Ga naar inhoud

net nieuw hier. nog meer studenten?


Liiiin1994

Aanbevolen berichten

Heeeey meisje :)

Ook ik ben een studente, ben 17 jaar en wordt 18 in november (dat is best jong hé).

Ik leef ook jammer genoeg met een AA cup en zie nu al op tegen onze drieweekse vakantie in Turkijë,

mijn vriendje gaat mee en ik vind het allesbehalve leuk om daar in bikini rond te lopen! Dusjha, eind dit jaar

worden mijn boobies enkele maatjes groter! Me happy!

Hopelijk krijgt mijn zelfvertrouwen dan ook een boost, want nu is daar bitterweinig vn te merken!

Mijn gynaeco schreef me speciaal een pil voor (waar ik zou moeten bij verdikken) maar jammer genoeg werkt ze niet bij me :P

ik ben wel wat verdikt maar niet aan de boobies! weeg een kleine 50KG en ben 170cm x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey meisje :)

Ook ik ben een studente, ben 17 jaar en wordt 18 in november (dat is best jong hé).

Ik leef ook jammer genoeg met een AA cup en zie nu al op tegen onze drieweekse vakantie in Turkijë,

mijn vriendje gaat mee en ik vind het allesbehalve leuk om daar in bikini rond te lopen! Dusjha, eind dit jaar

worden mijn boobies enkele maatjes groter! Me happy!

Hopelijk krijgt mijn zelfvertrouwen dan ook een boost, want nu is daar bitterweinig vn te merken!

Mijn gynaeco schreef me speciaal een pil voor (waar ik zou moeten bij verdikken) maar jammer genoeg werkt ze niet bij me :P

ik ben wel wat verdikt maar niet aan de boobies! weeg een kleine 50KG en ben 170cm x

Hey meid!

ik weet hoe je je voelt :-) toen ik op vakantie was vorig jaar vond ik het ook verschrikkelijk als ik naar m'n boezem keek, en dan die andere meisjes zag met mooie volle borsten. ik praatte er soms met men vriendje over, en hij zei altijd dat hij niks mis vond met mijn borsten, dat gaf me wel een beter gevoel tegenover hem maar niet over men zelfbeeld. ik heb ook ongeveer een jaar geleden aan men ouders verteld dat ik met de gedachte rondliep ze te laten vergroten, ze wisten al lang dat ik er niet blij mee was en hun reactie was erg positief, ze begrepen me erg goed. vanaf toen kon ik al niet meer wachten tot wanneer het echt zou gebeuren. ik ben best wel bang voor de pijn :P heb zelfs al gedroomd dat ik wakker werd na de operatie, suuuper blij was dat ik eindelijk "een schap" zag! maar niet kon wandelen van de zeer, zeker en vast overdreven haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

De twee cc's die jij noemt Brittje, komen alleen voor in de tabel van de medium profile van motiva, dus heb ik even voor je kunnen kijken wat het verschil zal zijn tussen die twee:

180cc: Deze heeft een breedte van 9,5 cm en een projectie (volume naar voren) van 3,4 cm EN

205cc: Deze heeft een breedte van 10 cm en heeft een projectie van 3,5 cm..

Het scheelt dus praktisch niets in projectie... De breedte is dus wel per prothese een halve cm breder.. dat wil zeggen dat je een cm meer breedte krijgt. De vraag is of daar plaats voor is... De prothese moet namelijk IN je eigen borst passen. Dus de breedte van je eigen borst bepaalt de breedte die maximaal in je borst geplaatst kan worden :)

Heb je een 70 omtrek??

Dan zou je met deze projectie idd van een 70 A naar een grote B, maar waarschijnlijk een C cup gaan. Een B lijkt me iets aan de krappe kant, en dat is volgens mij niet echt afhankelijk van het merk, maar met zekerheid kan ik dit natuurlijk niet zeggen...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

De twee cc's die jij noemt Brittje, komen alleen voor in de tabel van de medium profile van motiva, dus heb ik even voor je kunnen kijken wat het verschil zal zijn tussen die twee:

180cc: Deze heeft een breedte van 9,5 cm en een projectie (volume naar voren) van 3,4 cm EN

205cc: Deze heeft een breedte van 10 cm en heeft een projectie van 3,5 cm..

Het scheelt dus praktisch niets in projectie... De breedte is dus wel per prothese een halve cm breder.. dat wil zeggen dat je een cm meer breedte krijgt. De vraag is of daar plaats voor is... De prothese moet namelijk IN je eigen borst passen. Dus de breedte van je eigen borst bepaalt de breedte die maximaal in je borst geplaatst kan worden :)

Heb je een 70 omtrek??

