Ga naar inhoud

MissCupCake88 : 4 maart 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey, allemaal

Ik ben misscupcake, ben 24 jaar en moeder van 2 kinderen heb 2 lieve meisjes.

Wat leuk!! een borstenforum heb al beetje gespiekt en dacht laat ik mij nu is zelf ook aanmelden.

Want zit toch nog wat met vragen.

ik ben 18-02-2013 op consult geweest in de welleness kliniek te genk bij dr.verdonck

Hierbij liet hij mij een prothese passen van 265 cc xp, twijfelde wel want ik heb zelf een aa75(70?) opzich zag het er mooi uit alleen was een beetje raar kwa grote. daarn heb ik toch om een 230 gevraagd omdat ik het bij een vriendin heb gezien en zag er best groot uit. (misschien beeld ik het me in) haha.

Dus dames! Hulp kreetje. zit een beetje in twijfel! 265 te groot of 230 te klein??

Ben zelf trouwns 1.60 en 45 kg. magertjes :(

hoop dat jullie me klein beetje kunnen zeggen op wat voor maatje ik uit kom op 1 van die 2 cc's.

Ohja niet te vergeten mijn operatie datum is al goed is 4 maart!

Alvast bedankt!

Liefss! Misscupcake

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi misscupcake

Welkom op het forum!!!

Jij bent idd een smalletje, maar dan zit je bij Verdonck toch wel aan het goede adres denk ik.. Hij plaatst namelijk altijd de smalle prothesen (de extra high profile) Dat is dus dat XP.

En daarbij plaatst hij altijd achter de spier, dat komt bij jou dus ook al heel goed uit!

Ik heb even gekeken naar de verschillen tussen de XP 230 en de XP 265... Verwaarloosbare verschillen!

De XP 230 cc heeft een breedte van 10,3 cm en de projectie (het volume naar voren) is 4,4 cm

De XP 265 cc heeft een breedte van 10,6 cm en een projectie van 4,6 cm.

Zoals je ziet gaat het om millimeters :)

Met jouw voorsituatie, zul je met deze projectie ergens tussen een 75 C/D uitkomen.

Ga eens naar een warenhuis, neem een 75C en een 75D (of een 70 D/misschien kleine E) mee het pashok in en pas ze. Stop ze vol met zakdoekjes, strak truitje erover en dan kijken of het je bevalt. Als je het mooi vindt (de 75D of de 70 E) Dan moet je zeker neit voor de kleinere prothese gaan. Maar nogmaals, het verschil is verwaarloosbaar en die 70E is net wel, of net niet haalbaar :)

Heel veel succes met beslissen!!

Ik zal ook je titel even aanpassen en je verplaatsten naar de operatieverslagen (dat doen we bij iedereen die een datum vast heeft liggen :) )

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi best boobie,

Wat fijn dat ik zo'n snelle reactie terug heb gekregen.

Ik heb mijn keuze al wel vast gelegd op 230 cc. Maar was zo benieuwd wat de maat ongeveer zal worden. ben zo bang dat het te groot is voor mijn lichaams postuur. ben voor plat maar achter ook :P.

Klopt het ook dt het altijd wat groter uitvalt? het ligt aan de persoon he? Dr.verdonck zei dat 230 cc op een kleine B zou uitkomen maar heb zelf het idee dat het idd wat jij zegt die maat zal worden.

vind het zoo spannend!! :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdonck plaatst ze ook achter de spier, dus dat is gelijk ;)

Uhm 295 cc van Cereform.. eens ff kijken in de catalogus, of daar verschillende profielen van zijn, of dat ik die projectie er uit kan plukken....

Je hebt geluk (Volgens mijn catalogus)

De cereform AMH 295 cc heeft een breedte van 11,1 cm, een hoogte van 11,3 cm en een projectie van 4,9 cm. Hiermee zou je dus zeker op een D cup uit komen!

Of je liever voor anatomisch of rond kiest, daar moet je zelf vooral onderzoek naar doen. Aan de hand van foto's kun je kijken wat je graag wilt, maar kijk wel naar foto's van plaatsing achter de spier bij beide ;) Dan zie je het het beste.

Het aantal cc zegt niks, het gaat om het profiel! :)

Maak de keuze op basis van wat je graag wilt (rond of anatomisch) en op basis van waar je het beste gevoel bij had :) (en natuurlijk op welke cupmaat je wilt en dat kun je het beste bepalen met de 'bh-dans' ;) die ik al beschreef ;) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor de informatie best boobie.

ik heb mijn keuze al gmaakt voor de ronde :) achter de spier.

hoop dat ik wel beetje dan op een ctje uitkom hihi.

hoe kan ik een nieuwe topic starten ben toch wel benieuwd of meerdere dames 230cc hebben en geplaatst zijn door dokter verdonck of iig in het wellness kliniek.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MissCupCake,

Ik ben ruim 4 weken geleden geopereerd door Verdonck op mijn profiel kun je me operatie verslag lezen en wat ik gekregen heb staat als het goed is hier onder in het bericht.

Als je mijn foto's wil zien kun je mij toevoegen als vriend en een berichtje sturen als je vragen heb.

Ik ben zelf zeer tevreden over Verdonck en vind dat je daarmee een goede keuze heb gemaakt :)

Zeker als ik lees dat je ook niet zo heel groot ben jij levert echt mooi werk is mijn mening dan.

Heb op dit forum van veel vrouwen gehoord dat ze mijn borsten heel mooi vinden en ze mijn foto als voorbeeld mee gingen nemen

Ook in mijn privé leven krijg ik alleen maar te horen hoe mooi iedereen het vind

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes en sterkte morgen. ik ben zelf ook klein en mager.. ik word morgen ook geopereerd.. kunnen we elkaar volgen gaan etc.. groetjes Dana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super! je hebt ze!

Een snel herstel en zo weinig mogelijk pijn gewenst :)

Je kunt beter even de topics zelf door lopen, want er zijn weinig 'wellness-klanten' de laatste tijd ;)

Is dat slecht nieuws of gewoon toeval?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.