Ga naar inhoud

Wonderbra effect voor cup E???


Gast marije55

Aanbevolen berichten

Tsja de titel zegt het al..

Ik ben dus op zoek naar een bh die het wonderbra effect gaat geven voor een e cup.

Ik zoek me rot maar kan helaas niets vinden.

Wat ik dus wil is dat je van die mooie rondingen er boven krijgt maar ja niet te vinden...

Help???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien eens bij een lingerie zaak zeggen wat je bedoelt met de 'rondingen erboven' en dan hopen dat zij weten welke bh je daarvoor nodig bent!

Waarschijnlijk een push-up!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zover ben ik natuurlijk zelf al dat ik weet dat het een push-up moet worden.

Ben zelfs in 1 van de beste lingerie zaken geweest vandaag namelijk Tony Tolo, daar een Marlies Dekker gekocht..

Mijn 1e mooie bh sinds de boob day :D

Heb daar ook gekeken naar een push up (die MD is er ook wel een) maar niet het gewenste effect ik wil dus graag effect wonderbra hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Tja, ik wil na een tijdje ook heel graag een 'wonderbra' gaan dragen, maar hoe vind ik de grotere maten? Ik ben dus denk ik op zoek naar G? Ik heb al begrepen dat dit heel lastig zal gaan worden. Wellicht toch proberen in de US te bestellen? Ik ga toch eens googlen, zal nog een heel gedoe worden...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

De miracoulous bra van Victoria's secret schijnt echt goed op te pushen :D

Die kunnen we hier toch niet krijgen in NL??

Ik ga waarschijnlijk februari of maart naar the US of A :D Mocht ik een Victoria Secret tegenkomen dan ga ik wel shoppen hihi :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kunnen we hier toch niet krijgen in NL??

Ik ga waarschijnlijk februari of maart naar the US of A :D Mocht ik een Victoria Secret tegenkomen dan ga ik wel shoppen hihi :rolleyes:

Nope.. wel via Ebay.. :D

Neem voor mij ook eentje mee hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.