Ga naar inhoud

Anne : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Ik zal nu een verslag gaan typen omdat ik me even wat beter voel. Mijn moeder heeft me net gewassen terwijl ik op een stoel zat, en heb ook de band los gehad en er sokken omheen geschoven voor in mijn oksels. Een tip die ik hier ergens op het forum heb gelezen :). Echt een stuk fijner zo, want de band was zo aan het snijden!

Dan nu mijn verslag. Afgelopen maandag ben ik geopereerd. Ik mocht 's ochtends tot half 6 eten. Ik ben speciaal voor het ontbijt om 5 uur opgestaan. Na het eten ben ik weer naar bed gegaan maar van slapen kwam niet veel meer terecht, was zo ontzettend nerveus! Om half 8 zijn mijn moeder en ik naar Duitsland vertrokken, waar we rond 11 uur aankwamen. De kliniek was goed te vinden omdat ze een duidelijke routeomschrijving hadden gegeven per post. Bij binnenkomst werden we naar de wachtkamer gebracht, waar al een aantal mensen zaten te wachten. Ik heb met niemand gesproken van de zenuwen. Ik moest om half 12 aanwezig zijn, maar omdat het uitliep werd ik pas om half 1 geroepen. Mijn moeder mocht met me mee. We werden naar een kleine ruimte gebracht waar we nog het een en ander uitgelegd kregen door een Nederlands sprekende zuster. Daarna moest ik mijn kleding uittrekken en kreeg ik een haarnetje om en een operatiejurk aan. Door de zenuwen kreeg ik allemaal rode vlekken in mijn hals en op mijn borst. Daarna kwam de anesthesist binnen, een vriendelijke Duitse vrouw. Ik kreeg het infuus godzijdank op mijn handrug, ik was namelijk erg bang dat ze hem in mijn elleboogholte wilde plaatsen, dat is een veel gevoeligere plek dan op mijn hand. Het infuus was zo geplaatst, daar had ik me dus niet zo druk om hoeven maken. Na een aantal minuten kwam dr. van Onselen binnen, hij vroeg of ik klaar was voor het feestje :). Hij begon meteen met foto's maken en de lijnen zetten op mijn borsten. Daarna heb ik gevraagd of ik inplaats van 380 cc, 430 cc kon krijgen. Hij zei direct dat dat echt niet kan, en dat ik dat niet moet willen omdat dat veel te veel geprop zou worden. Hij vond 380 cc al ietwat te veel voor mij, maar omdat ik bij het consult heb aangegeven een volle C te willen, wilde hij deze maat voor me plaatsen. Ik voelde me direct gerustgesteld en was blij dat ik het nog even besproken heb.

