Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo meiden (en heren)

Zoals ik al verteld heb ben ik dus geboren als jongetje en sinds mijn 16de een meisje.

Ik zit nu een jaar aan de hormonen en wil graag borsten die meer bij mij figuur passen,

máár de dokter de hormoonarts in het VUMC te Amsterdam kon mij niet zeggen wanneer dit nu het geschikte moment voor was je weet immers nooit hoelang ze nog groeien.

Tips? Word het erg lelijk als ze nog groeien na een bv?

xx Marina:)

p.s. alle meiden zijn hier zo lief voor mij! XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Marina

Snap heel goed dat je de boobs wil die bij je figuur passen :)

Ik zat zelf in het begin ook daaraan te denken aangezien ik jong ben en een grote kinderwens heb..

Is wel totaal iets anders maar k neem aan dat als k zwanger zou gaan worden in de toekomst dat ze ook nog wel gaan groeien..

Ik heb wel foto's van boobs gezien na een zwangerschap en vond ze er nog mooi uitzien.

Is wel een ander voorbeeld maar misschien heb je er wat aan..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze idd net zoals een zwangerschap gaan veranderen. Misschien ga je wat meer plats hebben, of meer hang als je een bv hebt nog voor je borsten volledig zijn gegroeid.

Maar als je het echt zo graag wilt, waarom dan niet. Natuurlijk moet je goed het advies van de pc inwinnen.

Ik vind het trouwens ook heel knap van je en heel leuk voor je dat je eindelijk het lichaam krijgt dat bij je hoort!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan bedoelen jullie zwangeschap mét borstvergroting?

hebben jullie foto's dan weet ik t ongeveer?

transseksuele vriendin van mij heeft ook bortsvergroting gedaan maar na 5 jaar hormonen groeide ze nog na de bv en ze zijn beetje meer hangend wel natuurlijker. Maar kwil niet zo lang wachten wil voor me 30ste wel een keer klaar zijn:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa tuurlijk wil je klaar zijn, je leeft er al zo lang naar toe om jezelf te kunnen zijn! Begrijpelijk :)!

Ik denk inderdaad dat het er alleen maar natuurlijker op kan worden.. Ik wilde het ook zo graag en wachten tot ik kindjes zou hebben gekregen

zou voor mij te lang geduurd hebben :D

Overleg het inderdaad allemaal goed met de plastisch chirurg en stel al je vragen die je wil!

Wat ik bedoelde is idd zwangerschap na een borstvergroting.

Er was hier iemand op het forum met foto's van siliconenboobs na zwangerschap maar weet even niet meer wie????? :106:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ik denk niet dat je echt heel erge hangborsten gaat krijgen.

Bij een zwangerschap groeien ze, dan slinken ze weer en bij een volgende zwangerschap is dat hetzelfde. De rek gaat dan een beetje uit je huid. Jouw borsten gaan alleen maar groeien hé :) Dus ik denk eerder dat ze natuurlijker gaan ogen, en da je eventueel na een aantal jaren een grotere protese nodig hebt. Maar dat wil ik nu ook al, en ik ben nog maar 6 weken PO ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was hier iemand op het forum met foto's van siliconenboobs na zwangerschap maar weet even niet meer wie????? :106:

xx

Ik denk dat jij tietenmiep bedoelde ;) Dat was in onze boobtijd namelijk :)

Zij had echt een heel mooi resultaat nog, na 14 jaar en een paar zwangerschappen (idd met siliconenboobs)

Bij jou zal het ervan af hangen hoe veel je borsten nog groeien MarinaDaniela... Stel ze groeien nog 2 cupmaten na je vergroting, dan zou het kunnen zijn, dat je te veel plaatst krijgt, met andere woorden: een stuk meer hang...

Echter, dat kan het ook allemaal veel natuurlijker maken! Maar het gaat erom wat je zelf wilt natuurlijk....

Hoe lang moet je doorgaan met die hormonen? (ja sorry, daar heb ik echt geen verstand van...) En wat hebben die hormonen voor je gedaan, qua figuur in het eerste jaar dat je ze nu slikt? Misschien dat dat een indicatie geeft voor hoeveel je nog gaat groeien in je borsten?

Wat zegt je 'hormoon-arts' van je borstvergroting? Zegt hij/zij dat dit het juiste moment is, of zegt hij/zij dat je beter nog even kunt wachten?

Blijft de samenstelling van de hormonen gelijk gedurende de hele 'slikperiode' of gaat daar nog iets aan veranderen?

Sorry voor de vele vragen, maar volgens mij wegen die allemaal mee in je besluit....

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit achter de rug wilt hebben (of liever vóór de rug ;) ) maar weeg wel goed de voor en nadelen tegen elkaar af :) Dan heb je er ook het langste plezier van!

Kun jij gedeeltes van je operaties trouwens vergoed krijgen? Of moet je alles zelf betalen omdat je toevallig in het verkeerde lichaam geboren bent?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat jij tietenmiep bedoelde ;) Dat was in onze boobtijd namelijk :)

Zij had echt een heel mooi resultaat nog, na 14 jaar en een paar zwangerschappen (idd met siliconenboobs)

Bij jou zal het ervan af hangen hoe veel je borsten nog groeien MarinaDaniela... Stel ze groeien nog 2 cupmaten na je vergroting, dan zou het kunnen zijn, dat je te veel plaatst krijgt, met andere woorden: een stuk meer hang...

