Jump to content

Tip voor het litteken :)

Guest

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Via via kreeg ik een goede tip voor je littekens!

Vitamine e pillen kopen bij de drogist/Hema/kruidvat, deze capsules (500 mg) openbreken en de olie op de littekens smeren (als de wonden dicht zijn natuurlijk). Vitamine e is ook in litteken crèmes van o.a. Biodermal het actieve bestanddeel.

Hoop dat het voor jullie ook werkt.

Succes!

Schrijft de pc iets voor?

Bij mij niet? Ik smeer goedkope versie van bio oil, word in zelfde fabriek gemaakt en zitten de zelfde ingrediënten in.. Had ik nog thuis liggen ..

Wat heeft de pc jullie dan voorgeschreven?

X

Schrijft de pc iets voor? Bij mij niet? Ik smeer goedkope versie van bio oil, word in zelfde fabriek gemaakt en zitten de zelfde ingrediënten in.. Had ik nog thuis liggen .. Wat heeft de pc jullie dan voorgeschreven? X

En welk is die goedkope versie? Heb al gelezen dat die van kruidvat hetzelfde zou zijn (maar veel goedkoper dan)

Die ga ik onthouden!!!

Zelf heb ik 7 maanden met dermatx gesmeerd met weinig resultaat... Ben nu sinds 2.5 week aan de kruidvat litteken creme en ik zie het verbeteren! Geloof dat dat ook iets van 2 a 3 euro kostte.

Even de brief van mn arts erbij gepakt,

1 Week nadat de hechtingen verwijderd zijn,masseert u de littekens met een vette creme.

Na 2 wkn masseert u de littekens met een knijpende beweging,ook weer met een vette creme.

:116:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.