Ga naar inhoud

Cinneke : 13 maart 2013 : Dr Wilikens : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, ik ben Cinneke en zal op 13 maart een BV krijgen in de Atlaskliniek in Meise.

Vorige maandag heb ik een consult gehad met Dr Wilikens en is er besloten om 240cc voor de borstspier te plaatsen.

Ik twijfelde tussen 210cc en 240cc en de verpleegster en Dr Wilikens gaven het advies om voor de 240cc te gaan.

Toch wel spannend dat passen, ik had een vriendin meegenomen die vorig jaar ook een borstvergroting en buikwandcorrectie laten doen had in de Atlaskliniek. Zij vond de 240cc ook best passen bij mijn figuur (1m60 en 52kg) We hebben daar goed gelachen met dat passen. En maar foto's trekken om thuis aan mijn man te laten zien!

Had liever niet dat mijn man meeging om te voorkomen dat hij mij zou beinvloeden over de prothese-maat :106:

Ik begin stilaan toch te stressen, zeker als je "gruwelverhalen" leest van mislukte operaties...

Waarschijnlijk wel een normale reactie zeker??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word over een week geopereerd en krijg t ook benauwd haha, twijfels slaan toe.. ook van verhalen die ik hier lees met veel complicaties etc, heb al weinig hulp dus als dat gebeurd heb ik echt dikke vette problemen maarja.. we zullen zien,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey.

Ik mag over 2 dagen met de borsten bloot en ben vreselijk nerveus.

Echt mn maag is van slag en loop te stressen als een gek.

Operatie ben ik bang voor en straks krijg ik complicaties of weet ik veel wat...

Denk dat dit heel normaal is, helaas begrijpt mijn vriend me niet want hij vind dat ik blij moet zijn.

Ipv daarvan barst ik bijna in tranen uit hahaha...

Kan pas blij zijn als mn borsten er zitten en ik weer een beetje op de been ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, ik ben dus niet alleen met paniekaanvallen en twijfels :42:

Ik voel me al gans mijn leven onzeker over mijn borsten. Zelfs al heeft er geen enkel vriendje ooit commentaar gehad, het was gewoon ikzelf die niet happy was met m'n boobs. Ik had altijd een 75B maar na borstvoeding gegeven te hebben en nu 10kg te vermageren is er niet veel meer over dan een kleine A-cup. Tijd dus om mijn zelfvertrouwen op te krikken en niet meer jaloers te zijn op vrouwen met een mooie boezem!

Gelukkig heb ik het volste vertrouwen in de chirurg, zelfs al staan er op dit forum 2 negatieve commentaren op zijn werk. Ik ken zelf verschillende vrouwen die door DR Wilikens geopereerd zijn en stuk voor stuk zijn ze heel tevreden.

Yessie...nog 2 dagen! Spannnnnend :49:

Dana88...laten we maar het beste hopen en de "gruwelverhalen" proberen te vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn borsten ook nooit mooi gevonden (foto in album) en idd na 2 zwangerschappen en 1x borstvoeding is er niets meer van over...

Morgen maar concentreren op alles wat ik nog moet doen dan heb ik minder tijd om bang te zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op dit mooie forum :D

Ik heb je topic titel even aangepast en verplaatst naar operatie verslagen aangezien je al een datum hebt :D

Dan kan je hier lekker verder schrijven en blijft alles lekker overzichtelijk.

Veel plezier hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh jaaa ik kan ook echt niet wachten om te gaan shoppen!!!

Eindelijk een gevulde bikini aan....

Op welke cup hoop jij uit te komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.