Dan zou je met deze projectie idd van een 70 A naar een grote B, maar waarschijnlijk een C cup gaan. Een B lijkt me iets aan de krappe kant, en dat is volgens mij niet echt afhankelijk van het merk, maar met zekerheid kan ik dit natuurlijk niet zeggen...

xx BB

hey erg bedankt voor het op te zoeken! dat maakt het al weer wat duidelijker voor me. veel verschil maakt het dus niet. ik heb 70 of 75 omtrek zoiets. ik zou dus met 180cc naar een grote b/c cup zou gaan? nu begin ik helemaal te twijfelen! :D ik wil niet te veel, ook niet te weinig, wat is dan de juiste keuze he :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey erg bedankt voor het op te zoeken! dat maakt het al weer wat duidelijker voor me. veel verschil maakt het dus niet. ik heb 70 of 75 omtrek zoiets. ik zou dus met 180cc naar een grote b/c cup zou gaan? nu begin ik helemaal te twijfelen! :D ik wil niet te veel, ook niet te weinig, wat is dan de juiste keuze he :) xx

men pc zei wel dat 205 ging, maar meteen onnatuurlijker ging lijken, "als je de sauna zou binnen gaan zou niemand denken dat je een borstvergroting achter de rug hebt met de 180, dit geeft een heel natuurlijke borstvergroting, met die 205 gaat er al 3 op 10 durven denken dat ze vals zijn."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon zéker die 180 nemen, met minder ga je ontevreden zijn!

Wat je pc waarschijnlijk bedoeld met die 'nepheidsfactor' als je de 205 neemt, is dat je aan de zijkanten de randen gaat zien.. omdat deze breder zijn...

Iets anders kan ik me niet bedenken....

ja idd denk ik ook, minder gaat weinig verschil geven. hij had er over dat hij dat te groot in volume vond voor mij, met mijn lichaamsbouw omdat ik zo klein ben en best smal. ga er nog goed over nadenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,


Ik begrijp heel erg goed waarom je het nu wilt laten doen en niet pas over 15jaar, ben zelf ook 19jaar en heb mijn borstvergroting 22feb gehad. Sommige mensen zeiden ook zou je dat wel zo vroeg doen wacht daar nog een paar jaar mee! Maar ik weet ook dat als ik het nu niet doe het over 5jaar wel doe en dan zit ik er die komende 5jaar nog steeds mee elke zomer etc. Dus beter zo snel mogelijk!
Dat je niks van school kan missen is erg rot ja.. Misschien kan je het in de paasvakantie laten doen? weet even niet meer of dat 1 week is of 2.. Maar dan zou je maar 1 week missen erna. Ik denk namelijk dat je na 2weken wel naar school zou kunnen gaan als je rustig aan doet en geen zware tas hoeft te dragen natuurlijk. Verschilt p.p.

Hopelijk vind je een oplossing :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik zit ook ongeveer in dezelfde situatie.

Ik ben 19 jaar en ik studeer ook nog.

Ik laat mijn borstvergroting uitvoeren op 28 maart, vlak voor mijn paasvakantie dus dan heb ik 2 weken rust en mis ik nix van de lessen.

En zo ben ik tegen de zomer mooi hersteld :)

Ik hoop dat je eruit komt! Succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken dat gevoel ook! bij mij is het 4 april zo ver. ik heb heb dus een kleine anderhalve week om te bekomen, hoop dat het meevalt. ik tel de dagen af!! ga toch voor de 180cc gaan. ik dacht er weer aan met welke bedoeling ik de eerste keer naar een pc ben gestapt, ik wou borsten die bij mij gingen passen en dus niet heel groot ofzo. ik vertouw op men pc dat hij er wat mooi van gaat maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

wauw het is lang geleden sinds ik hier voor het laatst ben geweest. ik ben gisteren op consult geweest bij de Aesthetic Beauty Clinics met

Schiettecatte. Hij raadde me een ronde prothese aan. ik dacht dat je juist beter voor een anatomisch implantaat kunt kiezen als je letterlijk niets hebt. ik ben bang dat het een soort bol gaat worden. heeft iemand ervaring met ronde implantaten terwijl je echt geen borstweefsel hebt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
Op 24-2-2013 om 10:01 zei Liiiin1994:

ja, de kliniek van dr Janssen zit letterlijk op 2 minuten-fietsafstand van mijn huis. maarja.... hij staat op de zwarte lijst. het lijkt me niet verstandig om daar naartoe te gaan (al zal het 99 van de 100 keer wel goed gaan)



Hoi hoi, ik vroeg me af waar ik de zwarte lijst kan vinden. Klinkt alsof ik die wel even door moet nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee allemaal,

 

Ik ben Nadine en ik ben 18 jaar oud. Zelf ga ik pas over 3 maanden ong onder het mes maar ben me nu al goed aan het inlezen. In het dagelijks leven ben ik bakker van beroep. Ik ben er dus al op voorbereid dat dat na de ingreep een tijd niet gaat. Ik ga waarschijnlijk naar bergman clinic in Velp bij dr Wynand Melenhorst. Heeft iemand hier ervaring mee kan er namelijk weinig over vinden op dir blog.

 

alvast bedankt voor reacties! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.