Echter, dat kan het ook allemaal veel natuurlijker maken! Maar het gaat erom wat je zelf wilt natuurlijk....

Hoe lang moet je doorgaan met die hormonen? (ja sorry, daar heb ik echt geen verstand van...) En wat hebben die hormonen voor je gedaan, qua figuur in het eerste jaar dat je ze nu slikt? Misschien dat dat een indicatie geeft voor hoeveel je nog gaat groeien in je borsten?

Wat zegt je 'hormoon-arts' van je borstvergroting? Zegt hij/zij dat dit het juiste moment is, of zegt hij/zij dat je beter nog even kunt wachten?

Blijft de samenstelling van de hormonen gelijk gedurende de hele 'slikperiode' of gaat daar nog iets aan veranderen?

Sorry voor de vele vragen, maar volgens mij wegen die allemaal mee in je besluit....

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit achter de rug wilt hebben (of liever vóór de rug ;) ) maar weeg wel goed de voor en nadelen tegen elkaar af :) Dan heb je er ook het langste plezier van!

Kun jij gedeeltes van je operaties trouwens vergoed krijgen? Of moet je alles zelf betalen omdat je toevallig in het verkeerde lichaam geboren bent?

xxx BB

Hey, Ik heb er een Cup B van gekregen, bredere heupen, zachtere huid, minder beharing, overal ronder, spieren zijn weg. De hormoonarts zei dat hij het echt niet kon vertellen, de meeste doen het na 2 jaar, maar hij zei je weet nooit hoelang ze nog groeien kan ook na 5 jaar nog.. dusja. Ik slik nu 4 gram progynova(oestrogeen(vrouwelijke hormonen) en 40 gram Androcur(Anti-mannelijke hormonen). De androcur mag ik mee stoppen na de operatie en de progynova moet ik mijn hele leven blijven slikken.

Eerst werden operaties vergoedt, nu alleen nog maar de geslachtsoperatie. De borsten waren niet nodig vond zon politieke l*l:P

Hij zei: vrouwen krijgen het ook niet vergoed dus ''hun ook niet.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oke, heb ik weer iets geleerd! Leuk!

Ja.. en die mensen in de politiek... :wacko: Maar helaas dus niks aan te doen.... :unsure:

Uhm.... oke.. je bedoelt dat je mag stoppen met de Androcur, na je geslachtsoperatie? Dat neem ik tenminste aan :) Of bedoel je na je borstoperatie? Dat je dat vrouwelijke hormoon moet blijven slikken, snap ik idd.. Maar ik wist het niet.

Weet je ook waarom je mag stoppen met die Androcur? Wat zorgt ervoor dat dat niet meer nodig is straks?

Hm.. en het kan dus nog 4 jaar groeien, jouw borsten. Dat is wel een lange tijd.. Stél dat ze zo lang groeien... wat dan? Heb je daar over nagedacht?

Ik wil het je niet uit je hoofd praten hoor, maar ik stel graag vragen, sorry hihi. Ik ben nieuwsgierig geboren.. niks aan te doen helaas ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja.. daar had ik ff niet aan gedacht.. Klopt, je hebt het dan niet meer nodig idd....

Uhm ja en een D ga je niet bereiken met hormonen idd. Dan zul je het op deze manier moeten doen en dan zou je het ook zo snel mogelijk moeten kunnen laten doen.

Hoe zit dat eigenlijk? (ja sorry, laatste vraag hoor)

Wordt een borstvergroting gedaan bij meiden die nog de mannelijke geslachtsorganen hebben? Of is er niet een bepaalde volgorde waar je aan moet voldoen? Misschien een stomme vraag, maar dat vroeg ik me af....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep idd :)

Hij is een superkundige pc!!

Als je wilt, zou je zeker een consult bij hem kunnen plannen! Hij zit in Gent, dat is wel ietsje verder voor je rijden.

Ik heb zelf 2 en een half uur (enkele reis) moeten rijden (me laten rijden op de terugweg ;) ) maar ik vond dat de reis waard :)

Wil je mijn foto's zien? Maak ik je even vriendinnetje!

Kijk wel even goed, want ik heb er verschillende albums opstaan.

Heb twee operaties gehad, eerst bij een andere pc, maar daar was ik niet tevreden over en was ook niet goed gedaan, vandaar mijn wissel bij Demeyere!

Ik heb die sedatie (narcose zonder spierverslappers) als prettig ervaren. Je bent opeens weg, maar je bent er ook opeens weer. Ik had geen nare bijwerkingen. Het enige dat ik had na de operatie, dat ik het heel koud had, maar gelukkig hebben ze verwarmde dekens en zo, dus dat trekt redelijk snel weg :)

Bel hem eens, hij kan heel goed uitleggen hoe en wat! Een consult bij hem kost 30 euro. Maar als je bij hem de operatie laat doen, dan wordt dat weer verrekend met je borstvergroting. Een bv kost over het algemeen rond de 3000 euro bij hem :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa ga alsjeblieft bij hem :43: Weten we zeker dat het goedkomt :35:

;) ;) ;) ;)

OMG.. smekende piepke.. that's awkward :17:

Nee, maar serieus.. ik denk echt dat je bij hem een zeer goed adres hebt gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk.. ik krijg ook gewoon tuut tuut tuut..

geen in gesprek toon, maar meteen een tuut alsof het geen bestaand nr is :17:

Ik ga eens even verder zoeken naar een werkend nummer :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.