Ga naar inhoud

Sandranop : 23 maart 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ga op 23 maart naar de wellness kliniek in Genk voor een bv, heb op dit moment een a cup en wil naar c . Ik krijg 300 cc maar twijfel of dit niet te weinig is. Denk zelf toch nog om dit aan te passen naar 400. Wie heeft hier dezelfde ervaringen mee.?

Groetjes sandranop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik wil niet heel lullig zijn maar je pc zegt niet voor niets 300cc ik ben daar ook geholpen en heb 330cc gekregen.

Mijn cup maat is 70E en tussen 300cc en 400cc zitten nog 3 maten misschien moet je je toch wat beter informeren want 100cc meer is vlg mij ruim 2cupmaten groter dan ga je zeker op een E of F uitkomen

Ik weet niet hoe groot je bent en hoe zwaar je weegt en door welke arts je geholpen word ?

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook naar wellnesliniek en wordt door dr verdonck geholpen (pas wanneer ik 18 ben dus ik wacht nog een klein jaartje)

ikzelf ben 170 en weeg een kleine 50kg, ik heb een kleine a(a) cup en ze zeiden dat ik best 280 cc neem. Ik denk toch voor de

300 cc te gaan! 400 cc zou ik voorjou niet nemen want dat zal er onnatuurlijk gaan uit zien, mss beetje té groot? Ik zou de 300 kiezen ;) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik had voor de bv een Bcup en ben geholpen door Verdonck

Zelf ben ik 1.70 en weeg 57 kilo.

Ik heb ze achter de spier gekregen weet eigenlijk niet hoe Damen ze plaatst maar denk dat jij wel op een Dcup uit komt met 300cc maar weet ik niet zeker.

Dat zou je aan Best Boobie kunnen vragen die weet ongeveer alles en je ongeveer op zult komen qua cupmaat.

400cc is veel hoor als je op een Ccup wilt uit komen je pc weet heel goed wat hij dan moet plaatsen en het moet ook allemaal maar kunnen hangt ook van je eigen borsten af soms kan er gewoon moet meer cc in namelijk.

Als je boven in het zoek venster de naam van de kliniek of je arts intikt en zorgt dat voor de loep de titel op forum staat dan kun je allemaal verhalen en ervaringen lezen van andere meiden en kom je veel meer te weten.

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!

Ik zal je titel even aanpassen zodat ie lijkt op de andere titels :)

Uhm.. 300 cc, weet je toevallig welk profile? Het zijn monobloc implantaten, want die gebruiken ze in de wellnesskliniek, maar het profile zou handig zijn.

Start je van een 75A?

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik heb even in de catalogus gekeken, en ik denk toch dat hij gekozen heeft voor de extra high profile. Dat is namelijk de enige prothese die ik kan vinden van 300 cc. Jij wil graag weten wat je voor cupmaat met deze 300 cc zou krijgen he?

Ik ben geen expert, maar ik waag wel vaker een gokje en zit er niet vaak veel naast (zonder arrogant te willen zijn :) )

Jouw prothese (als het idd die is, die ik in de catalogus gevonden heb) is 11,1 cm breed en heeft een projectie (volume naar voren) van 4,8 cm.

Als jij nu een 75A hebt, dan kom jij met deze projectie en deze breedte op een cup 75D/E uit. Dat is een hele mooie maat, zeker als je qua zicht op een C uit wilt komen.

Ik durf te wedden dat jij bij een C denkt aan een hele goede hand vol, of net iets meer? Nou, dan neem die 300 maar, want dan zit je precies goed ;)

Pas voor de aardigheid eens een cup E in een winkel (wel met de juiste omtrek) en stop deze even vol met zakdoeken of zo. Truitje erover (een strak ;) ) en dan even in de spiegel kijken :)

Heel veel succes!! En als je naar 400 wilt.... DIe bestaat niet in de extra high profile.. Je zou dan al naar de 425 moeten. Echter, ik denk dat die prothese te breed voor je is (12,5 cm). Hoeveel cc je aan kunt heeft heel veel te maken met de breedte van je eigen borst, en een prothese moet erIN passen ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.