Ga naar inhoud

net nieuw hier. nog meer studenten?


Liiiin1994

Aanbevolen berichten

ik ben net lid geworden. ik zou ontzettend graag een borstvergroting willen. ik heb nog geen AA, eigenlijk gewoon niks.

hierdoor ga ik sinds mijn 13e al niet meer zwemmen en draag ik altijd vrij verhullende kleding. ik zou heel graag naar een cup B gaan.

ik ben 19 jaar, 1,65 lang en 49,5 kilo. ik weet dat ik nogal dun ben (geen eetprobleem, al eet ik een heel paard ik kom geen gram aan) ik ben sinds ik ben gaan studeren 5 kilo aangekomen, maar mijn 'borsten' zijn niet groter geworden.

de reden dat ik het op zo'n jonge leeftijd wil doen is omdat ik er ontzettend veel last van heb en niet nog 15 jaar wil wachten. het grote probleem is dat ik student ben en doe een vrij zware opleiding (biomedische wetenschappen) hierdoor kan ik niet zomaar 2 weken missen, hier is de universiteit nogal strict in. hoe lang duurd het ongeveer voordat je het normale leven weer kunt oppakken?

ik heb mijn ogen laten vallen op de abc-kliniek in breda. heeft iemand ervaringen met deze kliniek? eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer, er zijn zoveel klinieken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liiiiiin,

Welkom op het forum :43:

Hoe gaat het me je ogen nu? Niet te hard laten vallen op de ABC kliniek? ;):152:

Zou je je operatie niet in de zomervakantie kunnen plannen, als er geen lessen zijn? Zou wel goed uitkomen toch... ?

Ik heb helaas geen ervaring of verhalen over de ABC kliniek, misschien anderen hier op het forum, maar dat zou je even kunnen zoeken via de zoekfunctie (rechtsboven)

Wat ik je nog zou willen meegeven als tip, als je een b cup wil krijgen, zou ik een c cup laten maken. Het is haast altijd zo dat een prothesecup C ( of D, of E enz) altijd kleiner oogt dan een natuurlijke borst van diezelfde cupmaat.

Een 'nep E' ziet eruit als een D enz.

Verder wens ik je veel plezier en succes met zoeken naar een geschikte chirurg en kliniek. Heb je een voorkeur om in de omgeving van Breda te worden geopereerd?

Grtjs Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Waalre, nabij Valkenswaard zit ook een kliniek met 2 goede chirurgen waar ik al veeeeel mooie resultaten van heb gezien. Allemaal persoonlijk gezien van meiden die er geweest zijn dus niet alleen vanaf foto's kunnen aanschouwen ;)

Stuk voor stuk tevreden en allemaal een goed herstel zonder complicaties gehad.

Medisch Centrum Waalre, oftewel Quole.

Dr Fresow en dr Hawinkels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog een vraag. de abc kliniek in breda schijnt te opereren in het zuiden van belgie. vlakbij mijn woonplaats (noord brabant) is ook een kliniek maar die opereert in amsterveen. ik vind het allemaal nogal vaag, de kliniek is vlakbij maar je wordt op een hele andere plek geopereerd. maar hoe was de rit naar huis bij jullie? ik zie het niet echt zitten om meer dan een uur in de auto te zitten als het veel pijn doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Het is ook niet echt en pretje, zeker als je misselijk zou zijn van de operatie.. Maar van de andere kant kunnen anderen zich dan weer heel weinig herinneren van de rit naar huis..

Ik ben zelf een nachtje in een hotel gebleven en de volgende dag pas naar huis gegaan. Achteraf gezien had ik denk ik nog beter dezelfde dag naar huis kunnen gaan. (rit van 2 en een half uur)

Echter!! Ik heb mijn eerste operatie gekozen voor een kliniek die dichtbij was (20 minuten rijden), maar helaas had ik daar een prutser te pakken (achteraf gezien)

Dus vandaar dat ik de tweede keer vooral gekeken heb, naar goede verhalen over pc's en dan neem je het extra ritje op de koop toe, vind ik :)

Weet je toevallig welke pc daar werkt, in die ABC kliniek?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Baby-B: ik heb maar 1 week meivakantie. dan zou ik het willen doen. de zomervakantie duurt nog zo lang. zou je na 1 week weer kunnen beginnen met het studentenleven? ik heb nogal een drukke studie. veel leren en practica's etc.

best boobie: http://www.abc-clinic.nl/artsen-en-chirurgen.html hier staat een lijstje met de chirurgen. hier staat ook veel informatie bij over de chirurgen en dat klinkt heel goed. ze hebben ook veel wetenschappelijke publicaties en veel ervaring

het is wel meer dan 2 uur rijden. dat is wel veel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga maandag onder het mes, tussen de twee semesters in. Alles wat ik de aankomende weken achter ga lopen wil ik gaandeweg inhalen.

