Ga naar inhoud

Borstvergroting Zónder narcose


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi

Jeff Hoeyberghs.... google die maar eens eerst voor je naar hem gaat ;) Of lees even de verwijzingen in dit topic:

http://www.borstenforum.com/topic/6899-kim-23-maart-2013-dr-jeff-hoeybergs-hofkliniek/page-2

Vooral pagina 2 in dit topic, heeft verwijzingen naar uitspraken van dit mannetje.....

Uhm.. borstvergroting onder lokale verdoving... Volgens mij wordt het in Nederland niet gedaan. Ik heb wel eens een programma gezien op de Duitse televisie, en daar werd een borstvergroting gedaan onder lokale verdoving.....

Heeft zoiets jouw voorkeur? Dat je alles hoort, dat je voelt hoe ze aan je huid trekken... Hoe ze de prothese erin proppen. oke, het doet geen pijn, maar ieks, als ik er al aan denk hoe ze 4 kiezen bij mij getrokken hebben onder lokale verdoving toen ik 13 was of zo.... Dat getrek bleh haha (of ben ik nou een mietje? )

Sorry, maar dit kwam meteen in mijn gedachten op hihi.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, er is ook een slaapverdoving, je krijgt dan een heel sterk slaapmiddel ingespoten en je wordt daarbij lokaal verdoofd. Je ademt dan gewoon zelf. Ik ben hier zelf heel tevreden over, na de operatie ben je nog even wat dizzy, maar je bent ook best snel weer op de been.

Als ik mocht kiezen zou ik ook voor lokale verdoving kiezen, van een narcose word ik vreselijk ziek. Mijn meniscus is ook onder lokale verdoving verwijderd en ik heb leuk mee zitten kijken.

Nou krijg ik binnenkort een explantatie en een lift...als het zou kunnen zou ik voor lokale verdoving kiezen...echt, dat doet me niets! :D , maar ik denk dat ze me wel onder narcose brengen hoor! :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze doen nu toch iets door de narcose waardoor je niet/minder misselijk wordt? Zoiets herinner ik me... maar wat is er erg aan een beetje misselijkheid? Ben het een heel trimester geweest tijdens m'n zwangerschap, dus eventjes kan er wel bij. :P


Marina, ik kan me heel goed inleven in je angsten. Ik heb me 1,5 jaar lang overgegeven aan angst en het m'n hele leven laten beheersen. Op een gegeven moment besloot ik zelf de touwtjes in handen te nemen; inmiddels al bijna zes jaar geen aanval meer gehad! Toch herken ik de gevoelens heel erg die je moet hebben tegenover narcose. Ik vind het enorm spannend en ben super gestrest, want over 40 uur lig ik op de operatietafel. Het heeft alleen weinig zin om niet te kiezen voor je eigen geluk op basis van irrationele angsten. Narcose schijnt heerlijk te zijn, houd je vast aan die gedachte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd onder sedatie en ik vond het super! :) Ik was ook altijd bang voor narcose dus dit was een goede optie. Ik weet dat ik thuis ben gekomen en ben weer in slaap gevallen. Ik heb het gevoel gehad dat ik van half 9 's morgens heb geslapen tot half 5 's middags :)

Ik heb wel de indruk dat je veel sneller wakker bent na een narcose.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, het is heerlijk die narcose! Zeker als je in het dagelijks leven druk in je hoofd bent met nadenken over vanalles en nog wat.

Je gaat liggen, en juistttttt omdat je altijd de controle zelf in handen wil houden, is het op de 1 of andere wazige manier juist heerlijk als je wegzakt en je kan er niks aan doen, voelt zooo onwijs rustig en relaxed!

En wakker worden is net als of je wakker wordt uit een hele diepe slaap... alsof je uuuuuuren hebt geslapen. Ja.. ik vond het echt super!

En ik was de 1e keer echt bang hoor, voor die stinknarcose. Had al van die hocuspocus mensen benaderd of ik niet dood zou gaan :45:

Maar daarna : oooh i love it!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow nee, ik haat dat versufte gevoel na de narcose, tegen misselijkheid is nog wel iets te doen, maar die sufheid...dan WIL je wakker worden, maar het lukt gewoon niet, nee, dat is niks voor mij! Bij een roesje heb je dat ook wel, maar daarna was ik binnen twee uurtjes weer gewoon op de been en volkomen helder. Ik had ook geen vermoeidheidsverschijnselen achteraf.

