Ga naar inhoud

ACAB stelt zich voor !


ACAB

Aanbevolen berichten

Hi !

Ik weet dat ik nog heel erg jong ben (ik wordt binnen 2 maanden pas 18), maar ik weet al jaren dat een borstvergroting is wat ik wil/nodig heb.

Ik heb links een A en rechts een C-cup, zeer frustrerend.

Pas sinds kort durf ik aansluitende t-shirts dragen (mede dankzij mijn vriend, die er voor zorgt dat ik blaak van zelfvertrouwen), maar ik vindt zo'n asymmetrische boezem geen zicht en zou ook gewoon heel erg graag eindelijk een BH kunnen dragen die past.

Mijn gynaecologe stelde voor om lingerie te gaan kopen die speciaal gemaakt is voor vrouwen die 1 borst af hebben moeten staan, maar dat zag ik niet zitten.

Ik wil gewoon een mooie boezem en 'normale' lingerie dragen !

Mijn moeder en vriend steunen me heel erg in deze beslissing, waar ik hen enorm dankbaar voor ben.

Ik weet wel nog niet goed of ik het op school/werk zal durven zeggen, ik ben absoluut niét beschaamd om deze ingreep te ondergaan, maar mensen vormen zo snel een oordeel..

Op 7 maart heb ik mijn eerste afspraak met Dr Van De Sijpe.

Ze werd me aangeraden door mijn huisdokter en heeft een privékliniek (D&E kliniek) die dicht bij mij in de buurt is.

Ook heeft zij samen met haar man het boek 'Mijn Borst' geschreven, wat ik iedereen aan kan raden die iets wilt weten over gelijk welke vorm van borstchirurgie.

Ik heb al heel erg lang uit gekeken naar mijn operatie, en ik ben blij dat het met rasse schreden dichterbij komt.

Ik weet zeker dat dit forum me veel zal helpen voor en na de operatie.

Kus !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi


Welkom op het forum!!

En meid, het is heel begrijpelijk dat je graag iets aan zo een toch wel groot verschil wil laten doen!!

Lief dat je ouders en je vriend volledig achter je keuze staan, dat maak het allemaal wel wat makkelijker!!

Lekker aftellen nu naar je consult!

En als je nog vragen hebt, shoot he ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt beiden !

Het geeft me wel moed om de ervaringen van alle dames te lezen op dit forum.

Fantastisch ook hoe jullie elkaar steunen, erg fijn !

Ik houd jullie zéker op de hoogte.

& hihi, ACAB staat voor 'All Cops Are Bastards', zoals je misschien wel wist, maar ik beweer ook graag wel eens dat het staat voor 'All Cats Are Beautiful' :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.