Na zo'n tien minuten ging de deur weer open en kwam de anesthesist me halen. Ik liep al totaal verdoofd van de angst met haar mee. Heel vreemd hoe het dan kan voelen alsof jij het zelf niet bent, het gaat allemaal een beetje langs je heen. Omdat ik niet heel lang ben kon ik niet op de operatietafel komen, deze moest dus helemaal naar beneden worden gedaan zodat ik erop kon komen. Ik moest mijn armen wijd leggen, en er werden allerlei dingen met me gedaan maar ik weet niet precies meer wat, omdat ik al zo verdoofd was. De zusters waren erg lief, ze aaide me geruststellend over mijn armen en voorhoofd. Daarna werd er met de narcose begonnen, de vloeistof voelde ik echt mijn arm ingaan omdat het brande. Ook kreeg ik een kapje op mijn neus en mond. Daarna werd ik wakker in een lekker bed, en ik voelde me ontzettend goed. Ik was heel vrolijk, ik glimlachte naar iedereen die langsliep en was zo blij dat ik de operatie had gehad! Heel fijn dat er meerdere zusters waren om me in de gaten te houden, bij een eerdere operatie in een andere kliniek werd ik namelijk alleen wakker en voelde me heel beroerd. Kort daarna werd ik met een rolstoel opgehaald door twee zusters en werd ik naar een kamer gebracht waar al een andere dame lag. Ik geloof niet dat zij ook van het forum is ( grote bos donkere krullen, 480 cc :) en ze had twee vrouwen bij zich). Voor het eerst voelde ik aan mijn borsten en ze voelde niet veel groter, het voelde eerder alsof ik heel veel push-up in mijn beha had ( en dat is een gevoel die ik maar al te goed ken :P) Toen ik iets hoger durfde met mijn armen voelde ik tussen mijn borsten een spleetje! Heel bijzonder, voor het eerst je borsten tegen elkaar voelen. Mijn moeder kwam niet veel later de kamer binnen. Ook waren er constant zusters aanwezig en ook dr van Onselen kwam binnen om te vragen of ik honger had. Ik zei dat ik erg veel trek had en toen kreeg ik twee lekkere broodjes kaas en een kopje thee. Zelf lukte het me niet om te eten, dus mijn moeder heeft me gevoerd. Daarna ben ik naar de wc geweest en dat ging allemaal prima. Niet lang daarna werd ik ontslagen door dr van Onselen, nadat hij nog even aan mijn borsten had gevoeld. Daarna moest de anesthesist nog toestemming geven dat ik weg mocht gaan, en werd het infuus verwijderd. Alles ging zo snel en zo goed! Voelde me kiplekker. Ik werd naar de auto gebracht in een rolstoel, en ook het instappen ging prima.

Kort daarna begon de ellende. Bij de eerste de beste Mc Donalds zijn we gestopt en hebben we een burger gegeten. Dit ging gepaard met erg veel moeite en pijn. Direct na het eten van de burger kreeg ik het ontzettend benauwd ( misschien te snel gegeten?), ik kreeg bijna geen lucht. Het idee dat we op dat moment nog 2,5 uur moesten rijden was ook geen prettig vooruitzicht. Ik voelde me met de minuut beroerder en kon maar geen lekkere houding vinden. Vooral de bochten waren vreselijk, dan spande ik namelijk al mijn spieren aan, had er gewoon geen controle over.