Is jezelf een weekje herstel gunnen niet een beetje weinig? Je mag dan waarschijnlijk nog geen studieboek dragen, laat staan participeren aan vakken waarin practica de hoofdmoot speelt.Ten eerste zal het iedereen opvallen en sta je er mooi gekleurd op als je enigszins hulpbehoevend bent. Daarnaast lijkt het me ook dat het stress oplevert en je te weinig rust krijgt, mentaal én fysiek.

Ik wil niet al te bevooroordeeld overkomen, want ik ga maandag 'pas' onder het mes. Maar ik dacht 6 dagen na mijn (horror)bevalling weer te kunnen studeren met een inwendig ruptuur en een dubbele borstontsteking. Hoewel ik de vakken wel heb gehaald, herstelde mijn lijf veel langzamer door de extra stress en onrust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Een ritje van 1,5 uur naar huis hoeft het probleem niet te zijn. Je bent nog verdoofd na de operatie dus dat overleef je wel :35:

Het is meer een probleem als je bijv terug moet om de hechtingen te verwijderen, of als je een rode plek krijgt en je moet weer terug voor anibiotica of je krijgt andere complicaties, dán is het gewoon een ellende om iedere keer zo een lange rit te moeten maken.

We gaan er allemaal vanuit dat het in 1x goedgaat, maar helaas blijkt dat niet altijd het geval.

Het zou mooi zijn als je in de buurt ook nog eens een goede pc gevonden krijgt. Best of both worlds :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in totaal 9 dagen vrij gehad. De week erna had ik vier dagen school met allemaal hoorcollege's en daarna 3 weken tentamens dus ik ben voornamelijk veel thuis geweest. Ik zou persoonlijk niet naar kliniek gaan die op de zwarte lijst staat. Dan geef ik liever wat meer geld uit dan weet ik dat het goed gebeurd. Helemaal goed weet je natuurlijk nooit zeker.

Voor de operatie moest ik ook 1.5 uur rijden maar dat heb ik niet als vervelend ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in totaal 9 dagen vrij gehad. De week erna had ik vier dagen school met allemaal hoorcollege's en daarna 3 weken tentamens dus ik ben voornamelijk veel thuis geweest. Ik zou persoonlijk niet naar kliniek gaan die op de zwarte lijst staat. Dan geef ik liever wat meer geld uit dan weet ik dat het goed gebeurd. Helemaal goed weet je natuurlijk nooit zeker.

Voor de operatie moest ik ook 1.5 uur rijden maar dat heb ik niet als vervelend ervaren.

Houdt er rekening mee, dat je door de narcose geen opperbeste concentratie zult hebben... Je kunt problemen krijgen met het studeren voor je tentamens. Het hóeft niet, maar concentratieproblemen komen veel voor de eerste weken na een narcose!

Dit even ter info, omdat ik zie dat je al na een paar weken tentamens hebt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen! Ik ben ook een studentje. 18 jaar, 4 april wordt ik geopereerd. Voorlopig heb ik een Acupje, ik zou naar een mooie C wille gaan met 205CC. 1m58, 48kg. Ben ook smal van bovenlichaam. mijn pc raadde me 180 aan, dat zou een heel natuurlijke borstvergroting geven zei hij en zou op een Bcup komen dan, sommige bh's een C afhankelijk van welk merk. Mijn gedacht was dat ik toch dat ietsje meer wil, niet dat ik ze ECHT groot zou willen.. w nu ben ik weer aan het twijfelen, zouden die 205CC dan toch iets te veel worden? Het klinkt weinig maar ben ook erg klein enzo.. Graag jullie mening :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brittje,

Over die 25cc extra zou ik mijn hoofd niet breken. Het is zo ienieminie meer...dus zóooooveel groter zullen ze niet worden als je voor 205 kiest.

