Ga naar inhoud

Francien : 19 maart 2013 : Dr. Kappel : Dr. Kappel Instituut : Zwolle


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank jullie wel! Ik lig nu lekker in mijn bed, laptop op schoot, wijntje ernaast.

Het is inderdaad wonderlijk dat 260 cc mijn borsten zo gigantisch maakte, maar dat zal wel gekomen zijn omdat het verkeerd geplaatst was. Dokter Kappel vertelde me zelfs dat ze mijn borstspieren had moeten herstellen, die waren gescheurd....

De prothesen liggen naast mijn bed, ik hou ze! Ze hebben toch zes jaar in mijn lijf gezeten en ik was er in het begin heel blij mee.

Nu heb ik weer kleine borstjes, ik kan ze nog niet heel goed zien, en alles is beplakt. Maar zodra er wat te zien is maak ik er foto's van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag jij al aan de wijn??? Niet bang voor eventuele nabloedingen?

NOrmaal gezien zou je een beetje moeten oppassen met wijn na een operatie....

xx

Is dat zo? Het is maar een heel klein glaasje, en ik moet er nog aan beginnen. Beter maar niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh gefeliciteerd ,wat een mooi verhaal is dit zeg!

Het klinkt zo super positief,heerlijk,je hebt voor jezelf een hele goeie keuze gemaakt ,ik vind dat dus heel knap,ik zou het zelf niet durven zonder protheses als je toch boobs gewend was.

maar ja ,na zoveel ellende kan ik me er wel wat bij voorstellen.

Fijn dat het achter de rug is en je je zo goed voelt!

ja zijn ze toch nog vrij zwaar? hihi,ik heb 500CC ,heb ze nooit in handen gehad en gezien helaas,dus ik heb eigenlijk geen idee!

ja lekker houden die dingen!! Is toch van jou he.

ben zo ontzettend benieuwd hoe het er nu uitziet !!!!!!!!!!!

Heel veel sterkte met je herstel,maar zo te horen gaat het je al prima af !

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay BB, thanxx, dan giet ik 'm toch maar in de gootsteen, ik wist dat niet! Ik loop nu nog met drains, en daar wil ik juist zo snel mogelijk vanaf...

En Vlinder: ik schrok ervan, hoe zwaar ze aanvoelden. Toch heb ik er niet echt last van gehad bij het bewegen, ik heb ook gewoon de 4Mijl van Groningen gelopen, en ik liep niet langzamer dan voor die tijd.

En ja, ik ben ook enorm benieuwd hoe ze eruit zullen zien. Ze zijn wel klein, dat zie ik nu al. Maar ik hoop dat ze leuk zijn, perfect wordt het bij mij nooit meer hoor, daar is al teveel voor gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu baal ik dus enorm, omdat mijn huisarts de drains er niet uit durft te halen, want zoiets heeft ze nog nooit gedaan!! Weird niet??

Ik wacht nu op een telefoontje van dr. Kappel, ik hoop dat ik vandaag nog naar Zwolle mag komen, want ik wil van die drains af..

Maar ik heb nog niks gehoord en ik ben bang dat het nu morgen gaat worden...

Daarbij komt nog dat ik mijn borsten wil zien, en dat kan alleen maar als ze uitgepakt zijn, en dat mag ik natuurlijk niet doen...

En Vlinder: ik ben nu al blij, want in mijn decollete verwachtte ik rimpels, omdat die prothesen bij mij zo hoog hebben gezeten. Maar de huid is heel mooi glad, en ook niet gezwollen, dus ik denk dat het zo gewoon blijft! :)

Jullie moeten helaas nog wel even wachten voor je ze kunt zien, ze zijn nog steeds ingepakt, en ze kleven wat op het "drielandenpunt" , dus daar laat ik de gazen mooi zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaaa super benieuwd hoor hoe het eruitziet,alleen maar omdat ik dit soort verhalen nog niet eerder heb gehoord/gezien.

Dat het kan vind ik al geweldig !