Toen we thuis kwamen en ik de auto uitstapte, voelde ik ook alles weer samentrekken. De wandeling van de auto naar huis duurt normaal 1 minuut, maar ik ben tussendoor denk ik wel 10 keer gestopt om op adem te komen. Het deed zoveel pijn dat de tranen over mijn wangen liepen. Deze pijn kwam veel eerder dan verwacht! Ik dacht dat het pas de volgende dag zou komen omdat de pijnstillers 24 uur zouden werken. Bij binnenkomst ben ik op de bank gaan liggen met inmiddels ondraaglijke rugpijn. Na een aantal uur hielp mijn moeder me omhoog, en de pijn was nog veel erger geworden! Ik had zoveel spijt van de operatie, ik kon niet geloven dat ik mezelf dit aan had laten doen voor een vollere cupmaat. De nieuwe borsten konden me op dat moment echt gestolen worden. Ik merk nu dat ik wel heel veel aan het typen ben dus zal overgaan op een iets beknoptere omschrijving :). Toen ik de trap op liep om naar bed te gaan, werd ik helemaal licht in mijn hoofd. Ik werd volgens mijn moeder lijkbleek en mijn ogen draaide een beetje weg. Mijn broer werd er helemaal bang van, ze wilden zelfs de arts opbellen omdat ik zo verzwakt was.Ik ben gelukkig niet flauw gevallen omdat ik ben gaan liggen. De eerste nacht was in 1 woord een HEL. Ik heb geen oog dichtgedaan, had een gigantische rugpijn en durfe niet te bewegen. Om 4 uur kwam eindelijk mijn moeder bij me kijken, voor mijn gevoel had ik al in weken geen mens meer gezien :P omdat ik de hele tijd naar het plafond aan het staren was. Ze hielp me met opstaan wat weer met helse pijnen en krampen gepaard ging. Daarna nam ik mijn eerste celebrex pil. Ik ben weer gaan liggen en heb toen welgeteld 1 uurtje geslapen. Daarna ben ik beneden op de bank gaan liggen. Mijn moeder moest helaas naar haar werk, dus ik heb 9 uur alleen op de bank gelegen zonder ook maar een vinger te verroeren, Wat een kwelling! Ik lag ontzettend ongemakkelijk en moest plassen en had dorst, maar ik moest wachten tot ze terugkwam! Ik was ondertussen ook helemaal verkrampt omdat ik de hele tijd in dezelfde positie lag. Toen ze thuiskwam heeft ze me omhoog geholpen wat uiteraard nog veel meer pijn deed omdat ik zolang niet bewogen had. Ik was zo boos op mezelf omdat ik deze operatie had laten uitvoeren, heb deze pijn er gewoon niet voor over. Ik had het eerlijk gezegd ook niet zo zwaar ingeschat. De tweede nacht wilde ik niet meer boven in bed slapen omdat ik bij de nacht ervoor zo draaierig werd toen ik de trap opliep, dus ik heb op de bank geslapen in een half zittende positie. Dit ging een stuk beter! Had nog steeds veel pijn in mijn rug, maar ik heb wel een paar uurtjes geslapen! Vandaag moest mijn moeder weer werken, maar ze is tussendoor even thuisgekomen om mij te helpen gelukkig. Net heeft ze me dus even gewassen en andere kleding aangetrokken en daarom voel ik me nu even een stuk beter. Wat ook helpt tegen de rugpijn, is tijgerbalsem! Daardoor heb ik overdag ook nog even een paar uur kunnen slapen. Ik eet wel heel erg weinig, heb simpelweg geen trek. Ik zit nu ook voor het eerst rechtop op de bank met de laptop op schoot, gaat beter dan verwacht. Toen de band net even af was toen ik gewassen werd, zag ik mijn borsten voor het eerst goed ( nog steeds wel in beha, deze durf ik niet uit te trekken nog), en ze zijn groter dan ik in eerste instantie dacht toen ik ze net na de operatie voelde! Ik zal nu stoppen met typen want het wordt nu echt te lang, ik vind het gewoon fijn om even van me af te schrijven. Als ik binnenkort mijn beha uit durf te trekken, dan zal ik foto's maken!

Liefs Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Maar Anne.. dat is wel heeeeel erg zo een pijn!!!

Hoe neem je je pijnstillers in??

Als je mama is werken 9 uur aan een stuk...? Dan neem je tussentijds toch wel je medicatie met water?

Probeer een beetje te bewegen meid.. je wordt zo stijf als een plank, en dat is zoooo zonde. Daar haal je jezelf zoveel meer ongemak mee op de hals :(

Echt balen als je zo een pijn hebt!! Beterschap hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Anne,

Meid, wat een verhaal :( ik vind het zo sneu voor je....echt

Heb alsjeblieft geduld (dit heb je natuurlijk eerder gehoord) mar echt,...houd in je achterhoofd dateert ELKE dag echt beter met je gaat...beetje bij beetje...

Probeer wanneer je mams er is een beetje te lopen in huis. Ik ervaar namelijk dat wanneer ik loop dat dat veeeel lekkerder is dan verkrampt in een bepaalde positie zitten.

Doe je je ademhalingsoefeningen? Die helpen mij ook echt goed.

Ik hoop echt dat je snel opknapt en dan word je vanzelf weer happy en weet je weer waarom je t gedaan hebt.

En zeker van je af schrijven hoor! Ik heb echt super veel aan de lieve meiden hier!

Liefs,

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel herkenbaar, je verhaal over de pijn. wel heftig dat je niemand om je heen had. eng ook, juist omdat je zo zwak was. ik herken dit heel erg, heb ook gehuild van de pijn maar ik denk dat je je nu wel beter voelt.

hoop gauw beter nieuws van je te horen. probeer te blijven bewegen idd want anders doe je jezelf nog meer pijn aan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!

