Ga naar inhoud

even voorstellen


Boob91

Aanbevolen berichten

Hoii ,

Ook ik wil me even voorstellen!

Ik ben 22 en denk al heel lang na over een borstvergroting!

Nu heb ik een consult gehad bij dokter koopman maar ga ook nog op gesprek bij dokter van onselen !

Ik denk namelijk dat dat ook een hele goede pc is.

Ik ken het forum nog niet zo heel goed maar merk dat ik hier heel veel informatie kan vinden! Super fijn!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Mag ik vragen wat je huidige cupmaat is en wat je graag zou willen behalen?

Hoe was het gesprek bij dr. Koopmann en wat heeft hij je aangeraden? Die man geeft op zich altijd heel goede adviezen, dus ben wel benieuwd wat hij jou aangeraden heeft :)

En weet je al wanneer je naar van Onselen gaat? Heb je dan consult met de pc zelf of met alleen de consulente?

Succes!!

En veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii..

Mijn consult met hem was heel fijn. Hij komt leuk, grappig maar wel heel direct over en voor mijn gevoel weet hij precies waar hij over praat! Hij vroeg hoeveel cc ik wilde en zei dat ik een cup d wil. Hij zegt er kan 400 cc in maar ook 500 cc als je wilt! Ik dacht okeee haha! Ik weet alleen echt niet wat ik moet doen! Hij adviseerde mij ronde prothese van euro silicone en dan dual plane ..

Ik zelf ben 1.78 weeg 60 kilo en heb grote a, kleine b 75.

Sorry voor de late reactie! Ben vaak op dit forum nog geweest maar krijg geen melding dat ik reacties heb op mijn topic? Klopt dit want dan weet ik dat ik het gewoon zelf in de gaten moet houden! ;)

En newbie veel succes met je gesprek met dr. Koopman! Laat je even weten wat jij van hem vond?

Ik heb nog geen afspraak gemaakt met dr. Van onselen. Zit te denken aan dr. Nelissen van global care clinics. Heb super mooie fotoos gezien en zijn site ziet er goed uit qua informatie en heb een goed gevoel bij hem. Het enige wat mij dan weer aan het twijfelen maakt is dat het in belgië is. Ze zeggen dat je het daar nooit moet laten doen toch? Ik vind het zo moeilijk allemaal en eng. Ieder jaar weer, al 3 jaar lang heb ik spijt dat ik geen bv heb laten doen. En nu heb ik zoiets van ik laat het doen. Ben alleen bang dat het mis gaat. Je kunt in een uurtje tijd super mooi worden en zelf verzekerd! Maar het kan ook mis gaan en veel ellende krijgen.

Pff moeilijk he haha Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Volgens mij krijg je idd geen melding als je een reactie hebt gekregen!

Goed om te horen dat jij je consult bij dr Koopman prettig hebt ervaren. Heb hier op het forum alleen maar goede verhalen over hem gelezen. Maar het blijft moeilijk idd. Er zijn zoveel klinieken en zoveel artsen. Wat betreft België, ikzelf zou daar nooit voor kiezen. Geen idee waarom. Je leest hier op het forum veel goede verhalen over mensen die in Belgie geholpen zijn. Toch staat het mij op de een of andere manier tegen. Ik laat het in ieder geval in Nederland doen.

Ik ben er ondertussen 100% zeker van dat ik het wil. En het blijft ook een eng idee, wat als het niet goed gaat! Het is en blijft een operatie en aan elke operatie zitten risico's. Denk dat je dat gevoel moet proberen los te laten. Het enige waar ik op dit moment aan denk is dat ik van de zomer heel graag vol zelfvertrouwen over het strand wil lopen!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames

Mag ik mij even mengen in jullie discussie? :)

Allereerst over het geen melding krijgen van reacties op je eigen topic. Als je rechtboven in je topic klikt op: Volg dit onderwerp, dan zou je er eigenlijk een melding van moeten krijgen als er een reactie komt.

Over het opereren in Belgie... Ik was er ook zo een, die nooit in Belgie wilde gaan omdat je zoveel rare verhalen hoorde in het verleden... Ook was bij mij het verhaal over MRSA (dat meer voorkomt in Belgie dan in Nederland) een big issue....

Echter, ik ben hier op het forum goed gaan spitten in die tijd en vond over enkele chirurgen toen geen negatieve verhalen. Op zich vond ik dat wel een goede graadmeter voor het goed of niet goed zijn van de kwaliteiten van de chirurg.

Ik ben zelf uiteindelijk bij dr. Demeyere in Gent geweest. Hij heeft een privekliniek en een supermooie hightech operatiekamer. Tegen de tijd dat daar MRSA voorkomt, zijn we er al allemaal mee besmet ;)

En zijn kunde is super!

Dus mochten jullie toch eens een gokje willen wagen haha..

Nee, maar zonder gekheid. Ik wilde dit gewoon even met jullie delen, omdat ik weet hoe jullie denken. Echter, misschien dat je er anders over kunt gaan denken als je goed onderzoek verricht :)

Daarmee zeg ik niet dat jullie naar Belgie moeten he! Gewoon je eigen gevoel volgen!

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.