Het liefst...ja, okay, ik ben ook best een beetje gestoord...zou ik mijn operaties gewoon willen meemaken. De pijn wil ik beslist niet voelen, maar ik wil wel zien wat ze doen. Niet vanuit een controledwang hoor, maar vanuit pure interesse. Die menicusoperatie was een leuke belevenis, ik weet nu hoe mijn been er aan de binnenkant uit ziet en hoe ze een meniscus en kraakbeen verwijderen.

En achteraf had ik totaal nergens last van, terwijl de rest van de meniscusklanten, allemaal mannen, onder de dekens in zo'n ziekenhuisbed, met een kotsbak, een bezorgde echtgenote op een stoel ernaast, lagen te kermen alsof ze door de rozenstruiken werden gerold..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sedatie kan idd ook, maar niet iedere arts doet dit! Kijk dus goed rond en vraag of ze met sedatie werken als je dat liever wilt!

Ik snap dat wel hoor, dat je bang bent de controle te verliezen. Dat vond ik ook het ergste van de operaties.... Je geeft je over aan iemand anders, waar je van hoopt dat ie er het beste van maakt en je goed in de gaten houdt tijdens de operatie.....

Over het algemeen gebeurt dat ook hoor! Vraag gewoon of er een anesthesist aanwezig is tijdens je operatie, die je continu in de gaten houdt. (dat vond ik erg belangrijk bij mijn eigen operaties)

En lunacy kan wel zeggen dat het allemaal niet zo erg is met die misselijkheid en dat zij drie maanden misselijk was tijdens haar zwangerschap, maar ik vind dat eerlijk gezegd een beetje kort door de bocht :)

Ik ben zelf als de dood voor overgeven (klinkt raar, maar het bestaat) Als ik er al aan denk, word ik al misselijk..... Dus, in jouw geval zou ik idd vragen voor een roesje, of goed de operatieverslagen hier lezen ;)

Bij welke kliniek komt vaak misselijkheid voor.... Of bij welke pc lijkt het NOOIT voor te komen :) Heb ik wel op gelet tijdens mijn eigen zoektocht.

Ben zelf uiteindelijk bij dr. Demeyere geweest, en ben echt supertevreden!!! Wat een superkundige man! Ook de anesthesiste kwam heel goed over, prikken van een infuus was voor haar een echt makkie!

Aangezien je nog zeker 1 andere operatie voor de boeg hebt, zou ik kijken dat je zoveel mogelijk positieve ervaringen opdoet met narcose of iets dat daar op lijkt.

Het wakker worden bij Demeyere is ook niet eng. Volgens mij werkt hij met iets dat lijkt op een roesje. Je krijgt geen spierverslappende middelen toegediend, waardoor je normaal gesproken gewoon zelf adem kunt halen (maar weet het niet 100% zeker, ff navragen dus) Het narcose middel was trouwens (ben ff de naam kwijt) wel zo een standaard spul...

Tijdens de operatie wordt ook iets tegen misselijkheid ingespoten en ik heb ook geen last gehad van misselijkheid (heb het bij hem sowieso dus nooit gelezen ;) )

Na de operatie heel veel water drinken en groene thee, helpt ook om het narcosespul snel uit je lijf te krijgen of in ieder geval te verdunnen. Helpt absoluut!!!

En erop letten dat je een aardige tijd nuchter bent van te voren. Langer dan ze adviseren!!

Ik moest vanaf 12 uur 's nachts nuchter zijn, maar heb om 19 uur voor het laatst gegeten en om 22 uur het laatste glas water gedronken.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je medeleven Best_boobie de geslachtsoperatie vind ik ook doodeng maar ik MOET dit doen voor mezelf. heb 2x als kindje narcose gehad en weet nog dak van te voren hysterisch deed... en inslaap viel binnen 2sec leek ik weer wakker. Ook dat je beademt word maakt me bang... Ook het duizelig zijn enzo.

Hoorde ook dat je van sedatie dingen vergeet dat vind ik dan ook weer eng.Ik vind het zo frustrerend dat ik zo angst er voor heb terwijl ik nog zoveel wil. Puur om gelukkig te worden met mezelf.

Heeft iemand ervaring met pc's die sedatie doen? En zoja welke en hoe was het? xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dokter Plovier kun je gewoon aangeven hoe je verdoofd wilt worden, dat was in 2007 tenminste

zo. Ik heb toen voor een slaaproes met plaatselijke verdoving gekozen en dat is me uitstekend bevallen. Verder wordt het ook wel aangegeven op de sites van de diverse klinieken en chirurgen.

