Ga naar inhoud

bbc80 : 8 maart 2013 : Dr. Ulens : Beaucare


Aanbevolen berichten

Welkom op het forum :43:

Hoe is je consult gegaan.. had je zelf een bepaalde maat in gedachten, of heeft de chirurg gekeken naar wat er mogelijk was?

En.. zenuwen, of valt het mee?

Veel plezier hier in ieder geval :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dank jullie wel allemaal. erg zenuwachtig. de maat en soort inplantaat

gaan we pas in de ochtend van de operatie bespreken.

Bij het cobsult natuurlijk wel gekeken wat kan en wat niet.

Ik wil graag druppelvormig achter spier. maar omdat mijn

borsten onder in veel vorm heeft adviseerde ze ronde te nemen

ik ben er nog niet helemaal uit

ik ga naar beaucare dr ulens. vrijdag om 11 aanwezig zijn

Dus om 8 uur gaan we vast rijden. kan ik als ik zenuwachtig word ondertussen even uirwaaien

bij een bezine pomp haha.

Ik hou jullie op de hoogte

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik dan ! met een stel boobies.

Vrijdag ochtend om 05:00 al wakker. even iets gegeten en nog heerlijk gedoucht.

we moesten om 11:00 in machelen ( belgie) zijn maar waren er al om 10:00 uur.

boven had je een luxe wachtkamer met echt heerlijke banken en stoelen en een balkom waar vriendje lief op kon roken.

inmiddels is het 11:00 uur.... ons werd vertelt dat dr ulens nog bezig was met een operatie dat uitloopt i.v.m complicaties. ( gohhh wat stelde dat me gerust :44: )

Als ik maar geen complicaties kreeg, het zal nog zo'n 1,5 uur gaan duren.

even het centrum in geweest en vriend lief at even een heerlijke pizza weg voor mijn neus ohhh wat had ik een honger zeg. :47: maar helaas moest nog even wachten

half 1 weer terug en al snel daarna werd ik opgehaald, eerst besproken welke maat en soort implataat ik zal krijgen.

ik heb een 360 cc ronde implataat gekregen. :1bouncingboobs: dr ulens zij als er meer in past zal ik dan naar de 390 cc gaan? van mij mog het als het er maar natuurlijk uit zal gaan zien.

inmidels lag ik in de operatie zaal. het was nu half 2 infuus gekregen wat deed dat zeer zeg ! het plafond bewoog van voor naar achter en ook nog van links naar rechts.. al snel lag ik te slapen.

wakker worden ging erg moeilijk heb er 2 uur over gedaan om wakker te worden. erg misselijk en kreeg extra dossis pijn stillig. dr ulens vertelde tegen mij dat er geen

complicaties waren geweest maar dat ik een allergische reactie heb gehad. FIJN!!!! ik was ook erg warm vertelde ze me. ze denken dat ik niet tegen latex kan? vreemd want ik draag dagelijks latex handschoenen op mijn werk.( ben verpleegkundige)

om 6 uur zaten we in de auto terug naar nl. heerlijk liggen slapen. soms nog even het gevoel dat ik moest overgeven.

om 8 uur thuis. flink lopen eten en pijnstilling ingenomen. begon beetje vreemd te kijken vertelde me vriend maar dat waren de bijwerkingen van het medicijn.

na vanacht opzich prima te hebben geslapen, wel om de 2 uur wakker van de pijn kwam ik vanmorgen ( dag 1 po) niet uit bed. vriend heeft me uit bed

moeten takelen. van de medicijnen wordt ik erg moe. erg veel druk op de borst en heeeel veeeeel spierpijn.

straks even buiten een stukje lopen mischien helpt dat.

tot snel voor weer een update

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat lijkt me dat erg om te moeten wachten, omdat er bij degene voor jou complicaties zijn. Gelukkig is bij jou wel alles goed gegaan! Ga je ook nog foto's plaatsen? Ben erg nieuwsgierig haha...Succes de komende dagen. Hoop dat ze zijn geworden zoals je ze wilde!!

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi leona

het gaat. erg moe . kan geen houding vinden. dr ulens is een aardige vrouw.

Ik vind haar toch het proffesioneelste overkomen. ook kennis gemaakt met de andere pc maar kreeg daar een naar gevoel van. morgen eindelijk het resultaat bekijken. succes alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Zenuwslopend zeg, dat je weet dat er complicaties zijn met de gene voor je.

Nu even een paar dagen doorbijten en dan... ^_^ alleen maar blijer worden met de nieuwe boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

met welke andere pc heb je kennis gemaakt? ik heb mn oorcorrectie gehad bij dr ulens.. zou toen om 3u geopereerd worden, nou werd pas 7u savonds geopereerd, heb 4uur in die wachtruimte gezeten PFF.. en dat infuus deed bij mij ook zoveel pijn, helemaal omdat hij eerst 2 x verkeerd prikte FIJN... na die 2e x dat ik hoorde dat t niet goed was begon ik me toch te janken, was al zenuwachtig.. hoop dat je herstel goed verloopt en je snel meer kan, en je beter voelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb kennis gemaakt met dr vrambaut en dr bosselears

vond ze allebei er onduidelijk. gelukkig de goede pc gekozen dr ulens. er zijn weinig ervaringen op deze site te vinden over dr ulens.maar tot nu toe ben ik tevreden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames

waarschijnlijk ben ik gewoon veel te ongerust maar ik

ben nu 3 dag.po en totaal geen pijn in rechter borst. rechter arm ook niet. maar wel veel pijn in linker borst. linker arm is zwaar en linker borst brand ook erg vanbinnen. wie kan mij helpen.

Liefs bbc80

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je boobies :)

ja is nog wel HEEEEEL kort po he,en de ene boob hersteld altyd anders dan de ander,het zijn 2 verschillende operaties,

dus even geduld nog,komt vast goed,is heel normaal jouw klacht .

sterkte.

ps vaak komt het ook omdat als je rechts bent die kan beter hersteld omdat die wat meer getraind is zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie mooi wilt zijn ... en dat kraken is vocht dat beweegt toch? had jeuk bij mijn oksel dus even krabben en het kraakten en bewoog maar ik dacht dat het vocht was. vreselijk die jeukende bh. Vanavond weer lekker douchen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Gefeliciteerd :) Ik ben nu 7 dg po en ik heb precies hetzelfde als jou. Mijn rechter borst doet totaal geen pijn maar mijn linker wel. Mijn linker borst was eerst ook totaal gevoelloos en nu het gevoel weer terug komt doet deze erg pijn (die horrorband helpt ook niet echt ;P).

Maar veel succes met je herstel! Als je nog steeds ongerust bent kan je altijd de arts bellen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.