Ga naar inhoud

MissCupCake88 : 4 maart 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

ey allemaal! bedankt voor jullie berichtjes, zo lief!

nou gister was mijn dag. 9.20 moest ik aanwezig zijn. Maar helaas door de file (2 uur rijden) hebben we er iets minder als 3 uur over gedaan :( dus waren we te laat gelukkig vonden ze dat niet erg.

10.00 waren we er dus even het restant bedrag betalen en het borstverband kopen mocht ik naar boven lopen. hup kleren uit foto's maken voor en zij aanzicht. zetpil moest ik zelf doen en de papieren invullen en toen werd het wachten totdat ik werd opgehaald. 11.00 werd ik opgehaald. brrr wat was het koud in dat papieren jurkje naar de lift lopen. eenmaal boven aangekomen mocht ik meteen gaat liggen de anethesist(weetffniethoejehetschrijft) even gepraat en toen ging het gebeuren het roesje. dokter verdonck ook nog even gezien. en zei dat ik maar een mooie droom moest uitkiezen. ik zei droom wel dat ik pijnloos hier uit kom :P. en weg was ik. nou werd vrij snel wakker en nergens last van niet duf of iets. alleen klein beetje koud. maar voor de rest is het werkelijk reuze meegevallen ik had zelf al horror scene's in mijn hoofd. maar voelde me top. mocht gelijk eten had honger als een paard. kreeg een bouillon en toast niet genoeg dus. dus manlief even stokbrood gezond gehaald heerlijk. had ik echt nodig. daarna 2 paracetamolletjes ingenomen en mocht ik al gaan al met al was ik om 3 uuur weg zat ik in de auto. de terug weg perfect gegaan had een kussen bij mij.. had ik er gewoon voor gedaan. had de terug reis ook veel erger verwacht. :D eenmaal thuis lekker gaan liggen op de bank pijnstillers ingenomen wat gegeten en gaan slapen. de nacht is ook super verlopen alleen het recht op komen voor de nacht pijnstillers was wel beetje auwie. voelt net als stuwing oh god!! dat was iets minder maargoed. tabletten ingenomen en ging weer slapen wat vreselijk op de rug slapen wou zo graag draaien. hahaha.nou vanochtend even lekker gedoucht ff de onderkant.. zoo fijn lekker fris weer. dat ging prima heb ik zelf gedaan. alleen afdrogen ging wat moeizamer gelukkig werd ik geholpen daarmee en omkleden ook. en nu op dit moment heb ik lekker broodje gegeten antibiotica ingenomen zetpil zostraks al. dus komt helemaal goed.!!! Liefs Misscupcake

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi MissCupcake! Bij mij alles top, neem 1x per dag 2 paracetamols, preventief, maar verder geen pijn. Wel jeuk! En wel moe nog steeds op momenten, baal ik van... Maar ja, 't is toch niet niks voor je lijf, zo'n ingreep! Kan niet wachten totdat m'n energieniveau weer als vanouds is! Voel me soms een oude vrouw...bleh! En wat jij voelt, heb ik precies zo. 's Ochtends bij het opstaan, meteen zo'n strak gevoel in m'n borsten. Zal er wel bij horen! :)

Hoe gaat jouw herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, dat heb ik precies hetzelfde. Idd toc parac. Heb ook niet echt pijn alleen die gespannen borsten dat vind ik best vervelend bij bepaalde dingen als ik bijvoorbeeld moe word dan voel ik ze opzwellen haha. Beetje balen dat ik paar keer op mijn ellebogen heb gesteund bij het uit bed komen hopelijk kan dat geen kwaad. Maar mijn herstel verloopt goed.had het veel erger verwacht en dat oma gevoel heb ik ook. Heb jij ze trouwensnook achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, achter de spier! Scheelt iig iets voor wat betreft pijn! En denk niet dat je je zorgen hoeft te maken omdat je 1 keer op je ellebogen hebt gesteund maar probeer 't niet vaker te doen. Ja, je lichaam geeft het direct aan wanneer je iets teveel doet, ik heb gisteren toch weer meer gedaan dan goed voor me was en direct super gezwollen borsten, zeurend gevoel. Maar ik voelde me gisteren voor het eerst niet meer moe, blij mee! Hoe gaat slapen bij jou? Ik word elke nacht rond uur of 4 wakker van de rugpijn. Wil weer lekker op m'n zij slapen! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee op zich maak ik mijn niet zo zorgen om, maar soms lees je beetje scary verhalen denk je ohjee dat heb ik ook gedaan haha.

