie ongesteld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier was al eens een topic over,maar dat terzijde,

ik zou t vreselijk vinden en mn operatie dus ook zo gepland toen zodat ik zeker wist dat ik t dan niet zou zijn.

Ben dan zon wrak,en verlies ook erg veel bloed altijd,zou voor mij ECHT niet uitkomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik een tijd geleden altijd veel last had tijdens mijn menstruatie ben ik naar de dokter geweest. Hij vertelde mij dat doorslikken helemaal niet erg is. Zolang je maar af en toe eens ongesteld kan worden. Ik slik al 15 jaar drie maanden door en wordt dus ook maar eens in de drie maanden ongesteld. Toen we voor kinderen wilde gaan, werd ik tot twee keer toe binnen 1 maand weer zwanger.

Kan echt geen kwaad, gewoon doorslikken......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.