Bedankt voor jullie berichtjes! Het gaat al iets beter gelukkig, nog steeds veel last en ongemak, maar kan er al iets beter mee omgaan. Het opstaan is alleen 's ochtends nog erg pijnlijk, dat komt omdat ik dan lang in dezelfde positie heb gelegen. Ik kan het echter nog niet geheel zelfstandig, ik lig op een heel groot kussen, en ik word dan met kussen en al omhoog geduwd. Vanuit zittende positie kan ik nu wel zelf omhoog komen. Ook ga ik weer alleen naar het toilet, dit was in de eerste dagen echt ondenkbaar. Vandaag heb ik voor het eerst de beha uitgehad. Het ziet er nu nog niet mooi uit, het deed me gek genoeg niet zoveel. Ik kan de borsten nog echt niet als van mijzelf zien. Ze zijn wel mooi vol, maar mijn tepels staan zo bol nu, normaal zien ze er alleen zo uit als ik ongesteld ben. In combinatie met de grote harde borsten ziet het er nog niet fraai uit. Ik heb er wel alle vertrouwen in dat het goed komt als ze zachter worden.

Ik zag in de beha staan dat ik een 70D aan heb gekregen, normaal draag ik een beha met omvang 75 ( mijn echte omvang is zelfs 77 cm), dus vandaar dat deze zo loeistrak zit ook. Ik was wel blij toen ik de beha weer aanhad, voelt een stuk veiliger :). De band is een ander verhaal, daar heb ik zo'n hekel aan al! Ik ben zo blij dat het echt elke dag ietsje beter gaat nu, nog twee nachten en we zijn alweer een week na de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjee wat een verhaal.

Je schrijft leuk, leest heel makkelijk en gezellig weg.

Maar wat een pijn zeg zo te lezen bij jou,

mn tenen krullen om in mn schoen!

Hoe is het nu met je?

Sjee wat een verhaal.

Je schrijft leuk, leest heel makkelijk en gezellig weg.

Maar wat een pijn zeg zo te lezen bij jou,

mn tenen krullen om in mn schoen!

Hoe is het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag!

Ik zal weer even een update geven betreffende mijn herstel. Het gaat met de dag beter, kan ondertussen alweer een hoop dingen zelf. Wat lastig blijft, is het omhoog komen vanuit liggende positie! Dit lukt me nog echt niet zelf ( ik lig niet geheel plat, maar op een aantal kussens).

Gister is er echter iets heel vervelends bijgekomen, misschien nog wel het vervelendste van alles, en dat is een huiduitslag van top tot teen! Ik zit onder de rode bultjes, die naast dat ze er afschuwelijk uitzien, ook nog eens gigantisch jeuken! Het begon gisterochtend op mijn schouders en aan de binnenkant van mijn bovenarmen, en naarmate de dag vorderde trok het door over mijn hele lichaam. In de avond zat het van mijn gezicht tot aan mijn voeten. Het liefste wat je dan doet, is overal heel hard gaan krabben. Er zijn gedeeltes op mijn rug waar ik niet bij kom en hier lijkt de jeuk wel het ergste. Gister heb ik er talkpoeder op gedaan en dat zorgde even voor wat verlichting. Ik denk dat het te maken heeft met de Celebrex, ik ben er direct mee gestopt want ik heb ook al de hele week last van tranende ogen. Gisteravond heb ik geen Celebrex meer geslikt en vandaag heb ik geen last meer gehad van mijn ogen! Ik kijk het nog even een dagje aan, en mocht ik morgen nog steeds last hebben van de uitslag, dan bel ik de huisarts. Normaal heb ik geen last van een gevoelige huid, het is dus echt een vervelende bijwerking van de pijnstiller.