Ah dat is fijn dat jij niet meer zo moe bent, helaas heb ik het nog wel.doe smiddags lekker een dutje als de kids ook slapen.. zie er wel tegenop dat ik morgen alleen ben ook al kan ik eigenlijk vrij goed mijn ding doen. maar ben bang omdat ik het soms eventjes vergeet dat ik een bv heb gedaan en voel ik de spier aanspannen denk oja. haha.

slapen gaat bij mij goed ben nu wel onderhand gewend aan dat rug slapen maar soms als ik smiddags in bed lig voel ik mijn billen niet meer van dat liggen. :P. moet zeggen dat ik momenten heb oooh eventjes 2 seconden op mijn zij en soms verlig ik mij ook een beetje dat ik zo half op mijn zij lig maar ook weer niet dat is dan echt een opluchting.

Heb jij ook dat strakke band om? pff ik word gek van de jeuk, kan niet wachten tot tie eraf mag. want heb gevoel dat 1 wondje een beetje trekt als ik mijn arm naar achteren doe en bij die andere borst heb ik dat niet. vind wel beetje eng maar goed.. hoop dat goed zit.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, heb alleen sportbh om, wel strakke band om buik, daaronder jeukt t zooooo vreselijk!!! Ga elke ochtend maar in bad zitten, band even af en krabben!! ;) Wel verstandig hoor, om elke middag even te gaan liggen als je kids ook slapen! Gewoon blijven doen zo lang t kan en je t nodig hebt! Wanneer moet je voor controle? En gaat de band er dan ook af? Heb je dus nog geen sportbh aan? Ik heb vanmiddag 2 uur afspraak, hoop dat hechtingen er dan uit gaan, trekken! En denk dat t bij jou ook wel goed zit hoor, dat trekkerige gevoel heb ik ook bij een kant. Denk dat zolang je borsten niet rood en warm zijn en er geen vocht of pus uitkomt en je geen koorts hebt, het bij het herstellen hoort, dat gevoel!

Anneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok! uhm waarom om de buik? ik zit helemaak ingebonden mn boobs. hihi hele verband zit al beetje los door dat gepulk van mij. oepsie. ja het is echt heerlijk dat mijn kindjes smddags nog even een dutje doen.

Moet eigenlijk het verband 14 dagen om houden. maar als het echt niet meer ging mocht het met 10 dagen eraf .en de hechtingen dan 14 dagen eruit. oeh spannend wanneer de hechtingen eruit gaan :) hopelijk bij jou vanmiddag al. waar ben jij geweest? en hoeveel heb je?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook maar meteen liposuctie van buik(je) en flanken laten doen, hoppa! :) Sport al jaren heel intensief, doe iedere dag buikspieroefeningen maar ja... een vetlaagje krijg je niet met sporten weg, vandaar.. ;) En ik ben geholpen bij Bergman Clinics Den Haag. Is liter (!! baalde ik eigenlijk wel van, dat er nog zoveel zat op m'n buik, hihi!) vet weggezogen en heb 200 rechts en 260 cc links gekregen. Heb nu weer gelijke borsten.

Maar 2 weken verband om? Daarna dus een sportbh? Oe, kan me voorstellen dat je gek wordt van de jeuk onder je verband. Heb je je borsten dan ook nog niet 'bloot' gezien? Of zit verband om gedeelte van je borsten? Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh! heb je daar last van??.

jaaa 2 weken maar het mag er met 10 dagen eraf. en idd daarna sportbh. ik heb ze nog niet geszien vind ook super spannen doordat het verband boven een beetje los zit kan ik een beetje spieken.whoehoee ik hebb een spleetje maargoed dat komt natuurlijk door dat de berband alles teen elkaar drukt :P maaaaar het ziet er mooi uit. :). hopelijk heb ik woensdag het lef om het eraf te halen kan maar zo zijn dat ik op dat moment niet durf. alsof het verband eraf gaat dat de boobs eruit vallen hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan niet goed zien of hij beugels heeft? Hij mag namelijk geen beugels hebben :)

Maar... hij lijkt, of is hetzelfde als deze he?

http://www.underfashion.nl/sportbh/FI24391--Fila-Sporty-Microfibre-HIGH-Impact-sportbh-met-voorsluiting-BCDE-24391.html/?utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default

En die is goedgekeurd ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.