Ja na 6 jaar zou je dat idd denken he,rimpels en slappe vellen...de huis is zo elastisch en eigenlijk een wonder hoe snel een huid zich went aan het nieuwe !

Over je drains,dat is zeker raar zon heel lastig karwei is het niet echt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet iedere arts, of zelfs verpleegster/ doktersassistent dat toch kunnen Vlinder! Ze zitten bij mij ook niet op een speciale manier ingebracht ofzo, dus ik begrijp er niets van!!

Maar ik vind het echt lullig, want dat betekent dat ik in mijn eentje vandaag of morgen naar Zwolle zal moeten. Mijn vrienden zijn allemaal gewoon aan het werk, er is niet iemand voor het grijpen die me daar even heen kan brengen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is een standaard iets anders zou ik het aan je huisarts vragen,dat is vast dichterbij huis ook...

vind het heel raar dit.

Bij mij werd t gewoon door een verpleegster verwijderd die enkel meehielp met aankleden en naar de wc lopen en dat soort dingetjes....zo gepiept

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm als ik hier even mag inspringen. Jij wilt niet dat je huisarts die drains verwijderd als hij het zelden gedaan heeft ;) Geloof me maar.....

Alleen als iemand weet wat hij doet, mag hij drains verwijderen, het is niet zo simpel als het eruit ziet :)

En de drains worden normaal gezien alleen verwijderd als de productie op de laatste 24 uur minder dan 30-40 cc is. En wat eruit de drains komt, moet al wat gelig aan het worden zijn... Normaal gesproken tenminste :)

Kun je niet een keer op een avond ernaartoe, als iemand thuis is die je kan brengen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, lieve meiden, ze zijn eruit hoor! Niet door de huisarts gedaan, die kan het blijkbaar niet, maar ik ben naar de kliniek geweest en daar heeft een operatieverpleegster het gedaan. Ik ben hartstikke blij!!

De verpleegster was ook heel content met het resultaat: "Het is nu nog aan het genezen, maar ik weet zeker dat u er heel blij mee zult zijn. De dokter is heel precies, ze wil het helemaal perfect. En u bent al heel goed aan het genezen!"

Ik werd er helemaal blij van! Mijn kleine tietjes zijn nog wat blauw en beplakt met pleisters, maar ik zie nu al wat een gigantische verbetering dit is. Voorlopig moet ik de kliniektop nog blijven dragen, maar ik zal over een paar dagen eens kijken of ik wat foto's kan maken voor jullie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is alweer 6 dagen po, wat vliegt de tijd, ik zal mijn operatiedag nooit vergeten, ik blijf het me maar herinneren, wat was ik vreselijk zenuwachtig!!

En dat had ik niet hoeven zijn, want ik voel me uitstekend en ik ga deze week weer gewoon voor mijn klassen staan. Dat is een heerlijk gevoel, zo hoeven mijn leerlingen maar weinig lessen van me te missen, iedereen is weleens een weekje ziek!

Ik genees boven verwachting, alle wonden blijven keurig dicht en de blauwe plekken trekken steeds meer weg. Bovendien heb ik amper pijn, en daardoor zijn er al dagen helemaal geen pijnstillers meer nodig. Aan krachtwerk waag ik me nog niet, maar ik ben amper gehandicapt, eigenlijk doe ik alles weer gewoon.

En dat na zo'n toch wel ingrijpende operatie!!

Zo blij als de meesten van jullie zijn met de vergroting, zo trots ben ik nu op mijn kleintjes. Ik sta echt helemaal verrukt voor de spiegel, en wie mijn foto ziet zal zelfs een beetje medelijden met me kunnen hebben, zeker nu ze nog operatiesporen vertonen, maar dat is beslist niet nodig. Ik vind ze prima, en ik wil ook niet meer terug naar prothesen.

Voor de vulling in kleding koop ik wel push-ups met een kleine sliconenlaag, ik heb al wat onderzoek gedaan en ik ben heel erg leuke bh'tjes tegen gekomen!