Dr Plovier is een goede chirurg hoor, maar bij mij moest hij nog op gang komen; mijn prothesen zitten veel te hoog. Maar veel andere mensen zijn heel erg tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lokale verdoving wordt inderdaad vaker toegepast in combinatie met een roes of narcose.... Dus ze geven het wel, maar dan dus in combinatie. Dit alleen om de pijn na de operatie minder te laten zijn.....

Echt opereren onder enkel lokale verdoving.... nog niet gelezen in NL (maar dat wil niet zeggen dat het niet bestaat)

Misschien kun je wel iets rustgevends krijgen voor je operatie? Of een paar dagen van te voren met valium? Dat is misschien wel te overleggen met een anesthesist? Zou dat helpen? of ben je dan bang de controle al lang van te voren te verliezen?

Dilemma.... chips zeg....

Als ik iets tegenkom, laat ik het je weten!

In de wellnesskliniek wordt met een roesje geopereerd. Ze hebben nieuw spul gekregen een tijd geleden, dus het lijkt daar echt goed te gaan de laatste tijd! Geen misselijkheidsverhalen meer en van die wakker-worden-tijdens-de-operatie-verhalen meer!!!! Verder schiet me er even geen te binnen (of Plovier zou het idd nog moeten doen, dat zou best kunnen!)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja...dat is idd raar!!

Ik zou dan heel goed doorvragen en ze confronteren met wat op de site staat...

Soms is het net of men geen verschil ziet tussen narcose en slaaproes.

Maar bij een slaaproes slaap je, wel heel diep, maar je lichaam voert de basale reflexen uit: ademen, slikken enz.

Bij narcose is dat niet zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja...dat is idd raar!!

Ik zou dan heel goed doorvragen en ze confronteren met wat op de site staat...

Soms is het net of men geen verschil ziet tussen narcose en slaaproes.

Maar bij een slaaproes slaap je, wel heel diep, maar je lichaam voert de basale reflexen uit: ademen, slikken enz.

Bij narcose is dat niet zo...

De spierverslappende middelen maken hier dus het verschil ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er geen verstand van BB, maar daar zeg je wat!

Weet je ook of die spierverslappers debet zijn aan een maandenlange herstelperiode voor zoveel mensen?

Ik ben zo ziek geweest na mijn narcoses (2x), maar van die roes had ik nauwelijks last!

Goeie vraag, maar helaas moet ik het antwoord daarop schuldig blijven....

Er zijn wel verschillende soorten narcosemiddel, het kan zijn dat je tegen de ene wel kunt en de andere niet.... Wat er gebruikt wordt, is afhankelijk van waar de anesthesist goede ervaringen mee heeft en met het budget (lijkt mij) van de kliniek of zorginstelling....

Daarbij kan ik me ook voorstellen dat het 'misselijkheidsgehalte' ook nog te maken kan hebben met de soort antibioticum die je toegediend krijgt tijdens de operatie.. Ook daarin zitten verschillen in verdraagzaamheid.

En ten derde heb je nog... Sommigen dienen een 'antimisselijkheidsmiddel' toe tijdens de operatie, andere niet.. en dan ligt het er nog aan wélk middel.. En de combinaties die dus gebruikt worden..

Zo wordt het een ingewikkeld verhaaltje, maarja, als anesthesist doe je ook niet ff een cursus van een half jaar haha...

Dus...sorry, ik kan in dit geval niets concreets zeggen, maar dit zijn wel dingen die je evt. zou kunnen overleggen met een arts of anesthesist bij je pre-ok gesprek.... denk ik..... (ik heb er wel naar gevraagd en kreeg netjes antwoord)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

#Indien er een borstvergroting met een plaatsing (gedeeltelijk) onder de borstspier dient plaats te vinden is het niet mogelijk om dit onder plaatselijke verdoving te doen.#

Dit staat ook op de site ;)

aangezien ze veel dual pane plaatsen zal daarom wel het antwoord nee zijn. Maar op de site staat het er niet heel duidelijk. Maar kwam ik hier ook achter.

Maar wat leuk dat je hier op het forum zit,vind het interessant om te lezen hoe je zo'n proces doorgaat.

Ben jij dat op je pfrofielfoto? Mooi hoor! Wanneer heb je de geslachtsoperatie dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best boobie misschien weet jij wAt het is , ik kreeg iets voor de narcose via een infuusje toen zei de anesthesist je gaat je nu voelen zoals na een paar borrels , is dat de narcose of iets anders wat ze inbrengen?

Was trouwens al heel snel klaar wakker na de narcose en ging gelijk al rechtop zitten en dat bleef zo 3 dagen hahah wel een nadeel dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.