Naast de jeuk voel ik me best goed. Ik heb weer energie, ik loop veel rond en ik durf steeds meer zelf. De spierkrampen zijn godzijdank al even weggebleven, wel voel ik sinds vandaag een trekkend gevoel ter hoogte van de littekens maar hier valt mee te leven :).

Nog even iets geks: Ik heb vandaag mijn borsten opgemeten, en volgens de berekening heb ik nog steeds een A-cup! Van onder heb ik 77 cm, en mijn borstomvang is 90 cm, een verschil van 13 cm. Volgens een tabel op internet heb ik dan een A-cup. Ik weet zelf ook wel dat dat niet kan kloppen want ik had 75A en heb 380 cc geplaatst gekregen ( en aan de pijn te voelen is hij ze niet vergeten te plaatsen :68:, maar vreemd is het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi anne ik zou morgen even de huisarts bellen voor de uitslag. ik heb het twee jaar geleden ook gehad van een reactie op een soort ontstekingsremmers. heb toen pilletjes gekregen die ik 1 per dag moest nemen binnen 20 min. was de jeuk weg en de uitslag. jeuk kan erger zijn dan pijn, ik heb nu altijd z'on pilletje in mijn tas want heel af en toe voel ik het opkomen als ik me niet lekker voel of zo. kan door dat je lichaam dan afweerstoffen opbouwt. een ander krijgt dan koorts ik krijg dan eerst die jeuk..misschien kan de huisarts je zo helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi anne ik zou morgen even de huisarts bellen voor de uitslag. ik heb het twee jaar geleden ook gehad van een reactie op een soort ontstekingsremmers. heb toen pilletjes gekregen die ik 1 per dag moest nemen binnen 20 min. was de jeuk weg en de uitslag. jeuk kan erger zijn dan pijn, ik heb nu altijd z'on pilletje in mijn tas want heel af en toe voel ik het opkomen als ik me niet lekker voel of zo. kan door dat je lichaam dan afweerstoffen opbouwt. een ander krijgt dan koorts ik krijg dan eerst die jeuk..misschien kan de huisarts je zo helpen.

Hoi!

Bedankt voor je reactie en voor de tip. Als ik er morgen nog last van heb ga ik zeker de huisarts bellen. Fijn om te weten dat er pilletjes bestaan die de jeuk zo snel laten afnemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik heb er een topic over geopend, de meningen zijn verdeeld, maar bij mij klopt het. en bij de meesten met silliconen ook.

Maat controleren

Zoals gezegd is de juiste maat het belangrijkste voor het vinden van de juiste bh. Voor veel vrouwen is het moeilijk om dit zomaar te bepalen en zoeken daarom hulp bij een betere lingeriezaak. Toch kun je dit heel gemakkelijk thuis opmeten, het enige wat je er voor nodig hebt is een meetlint. Dit kun je het beste eerst wikkelen om je ribbenkast direct onder je boezem. Vervolgens meet je de omvang van je borsten over het volste deel. Het verschil tussen het aantal centimeters van je ribbenkast en het volste deel van je borsten bepaalt je cupmaat.In het onderstaande overzicht vind je welke maat bij jou past.

  • 0 tot 1 centimeter = AA cup
  • 1 tot 2,5 centimeter = A cup
  • 2,5 tot 6 centimeter = B cup
  • 6 tot 9 centimeter = C cup
  • 9 tot 11,5 centimeter = D cup
  • 11,5 tot 15 centimeter = DD cup of E cup
  • 15 tot 18 centimeter = F cup
  • 18 tot 20 centimeter = G cup

Voor de ondermaat kies je een maat die bij jou aantal gemeten centimeters in de buurt ligt. Als dit 78 centimeter is dan kun je het beste kiezen voor bh-maat 80. Als je bh dan nog steeds niet prettig aanvoelt kun je ook een ander model proberen. Er zijn verschillende typen bh’s te koop zoals de naadloze, push-up, sport, gevulde, minimizer en met een halve cup.

en dat kan natuurlijk niet met 380cc, geen zorgen. iedere tabel zegt wat anders. ik kan er nog 1 voor je opzoeken die ook altijd klopt bij mij. doe me maar ff een berichtje. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag!

