Ga naar inhoud

merk prothese


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nu 4 maanden po. Heb 290 cc dual plane Eurosilicone.

Ik krijg op 11 april een kleine ingreep ivm mijn littekens die vrij hoog zitten. Nu was ik nieuwsgierig naar jullie mening over het volgende:

Kan tijdens deze ingreep kiezen om een ander merk prothese te kiezen zoals de natrelle.. tegen een vergoeding van 1250 euro.. twijfel dus....

Wat zou jij doen???

Liefs

Muppet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij niet tevreden bent nu met bijv de grote,projectie oid. En die van natrelle heeft dus meer van dat alles thja dan zou ik het doen.

Maar waarom zou je dan bij willen wisselen van merk prothese?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het vooral om je eigen gevoel gaat.

Als jij liever Natrelle wilt, dan eurosilicone, om wát voor reden dan ook, dan moet je het laten wisselen. Echter..... bedenk je wel, het is 1250 euro voor enkel een merk. Je neemt met de wissel van prothesen een groter risico tijdens de operatie, omdat je weer volledig 'open' komt te liggen. Dus qua infectie-kans en zo, is de kans weer net zo groot. Met enkel een littekencorrectie is die kans kleiner...

Zo moet je voor jezelf de voor- en nadelen afwegen tegen elkaar. Een nieuwe prothese, wil zeggen, een nieuw herstel! Een littekencorrectie... (ligt er natuurlijk aan wat je pc precies gaat doen) vergt een minder lang herstel (normaal gesproken)

Lastige keuze. En ik heb niet gehoord dat eurosilicone een slecht merk is....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.