Ga naar inhoud

Hallo Marina hier


MarinaDaniela20

Aanbevolen berichten

Nope... de beste man heeft geen emailadres op zijn website staan.......

Hm vreemd dat je hem niet te pakken krijgt.... Is ie dan steeds in gesprek?

Wat ik trouwens nog niet gezegd had.. Wat leuk dat je tegenwoordig meisje bent!

De borsten :wub: Wel een leuke stap weer he :)

Heel veel succes en ik hoop dat je Demeyere nog te pakken krijgt, want hij is echt een superpc. Ik ben zelf bij hem geweest en heel tevreden over het resultaat!

Heb je verder nog plastisch chirurgen op je lijstje staan, waar je graag op consult zou willen gaan?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames wat een leuke reacties.

Ik wil twee dingen. Ik heb nu een kleine B cup maar ik ben best wel een volle meid dus wil wat meer zodat het beter bij mijn postuur past. En daarnaast wil ik graag mijn jukbeenderen wat meer uit laat komen of ik implantaten of injecties wil, moet ik eerst maar is bespreken.

Ik sta op de wachtlijst voor de geslachtsoperatie en zit een jaar aan de hormonen.

Veel veranderd hoor!

Bedankt voor het respect dames!

xxxx Marina

Hoe kan ik jullie een foto laten zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dat je een foto wilt plaatsen op het forum die alleen zichtbaar is voor vriendinnen?

Lees de volgende links eens door, daar staat het een en ander uitgelegd :)

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

Heftig lijkt me dat.. al die hormonen die je moet slikken, alle veranderen die erbij komen kijken.... Je wilt het heel graag, maar volgens mij moeten er toch ook periodes zijn dat je denkt.. waar ben ik aan begonnen?..... of vergis ik me daarin?
Heel veel succes meid!!
xx BB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er schrijft nog iemand hier die in hetzelfde schuitje zit als jij, en 1,5 jaar terug ook iemand ( althans.. waar we het van weten dan he ) ;)

Ik vind het wel heel leuk om een foto te zien :43: Superleuk om te volgen ook :35:

Er schreef hier een man die prothesen heeft gekregen, maar hij bleef verder ook man, had ook geen ambities om als vrouw verder te gaan zeg maar. Dus gewoon een man met boobies. Hij is helaas overleden, stond los van de operatie overigens hoor.

Volgens mij was hij bij de Wellness kliniek geweest, dokter Verdonck. Ik zal het wel eens terugzoeken.

Veel plezier hier in ieder geval, en als het niet lukt met de foto dan geef maar een gil ( hete kolen hier :45: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.