Ik zal weer even een update geven betreffende mijn herstel. Het gaat met de dag beter, kan ondertussen alweer een hoop dingen zelf. Wat lastig blijft, is het omhoog komen vanuit liggende positie! Dit lukt me nog echt niet zelf ( ik lig niet geheel plat, maar op een aantal kussens).

Gister is er echter iets heel vervelends bijgekomen, misschien nog wel het vervelendste van alles, en dat is een huiduitslag van top tot teen! Ik zit onder de rode bultjes, die naast dat ze er afschuwelijk uitzien, ook nog eens gigantisch jeuken! Het begon gisterochtend op mijn schouders en aan de binnenkant van mijn bovenarmen, en naarmate de dag vorderde trok het door over mijn hele lichaam. In de avond zat het van mijn gezicht tot aan mijn voeten. Het liefste wat je dan doet, is overal heel hard gaan krabben. Er zijn gedeeltes op mijn rug waar ik niet bij kom en hier lijkt de jeuk wel het ergste. Gister heb ik er talkpoeder op gedaan en dat zorgde even voor wat verlichting. Ik denk dat het te maken heeft met de Celebrex, ik ben er direct mee gestopt want ik heb ook al de hele week last van tranende ogen. Gisteravond heb ik geen Celebrex meer geslikt en vandaag heb ik geen last meer gehad van mijn ogen! Ik kijk het nog even een dagje aan, en mocht ik morgen nog steeds last hebben van de uitslag, dan bel ik de huisarts. Normaal heb ik geen last van een gevoelige huid, het is dus echt een vervelende bijwerking van de pijnstiller.

Naast de jeuk voel ik me best goed. Ik heb weer energie, ik loop veel rond en ik durf steeds meer zelf. De spierkrampen zijn godzijdank al even weggebleven, wel voel ik sinds vandaag een trekkend gevoel ter hoogte van de littekens maar hier valt mee te leven :).

Nog even iets geks: Ik heb vandaag mijn borsten opgemeten, en volgens de berekening heb ik nog steeds een A-cup! Van onder heb ik 77 cm, en mijn borstomvang is 90 cm, een verschil van 13 cm. Volgens een tabel op internet heb ik dan een A-cup. Ik weet zelf ook wel dat dat niet kan kloppen want ik had 75A en heb 380 cc geplaatst gekregen ( en aan de pijn te voelen is hij ze niet vergeten te plaatsen :68:, maar vreemd is het wel!

Hoi Anne..

Ik had ook een A cup en heb gisteren een BH gekocht gewoon een D....bij mij is 405 cc geplaats Dual Plane...kijk maar bij mijn foto,s

Terry

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik heb er een topic over geopend, de meningen zijn verdeeld, maar bij mij klopt het. en bij de meesten met silliconen ook.

Maat controleren

Zoals gezegd is de juiste maat het belangrijkste voor het vinden van de juiste bh. Voor veel vrouwen is het moeilijk om dit zomaar te bepalen en zoeken daarom hulp bij een betere lingeriezaak. Toch kun je dit heel gemakkelijk thuis opmeten, het enige wat je er voor nodig hebt is een meetlint. Dit kun je het beste eerst wikkelen om je ribbenkast direct onder je boezem. Vervolgens meet je de omvang van je borsten over het volste deel. Het verschil tussen het aantal centimeters van je ribbenkast en het volste deel van je borsten bepaalt je cupmaat.In het onderstaande overzicht vind je welke maat bij jou past.

