Ga naar inhoud

nikita26atikin : 18 februari 2013 : Dr. Bosselaers : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi newbie,

ik had dat ook bij het verwijderen van de pleister. Als je het weghaalt en er niet meer uit komt is het goed. K had gebeld en het is normaal maar het moest wel gestopt wezen moest niet vocht uit de wond blijven houden bedoel dat het niet ophoud. Hoop dat je er wat aan heb.

Liefs bail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Meet even je temperatuur of.. Stel je hebt verhoging, of er zit een rode plek op je borst, dan moet je even je kliniek bellen. Neem daar geen risico mee. Als er steeds wat vocht uit je borst druppelt, moeten ze er misschien toch even naar kijken. Liever een keer te veel laten kijken, dan dadelijk een infectie te hebben en met de gebakken peren te zitten... toch?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandag naar de huisarts geweest en arts (die mij heeft geopereerd) vd kliniek heeft mij teruggebeld.

Zij vertelde dat het ook een gaatje in wondje kan zijn waar het normale wondvocht uit komt.

Huisarts bevestigde dit: Geen infectie, littekens zagen er super mooi enzo uit. Het vocht dat in de pleister te zien was zag er ook uit als normaal wondvocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hou het zeker in de gaten. Een gaatje tussen de hechtingen door waardoor het er daar uitkomt. Niks mis mee dus :) ! Het is ook iets minder geworden zag k net al. Maandag hechtingen eruit.. Tot die.tijd iedere dag nieuwe pleister, en even ontsmetten met alcohol (deppen). Komt helemaal goed. Heb er ook helemaal geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week maandag (18e) mijn BV -operstie gehad.

Iedere dag gaat steeds beter..

Maar ik verveel mij zo! Hahh.

Dinsdag aanstaande weer (voorzichtig!!) aan het werk (aangepast werk, werk namelijk in de zorg).

Mijn vraag aan jullie:

Wat doen jullie al we en wat nog niet na anderhalve week?

Bijvoorbeeld in huishouden.. Auto rijden, etc.. .

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nikita,

Afgelopen maandag ben ik geopereerd, dus ik ben nog niet zo ver als jij...

Maar autorijden mag je, heb ik begrepen, na twee weken.

Huishouden ben ik van plan om niet te doen haha, ik zet echt ff mijn man aan het werk ;) dus zes weken geen huishouden voor mij

Koken stel ik nu even uit, tenzij het heel simpel is. Daar helpt mijn man me een beetje bij...

Als je je verveelt....ik had gister n vriendin op bezoek, gezellig gekletst, gegeten en ze heeft mijn nagels gelakt. Morgen komt ze weer. Dat vind ik wel fijn. Een paar mensen weten van mijn bv, maar die mensen komen wel gezellig langs, zodat ik me niet dood verveel...of n filmpje kijken o.i.d.

Xxx

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 weken niet duwen, tillen, trekken, rekken en strekken ;) Armen niet boven schouderhoogte...

Niet flink aan de slag met de stofzuiger en de dweil, geen ramen lappen, geen boodschappentassen ( zwaardere) tillen.

Ik heb zekerrrr wel gezondigd.

Ik heb álles zelf gedaan... zo goed als geen hulp. Heb een hekel aan afhankelijk zijn, en daarnaast wist ik toen nog niet, wat ik nu wel weet ;)

Mijn pc vertelde, dat ik alles mocht als ik dat kon.

Dus ik kwam thuis van mijn operatie, heb koffie gezet voor de visite / oppas en ben een wasje op gaan hangen.

Heb wel altijd alles gedaan met zo min mogelijk belasting van de borstspieren. Ik liep dus als een houten hark met mijn bovenarmen tegen mijn bovenlijf, en gebruikte mijn armspieren.

Maar het zou zeer positief zijn als je zo lang mogelijk niks kan doen ivm het inwendige herstel van je wond, je spieren en je kapsel :35:

Op termijn heb je er dan alleen maar profijt van :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jackie..

Hoe gaat het met de pijn?

Van welke maat naar welke maat ben je gegaan?

Wat fijn dat er vriendinnen op bezoek komen.. Zo kom je je dagen een beetje door inderdaad.

Piepke..

Ik kan dus inderdaad nu ook al wel meer dingen dan ze zeggen te mogen.

Ik heb vandaag gestofzuigd en gedweild.. Maar wel zonder (zo goed als) kracht te zetten.

Stofzuigen: lcihte op wieletjes, Alleen vooruit geduwd hahha.

Was ophangen( rekje op heuphoogte) gaat al sinds paar dagen.

Was opvouwen is heel licht.

Auto rijden.. mag dat inderdaad pas na twee weken?

Maandag aanstaande de hechtingen eruit, dan is het twee weken geleden, moet dinsdag alweer naar mn werk.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,

Mijn BV is bijna tien weken geleden.

Alles is super gegaan, zo ook het herstel.

Ik ben na twee weken weer rustig aan het werk gegaan en sinds ongeveer 4 weken weer wat meer de eigen werkzaamheden op het werk uitvoeren.

Ik werk in de zorg.. .

Echt mensen tillen doe ik nog niet, hiervoor gebruik ik de tilliften die daarvoor zijn.

Nu, sinds een week, is mijn linker borst wat gevoelig.

Geen pijn, maar gevoelig.

Is dit normaal? Herkennen jullie dit?

Ik dacht zelf dat het misschien kwam door toch te zware handelingen te hebben gedaan.

Het voelt als een soort van lichte spierpijn.

Dit gevoel heb ik niet continue, maar wanneer ik dingen doe.

Overbelast??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Dát zou kunnen.... Het is moeilijk te zeggen, maar heb het ook wel eens gelezen met meiden die weer beginnen met fitnessen. Dat ze dus een soort spierpijn krijgen bij het trainen van de borstspier.

Onbewust doe je heel veel met je borsten ;) Mensen draaien, ondersteunen bij transfers, iemand zn broek op of aftrekken (om maar eens iets te noemen)

Ik heb zelf geen zwaaar werk hoeven doen, maar werkte wel regelmatig in de tuin (na 8 weken ongeveer).... Dan voelde ik het ook in mijn borsten.

Dit jaar (ben nu iets meer dan 10 maanden po) heb ik er veel minder last al van! Dus bij mij is het een kwestie van gewenning en genezing... Ik kan niet zeggen dat het dat bij jou is..... Maar ik zou het me wel kunnen voorstellen...

Een krat bier was al zwaar in het begin, dus je boobs hebben weer even de tijd nodig om op krachten te komen :P

Succes!! En als je het niet vertrouwd, dan zou ik sowieso even de pc bellen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.