Maar je wil graag een C cup.. met 180 voorspelt hij een B cup.. dan zou ik als ik jou was, toch echt voor die ietsiepietsie grotere gaan :35:

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben geen student maar wil even reageren, ben zelf ook erg dun.. en ik heb nu a/b cup.. mer een lege hang b cup haha.. :( en ik wou een c of d, en bij mij hadden ze t over 300 of 350 cc? en dan lees ik hier veel minder cc om aan die cup te komen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey brittje,

ik ben vorige week maandag geopereerd en ben vandaag weer voor het eerst na school geweest! ik heb alleen op donderdag en vrijdag les dus heb maar 2 dagen vorige week moeten missen!.. (is wel bij iedereen anders natuurlijk!).. ik heb de eerste 4 dagen echt pijn gehad en kon totaal NIKS.. vanaf dan gaat het elke dag snel een stapje beter! nu kan ik bijna alles al weer..

succes! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben geen student maar wil even reageren, ben zelf ook erg dun.. en ik heb nu a/b cup.. mer een lege hang b cup haha.. :( en ik wou een c of d, en bij mij hadden ze t over 300 of 350 cc? en dan lees ik hier veel minder cc om aan die cup te komen???

hey dana, volgens mij zeggen de CC's niet alles.. bij ieder lichaam is een ander aantal cc nodig om het zelfde resultaat te halen.. misschien omdat zoals je zegt je een lege hang B cup hebt meer cc nodig om tot een C of D te kunnen komen!

(wat ik lees word er voor C en D cup meestal rond de 300-350 gebruikt)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke: Ja was ik ook al aan het denken.. Mijn pc vond die 205 ietsje te veel en zei dat het al vele meer naar "nep" borsten zou neigen. Maar volges mij kunnen ze toch niet zo "nep" lijken voor zo weinig CC's meer..

Dana: ja vreemd, ik las dat je ook klein en mager bent, maar misschien heb je een bredere borst ofzo? Mijn pc zei dat ik daarom met weinig CC's al ver kom.

Hello titty: gefeliciteerd met je tweeling! :D anderhalf weekje thuis geweest dus.. bij mij zal het ook zoiets zijn, viel het mee? ik ben echt bang datk last ga hebben al men schoolboeken mee te sleuren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke: Ja was ik ook al aan het denken.. Mijn pc vond die 205 ietsje te veel en zei dat het al vele meer naar "nep" borsten zou neigen. Maar volges mij kunnen ze toch niet zo "nep" lijken voor zo weinig CC's meer..

Weet je toevallig welk perk prothesen je krijgt?

En of ze rond of anatomisch (druppelvorm) zijn? en weet je of een hoog of laag profiel krijgt :ph34r: oeps... veel vragen ;)

ALs je die dingen weet, dan zouden we eens kunnen vergelijken kwa afmetingen en waar die 25cc meer inzit.. in de breedte, hoogte, of naar voren toe!

Weet je meteen of ze "ooh zo nep" eruit zien. Ik geloof dat niet zo .. net wat je zegt, het is een flinke eetlepel die 25 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je toevallig welk perk prothesen je krijgt?

En of ze rond of anatomisch (druppelvorm) zijn? en weet je of een hoog of laag profiel krijgt :ph34r: oeps... veel vragen ;)

ALs je die dingen weet, dan zouden we eens kunnen vergelijken kwa afmetingen en waar die 25cc meer inzit.. in de breedte, hoogte, of naar voren toe!

Weet je meteen of ze "ooh zo nep" eruit zien. Ik geloof dat niet zo .. net wat je zegt, het is een flinke eetlepel die 25 cc.

Rond onder de borstspier, het merk is motiva. het profiel weet ik niet.. ik heb wel de indruk dat mijn pc eerder een kleinere maat aanraad.. ik las hier al op het forum over een vrouw die bij hem was geweest en nog een andere, hij raadde haar 300 aan en de andere 350. hij heeft me ook een foto laten zien van een vrouw die hij vergelijkbaar vond met mij die 175CC had genomen en er erg tevreden mee was, eigenlijk vond ik het nog klein lijken.. ik dacht dat zal dan misschien toch anders zijn bij mij als hij zegt dat 205 al "nep" gaat lijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rond onder de borstspier, het merk is motiva. het profiel weet ik niet.. ik heb wel de indruk dat mijn pc eerder een kleinere maat aanraad.. ik las hier al op het forum over een vrouw die bij hem was geweest en nog een andere, hij raadde haar 300 aan en de andere 350. hij heeft me ook een foto laten zien van een vrouw die hij vergelijkbaar vond met mij die 175CC had genomen en er erg tevreden mee was, eigenlijk vond ik het nog klein lijken.. ik dacht dat zal dan misschien toch anders zijn bij mij als hij zegt dat 205 al "nep" gaat lijken..

oke dat moest dus onder de borstspier zijn.. haha :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.