Ga naar inhoud

Hoeveel slinken borsten na plaatsing op de spier?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd en ben nu helemaal blij met mijn nieuwe boobies!! :wub: Ik draag nu sportbh 80D. Nu lijkt deze soms ietsie pietsie te groot, maar aan de andere kant: als ik 'm uit doe, dan voel ik alles zakken en doet het erg zeer! Dus de bh ondersteunt zeker wel en weet dus ook niet of maat 80C beter was geweest of niet.

Nu lees ik vaak dat bij plaatsing achter de spier de borst vaak groter wordt omdat de spier nog mee moet rekken. Bij mij is dat niet het geval, want ik heb plaatsing op de spier. De borsten slinken natuurlijk nog iets door de zwelling, maar hoeveel slinken ze gemiddeld? Eén cupmaat? Dan kom ik uit op een C (het liefst behoud ik mijn D)! ;)

Nu heb ik normaal altijd bh-omvang 75, maar de 75 sportbh van Shock Absorber was echt te krap, vandaar de 80.

Hoeveel zijn jullie borsten geslonken?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Die van mij zijn niet geslonken :)

Ik vond ze alleen maar groter lijken naarmate ze zachter werden :D En toen ik gewone bh's mocht gaan dragen, werden ze opeens ook meer zichtbaar in kleding :D

Dus gewoon ff geduld ;) (bah rotwoord :45: )

Ik had in mijn sportbh 70D, heb nu in echte bh's 75F

Heb ook een sportbh 80D en die past ook.. Dus.... Staar je niet blind op labeltjes ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb het nagevraagd bij de apotheek, maar er bestaan helaas echt nog geen pillen van.... van dat geduld :45:We zijn net allemaal kinderen die wachten tot sinterklaas komt hihi, toch?

zo voelt het wel haha wachten op het grote kado

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bella! Ik heb ze ook voor de spier en bij mij zijn ze heel veel geslonken.. :-(

Van 99cm bovenwijdte direct na de operatie en de eerste twee maanden ook nog deze maat.

Maar daarna slonken ze zienderogen en nu is mijn bovenomtrek nog maar 92cm..

Maar dat hoeft niet bij jou ook zo te zijn... xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een wisselende verhalen! Vervelend Linny, dat ze bij jou zo geslonken zijn.. Dat is het laatste wat je wil!

Ik heb nu onderomvang 77 cm en borstomvang 91 cm. Volgens de schema's kom ik dan op een B uit, maar ik draag ik 80D nu! Dat is toch ook raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb ook anatomische gekregen voor de spier, mijn pc zei dat dit een maand post-op 5 tot 10 % gekrompen zou zijn bij volledige ontzwelling. Dat merkte ik ook, verschilde maar een halve cupmaat hoor (ik had 255 cc). Bij anatomisch voor de spier heb je volgens mijn verpleegster daar je definitieve bh maat na 1 maand, ze kunnen dan wel nog het komende jaar wat veranderen in vorm/ versoepeling/ wat zakken,... maar volume zou gelijk blijven op die manier geplaatst..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een wisselende verhalen! Vervelend Linny, dat ze bij jou zo geslonken zijn.. Dat is het laatste wat je wil! Ik heb nu onderomvang 77 cm en borstomvang 91 cm. Volgens de schema's kom ik dan op een B uit, maar ik draag ik 80D nu! Dat is toch ook raar.

Die tabellen daar moet je je niks van aantrekken :45:

Die kloppen niet bij prothese-boobs :)

Ik moet nog eens meten wat mijn omtrekken zijn.... Geen idee hoe het nu zit :unsure:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bella,

idd., 5 à 10 %, 5% is verwaarloosbaar hoor.. En om in volume een idee te geven: 5% van 360 (je aantal cc) is maar 18.. niet dat je cc's gaan slinken hé, puur je zwelling kan wat, maar om een idee te geven... is wat ze in mijn kliniek zeiden, maar don't worry, lijkt verwaarloosbaar hoor, en zal idd. wat verschillen per persoon (zoals ja hier zelfs de uitzonderingen leest bij wie hun omvang achteraf toch toeneemt bij plaatsing voor de spier)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze onder de spier, nu bijna 3 maanden po... maar heb niet het idee dat ze nadat de zwelling weg was getrokken, de borsten veranderd zijn van maat. Niet gegroeid, maar ook niet geslonken. Ben wel benieuwd of ze nog wat groter gaan worden of dat het zo blijft. In beide gevallen ben ik toch erg blij hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo jaloers op jullie meiden die al een paar maanden po zijn, haha! Hebberig word je ervan: heb ik eindelijk mijn lieve boobies, wil ik weer weten hoe ze eruit zien over en tijd, haha! Maar ik ben absoluut helemaal blij hoor, begrijp me niet verkeerd! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het voor de spier geplaatst is zakken ze toch nog een beetje? Bij mij hebben ze 480 cc voor de spier geplaatst maar vraag mij af is dat wel goed. Want heb ergens gelezen dat het maximum maar 300 cc mag zijn voor die spier geplaatst in verband met hang. Of is dit een fabeltje.

Gr. Monique X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vocht verdwijnt en daarom lijkt t of ze slinken,maar daarna moeten ze ook nog zo in vorm komen te zitten dat ze uiteindelijk weer groter gaan worden, ze gaan nog wat uitdijen zeg maar!
Ik had na 6 weken een bh in cup d gekocht maar uiteindelijk ben ik op een F-G uitgekomen,dus zeg t maar.

Maar vaak denkt men dat ze meteen DIE maat hebben zoals t eruit ziet net na de bv,dat is niet zo,want het vocht moet nog verdwijnen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.