En toch kan ik ook enorm meeleven met mensen die dolgelukkig zijn met hun borstvergroting. Ik kan ook heel erg genieten van het kijken naar al die mooie, grote borsten!

Ik weet nog heel goed hoe eufoor ik was, in 2007, na mijn BV. Eindelijk had ik wat in mijn bh, en kleding viel opeens zoveel mooier! Vaak heb ik gezegd dat de BV het beste was dat ik mezelf had kunnen geven. En dat was op dat moment ook beslist zo, ik kreeg er een enorme boost van!

Maar later werd het me duidelijk dat het bij mij niet goed was gegaan, en ik weet ook wel dat met nieuwe prothesen de kans groot is dat het wel mooi wordt, maar ik wil het risico gewoon niet meer lopen. Ik heb het geld ook niet, het is voor mij onbetaalbaar!

Hopelijk blijf ik blij met mijn kleine tietjes, en heb ik nooit meer een operatie nodig. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo blij als de meesten van jullie zijn met de vergroting, zo trots ben ik nu op mijn kleintjes. Ik sta echt helemaal verrukt voor de spiegel, en wie mijn foto ziet zal zelfs een beetje medelijden met me kunnen hebben, zeker nu ze nog operatiesporen vertonen, maar dat is beslist niet nodig. Ik vind ze prima, en ik wil ook niet meer terug naar prothesen.

Voor de vulling in kleding koop ik wel push-ups met een kleine sliconenlaag, ik heb al wat onderzoek gedaan en ik ben heel erg leuke bh'tjes tegen gekomen!

Nou, ik ben plaatsvervangend blij voor je en kan me helemaal voorstellen dat je net zo blij bent als anderen, het gaat tenslotte om het resultaat en of dit nu een vergroting of een verkleining is of een explantatie.. dat maakt weinig uit.

Ik vind ze er ook heel goed uitzien en het is gewoon geweldig om te lezen dat het zo een opluchting voor je is, en dat je gewoon blij bent met hoe het is! Super, dikke vette pluim van Piepke!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Piepke!!

Ik ben ook zo blij dat ik toch nog borsten heb, ik was zo bang dat ik helemaal plat zou zijn na de explantatie!!

Nee dus, en ik voel me helemaal cool in mijn 70D-sportbh, hahaha!!

Nou is dat niet mijn maat hoor, maar deze bh valt gewoon zo. Het is een B, meer is het echt niet, maar daar ben ik zo blij mee!!

En ook dat ik zo supersnel genees, en me alweer helemaal top voel, dat wens ik toch iedereen toe, na de operatie. Het leven gaat weer lekker door...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ga ik mezelf maar eens trakteren op een nieuwe BH! Ik heb nu een kleine maat 75B en het is allemaal nog wat gevoelig, maar ik wil wanneer het genezen is mooi voor de dag komen. Bij de Hema hebben ze van die leuke T-shirtbh's, met een beetje vulling aan de onderkant!

Voorlopig loop ik nog rond met mijn 70D sportbh, die past precies, zit goed strak overal ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk heb ik nu even wat hulp nodig...zoveel verstand heb ik niet van bh-maten!

Onder mijn borsten meet ik 74 cm. Op mijn borsten 88 cm.

Welke bh-maat kan ik het beste kopen?

Omdat ik nog pleisters en hechtingen heb kan ik niks passen in de winkels. Gisteren durfde ik niks te kopen omdat ik niet weet welke maat mij het beste zal passen...

Dussss...help me!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Francien, dat is heel moeilijk te bepalen.. Heeft te maken met de breedte van je borst ook....

Het beste is misschien toch even te wachten met kopen tot je wel kunt passen.....

Stel je zou een B kopen en die is straks te klein, of zit niet lekker.. Dan heb je er vervolgens nog niks aan, toch?

Als je hem toch nog niet kunt dragen, hoef je hem ook nog niet te kopen ;) (of zie ik dat verkeerd? :) )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.