  • 0 tot 1 centimeter = AA cup
  • 1 tot 2,5 centimeter = A cup
  • 2,5 tot 6 centimeter = B cup
  • 6 tot 9 centimeter = C cup
  • 9 tot 11,5 centimeter = D cup
  • 11,5 tot 15 centimeter = DD cup of E cup
  • 15 tot 18 centimeter = F cup
  • 18 tot 20 centimeter = G cup

Voor de ondermaat kies je een maat die bij jou aantal gemeten centimeters in de buurt ligt. Als dit 78 centimeter is dan kun je het beste kiezen voor bh-maat 80. Als je bh dan nog steeds niet prettig aanvoelt kun je ook een ander model proberen. Er zijn verschillende typen bh’s te koop zoals de naadloze, push-up, sport, gevulde, minimizer en met een halve cup.

en dat kan natuurlijk niet met 380cc, geen zorgen. iedere tabel zegt wat anders. ik kan er nog 1 voor je opzoeken die ook altijd klopt bij mij. doe me maar ff een berichtje. xx

Hoi! Dankjewel voor de duidelijke uitleg. De maten in deze tabel zijn een stuk geloofwaardiger dan alle tabellen die ik tot nu toe heb gezien op het internet! Met een verschil van 13 cm zou ik dan uitkomen op een DD of E. Dat lijkt er meer op ;) Ik ben ook erg benieuwd naar de andere tabel waar je het over hebt, zou je me die ook kunnen sturen? Alvast bedankt! xx anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne..

Ik had ook een A cup en heb gisteren een BH gekocht gewoon een D....bij mij is 405 cc geplaats Dual Plane...kijk maar bij mijn foto,s

Terry

Hoi Terry!

Een D-cup, wauw! Ze zijn erg mooi geworden bij jou, heb net even je foto's bekeken! Het resultaat vind ik al erg natuurlijk ogen, zelfs op je foto van 5 dagen na de operatie. Bij mij is het allemaal nog wat strak en bol, met name aan de bovenkant.

Groetjes Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is iets wat ik me afvraag: Je leest hier vaak dat je ellebogen niet boven de schouders mogen uitkomen in de eerste zes weken. Na de operatie werd echter verteld dat je je ellebogen de hele tijd tegen het bovenlichaam moet houden. Ik was toen zo versuft dat ik er niet op in ben gegaan, maar ik vraag me nu af of ik mijn armen wel licht mag strekken ( dat doe ik nu eigenlijk al, terwijl ik achter de laptop zit), of dat ze echt strak langs je lichaam moeten hangen. Omdat hier vaak staat dat de ellebogen niet hoger dan de schouders mogen komen, ging ik er vanuit dat je onder die hoogte wel je armen zou mogen heffen.



Dit filmpje verbaast me ontzettend: het is een Amerikaans filmpje met daarin oefeningen voor na een borstvergroting. Die laatste oefening :93: daar krijg ik gewoon de kriebels van! Vreemd hoe anders er daar met het herstel wordt omgegaan, echt een wereld van verschil!







Groetjes Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omfg!!

Die eerste doe ik ook vanaf dag 1, die tweede af en toe per ongeluk, maar die derde........ AU, daar krijg je toch enorme zweepslagen van in je spieren??? Ik doe nu ook veel te veel en af en toe steekt het als ik te ver reik...

Misschien is dit voor vrouwen die een boob job hebben gedaan die voor de spier is geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omfg!!

Die eerste doe ik ook vanaf dag 1, die tweede af en toe per ongeluk, maar die derde........ AU, daar krijg je toch enorme zweepslagen van in je spieren??? Ik doe nu ook veel te veel en af en toe steekt het als ik te ver reik...

Misschien is dit voor vrouwen die een boob job hebben gedaan die voor de spier is geplaatst?

Shocking he! Ik dacht eerst ook even dat ik het verkeerd had begrepen, en dat het voor vrouwen met een plaatsing voor de spier bedoeld was..maar toen ik het nogmaals keek zag ik dat ze toch echt zeggen dat het goed is voor vrouwen met een plaatsing achter de spier, omdat zo de spier weer wordt opgerekt. Anders krijgt de spier de neiging tot krimpen wat tot spierspasmes kan leiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.