Ga naar inhoud

Borstvergroting Zónder narcose


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

@Flowaatje..... ik heb geen album omdat het niet zoveel fraais is wat ik kan laten zien :unsure:. Als je in de zoekbalk "Macaré " intoetst, kom je op mijn topic en kun je mijn verhaal lezen. 

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Flowaatje:

@Jaydeeschiet eerst in de lach met je kort jakje en dan lees ik je bericht eronder :o ik ga het opzoeken, hopelijk vind ik het...ben echt niet handig met dit forum en mijn telefoon doet de raarste dingen als ik hier typ.

Xx

@Flowaatje.....hahaha, probeer maar eens hoor.....Kortjakje sleept mij al jaren door de meest gekke stressituaties heen. Ik neem Kortjakje al mijn halve leven met me mee. Gezellig hoor... ben je nooit alleen ;).

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb vorige week een correctie gehad onder plaatselijke verdoving en ik vond t vreselijk!

Laat mij maar lekker helemaal weg zijn hoor! 

Brr voelde het snijden steeds, ze hebben me wel 20 verdovingsspuiten gegeven.

Ook dat getrek en geduw aan je huid en die geluiden en geur van verbrandde huid bah bah nee ik vond het maar een heftig iets.

Moet wel zeggen dat ik na een paar dagen nog weinig last had, terwijl je lichaam van de narcose toch wel een flinke opdonder krijgt. 

Ik heb van Narcose net na de operatie geen last gehad btw, liep 2 uur later weer lachend de kliniek uit. 

Maar volgens mijn chirurg Dr Koeijers hebben zijn patiënten door zijn werkwijze zelden last van Narcose, en ik kan dat beamen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowaatje, dank je wel... lief van je hoor. Maar ik zit inmiddels met een ander probleem; ik heb mijn wissel gehad op 13 mei (vrijdag de dertiende). Tijdens de operatie bleek dat de linker prothese lek was. Mijn borst is tijdens de operatie drie keer gespoeld. Dat was verder opgelost, maar het resultaat is absoluut niet wat ik ervan verwacht had. Ik heb een hele gekke bult/dubbele plooi onder mijn rechterborst. Ik moet nu in oktober terug naar mijn chirurg en ze heeft aangegeven dat, als het niet uit zichzelf herstelt, ze dan mijn borstplooi in gaat snoeren en vast gaat hechten aan mijn ribbenvlies. Ik heb hierover via de mail contact gehad met dr. Nio en hij zegt dat dit juist niet moet gebeuren, maar dat mijn borstspier het probleem is en ingesneden moet worden. Dus ik wil nu zowiezo voor oktober eerst naar Nio voor een second opinion en met zijn advies terug naar mijn eigen chirurg. Dan kijk ik wat zij ervan zegt en aan de hand daarvan ga ik beslissen bij wie ik mijn hersteloperatie ga laten doen.  Het grote verschil is dat ik ten eerste meer vertrouwen heb in Nio, naar als ik het bij mijn eigen pc laat doen, dat het dan onder nazorg valt en het (gedeeltelijk) vergoed wordt. Dus ik heb nog wel ff wat hobbels te bewandelen voordat het resultaat naar wens is. Maar uiteindelijk komt het vast allemaal goed. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowaatje, valt wel mee hoor. Er zijn veel en veel ergere dingen. En uiteindelijk komt het allemaal wel goed; ik doe er alleen iets langer over dan een ander. Maar lief dat je zo meeleeft. Jij bent volgende week dinsdag aan de beurt toch? Één dag na mijn 50ste verjaardag. Komt vast helemaal goed met jou (en met Kortjakje :45:). Ik ga je volgen. Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat beslissen rondom de narcose/ plaatselijke verdoving. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja sorry, over borsten kan ik je wel het één en het ander vertellen. Maar van ict weet ik niet veel af. Ik ga slapen... morgen weer werken. Trusten @Flowaatje. Slaap lekker. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4 juli 2016 om 23:41 zei Flowaatje:

@Livjedus de wissel onder plaatselijke verdoving en de bv onder narcose?

Waarom hadden ze ineens plaatselijke verdoving gedaan?

Verbrandde huid?:o wat verbranden ze?

Dus jij zegt : narcose!?

Xx

Nee bij mij hebben ze een correctie gedaan, 1,5 jaar na de borstvergroting aan 1 kant.

Het oude litteken hebben ze verwijderd, de boel weer open en los gemaakt en meer ruimte gecreëerd in de pocket (branden) om de prothese goed te laten zakken. 

Deze zat bij mij aan 1 kant nog te hoog! 

Ik vond de operatie zelf vreselijk, maar het herstel wel een stuk beter en sneller!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik voelde ze steeds snijden, dus moest steeds verdoving bijgespoten worden, heb er wel 20 gehad denk ik. 

Ook dat getrek aan de huid, voelde gewoon dat het helemaal open lag, zat volgens mij een klem tussen om er in te kunnen kijken. 

Hoorde ze de verkleving door knippen alsof ze een navelstreng doorknipte dat geluid.

Rook de verbrandde huid en zag als ik stiekem m'n ogen open deed af en toe zo'n bebloede handschoen voorbij komen. 

Klinkt voor mij als horror en vond het op dat moment ook horror haha 

Ik lag aardig te baden in t angstzweet dat half uurtje iig;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6 juli 2016 om 23:12 zei BrownieG:

@Livje :kez_11: leest ook als horror brrrrr, snel weg hier uit dit topic! Je bent een heldin voor mij. Dat je dit hebt meegemaakt!! Gatsieee brrr 

Haha nou ik voelde me ook best een heldin achteraf;) 

Maarrr, ik had echt al vrij snel weinig last van de wond.

Dat maakt het toch allemaal minder erg achteraf;)

Ook heb ik echt het idee dat ik nieuwe borsten heb, zo blij ben ik ermee. 

Vond het het achteraf dus dubbel en dwars waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-7-2016 om 22:53 zei Livje:

Nou ik heb vorige week een correctie gehad onder plaatselijke verdoving en ik vond t vreselijk!

Laat mij maar lekker helemaal weg zijn hoor! 

Brr voelde het snijden steeds, ze hebben me wel 20 verdovingsspuiten gegeven.

Ook dat getrek en geduw aan je huid en die geluiden en geur van verbrandde huid bah bah nee ik vond het maar een heftig iets.

Moet wel zeggen dat ik na een paar dagen nog weinig last had, terwijl je lichaam van de narcose toch wel een flinke opdonder krijgt. 

Ik heb van Narcose net na de operatie geen last gehad btw, liep 2 uur later weer lachend de kliniek uit. 

Maar volgens mijn chirurg Dr Koeijers hebben zijn patiënten door zijn werkwijze zelden last van Narcose, en ik kan dat beamen:)

Waarvoor heb je eigenlijk voor een plaatselijke verdoving gekozen als ik vragen mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.