Ga naar inhoud

Anne : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

http://www.calculator.net/bra-size-calculator.html

deze klopt wel maar toch gaf die hier bij mij een F aan en ik heb echt een G nu...

Dankjewel! Ook bij deze berekening heb ik een 75DD. De uiteindelijke maat zal pas over een aantal weken / maanden duidelijk worden, maar toch leuk om te zien wat er nu uit de berekeningen komt :D. Ik heb het trouwens opgemeten over mijn loeistrakke compressiebeha heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Hm.... die laatste oefening is idd het tegeovergestelde van wat ze hier adviseren.... De andere twee oefeningen kan ik me nog wat bij voorstellen. Ze zeggen zelf ook in het filmpje: vermijd abrupte bewegingen en zwaar tillen.... Dus zolang je die eerste twee oefeningen gecontroleerd doet, zonder abrupte beweging of gewicht, dan is het goed voor het losmaken van de spier idd....

Gelukkig maar dat bij ons niet alles gelijk is als in Amerika.... Niet alles aan de overkant van die grote plas is béter ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Anne, inderdaad het is zo verschillend allemaal de een zegt dit de ander dat. Maar ik doe het toch liever niet die oefeningen. Beetje eng.

En misschien geldt dat alleen voor ronde prothesen die kunnen gaan draaien maar daar heb je toch geen last van. Maar bij anatomische is dat toch niet zo handig. Volgens mij plaatsen ze daarom in Amerika ook liever ronde prothesen. Denk ik :1:

Gr. Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey anna hoe gaat het met de jeuk...is het inmiddels over of heb je nog steeds last.

die van mij heten levocetirizine diHCL 5 PCH. vraag me niet wat het betekent hahaha

groetjes mupke.

Hoi Mupke!

De jeuk is gelukkig helemaal over, en verder voel ik me ook erg goed. De hechtingen zijn er afgelopen dinsdag uitgegaan, en het zag er allemaal netjes uit. Wat wel apart was, was dat ik aan de rechterkant helemaal niets voelde, en aan de linkerkant deed het best wel zeer!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

Weer even een korte update. Vandaag is het 19 dagen na de operatie.

De afgelopen week heb ik alles weer zelf gedaan, zo ben ik weer teruggegaan naar mijn eigen huis waar ik alleen woon ( de twee weken daarvoor logeerde ik bij mijn moeder). Omdat ik me zo goed voel, ben ik wel bang dat ik te veel doe zonder dat ik het door heb. Kleding aantrekken is nog steeds erg lastig, vooral mijn jas. Waar ik ook nog steeds geen handige manier op heb gevonden is hoe ik mijn haar in een staart of een knotje kan krijgen, mijn haren zijn namelijk erg lang en zitten constant in de weg.

Ik ga weer elke dag naar school waar ik onder andere veel moet schilderen en tekenen, ik vraag me af of dit belastend kan zijn voor mijn borstspieren, ik hou mijn armen wel zoveel mogelijk langs mijn lichaam. Omdat ik elke dag met het openbaar vervoer moet reizen, heb ik in de eerste dagen een mitella gedragen. Zo zien mensen dat er iets met je is en kunnen ze daar rekening mee houden. Na een paar dagen ben ik gestopt met deze dragen omdat ik me steeds beter voelde. De eerste reis zonder mitella had ik daar echter al meteen spijt want ik stond in een overvolle trein en moest staan, zonder mitella gaat er uiteraard niemand voor je opstaan. Omdat een trein af en toe wild heen en weer gaat was dit geen prettige reis te noemen.

Ik vind mijn borsten elke dag mooier worden, ik zal binnenkort even foto's plaatsen. Ik ben nu zo bang dat het alsnog verkeerd gaat door complicaties zoals overmatige kapselvorming, hebben jullie deze angst ook?

Liefs Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Anne, ik heb precies hetzelfde. Ben nu 13 dagen po en voel me hartstikke goed waardoor ik ongemerkt toch weer steeds meer dingen ga doen. Haar fohnen en steil maken met tang, aankleden (nu niet alleen meer vestjes maar ook truitjes die over m'n hoofd moeten), vaatwassen in- en uitruimen... Eigenlijk veel te veel. Alleen koken doe ik nog niet - onder 't mom van 'dat mag ik nog niet maar vind 't eigenlijk wel lekker dat m'n man nog kookt! hahaha! - voor de rest praktisch alles. Ben ook begonnen met voorzichtig trainen, fietsen op de hometrainer maar dan zonder stuur vast te houden maar heb eigenlijk ook angst dat ik 't voor mezelf verpest door gewoon niet rustig aan te blijven doen en straks met een berg kapselvorming te zitten en weer terug bij af te zijn. Wat dat betreft kun je beter een gebroken arm hebben, kun je tenminste echt helemaal niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi dames!

Vandaag is de operatie vijf weken geleden, en ik vond het tijd om weer even een kort verslagje te schrijven.

Ik voel me echt onwijs goed, doe eigenlijk sinds de derde week alweer heel veel zelf. Ook werk ik elke dag van 9 uur 's ochtends tot soms wel 10 uur 's avonds op de academie waar ik studeer, ik maak erg lange dagen dus. Het is wel vermoeiend, maar ik heb geen last van mijn borsten. Sinds een paar dagen ben ik verkouden en nies erg veel, dat is af en toe wel even gevoelig maar doet geen pijn.

Afgelopen week heb ik flink geshopt op de beha-afdeling :). Bij sommige merken heb ik een 75C, en bij andere een D-cup. Ik vind mijn borsten af en toe wel vrij klein ogen, terwijl er toch 380 cc is ingegaan. Ik kwam van een 75AA. Ik kan me ook echt niet meer herinneren hoe mijn borsten er hiervoor uitzagen, gek he? Ik ben zo gewend aan deze maat nu. Zelf heb ik alle foto's van voor de operatie verwijderd helaas, dus ben erg benieuwd naar de foto's die het ACCZ heeft gemaakt.

De littekens zien er naar mijn inzien ook prima uit. Aan de linkerkant zie je bijna niets meer, dit litteken valt ook precies in de borstplooi, en aan de rechterkant zit hij er een centimeter onder aan de ene kant, en aan de andere kant van het litteken valt hij wel in de plooi. Aan de kant waar hij in de plooi valt zit een deukje, alsof hij naar binnen wordt getrokken met een draadje. Ik maak me er nog geen zorgen om want het trekt vast nog bij.

Wat ik nog niet genoemd heb, is dat mijn sportbeha in maat 70D strak zit bij de band, maar in de cups heb ik best veel ruimte over, de stof lubbert helemaal! Dat was al vanaf het begin zo, dus ook toen er nog veel vocht in mijn borsten aanwezig was.

Ik zal binnenkort weer even foto's maken.

Liefs Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.