Ga naar inhoud

welnesskliniek


wesje

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Nou is het zo dat ze mij in het welnesskliniek vergeten zijn om een recept mee te geven.

Nu is mijn vraag aan de dames die daar ook geopereerd zijn, hoe zit het nou met het recept??

heb ik het recept al voor mijn operatie nodig zodat ik er voor mijn operatie mee kan beginnen, of moet ik beginnen met de medicijnen na mijn operatie pas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wesje,

Om wat voor een medicatie gaat het? Pijnstilling? Of iets voor de littekens? Met pijnstilling moet je uiteraard direct beginnen. Deze kan je ook via je huisarts krijgen. Tramadol is een fijn middel.

Voor de littekens verzorgen is pas nadat de knoopjes vd hechtingen eruit is gehaald.

Groeten, Merel.

p.s. ik denk dat dit bericht wel verplaatst gaat worden naar vragenhoekje omdat deze topics hier allemaal gaan over operatieverslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, zie dat je nog niet geopereerd bent. Je krijgt pijnstilling gewoon pas mee na de ingreep lijkt me. Daar hoef je niet van te voren mee te beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, zie dat je nog niet geopereerd bent. Je krijgt pijnstilling gewoon pas mee na de ingreep lijkt me. Daar hoef je niet van te voren mee te beginnen.

hey merel ik ben niet geopereerd nog en het gaat om de pijnstillers denk ik

want ik heb het recept niet gekregen,daardoor weet ik ook niet wat voor medicijnen het zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mss bedoel je de vitamines?

Daar moet je normaal 2 weken voor de grote dag mee beginnen.

Mss kunnen ze t opsturen?

Groetjes snuitje

hoi snuitje,

maar voor de vitamine hoef ik toch geen recept kan ik die niet gewoon bij de apotheek halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je even bellen naar de kliniek? Dan weet je het zeker!

heb ik al gedaan merel maar ik snap niks van die kliniek zit zo raar in elkaar

ik maak me een beetje zorgen,

ik mailde dat ik graag informatie wou over mijn borstvergroting

wat voor silikonen

de hoeveelheid cc

de medicijnen die ik moet gebruiken

welke maat bh ik moet kopen

of het via het tepelhof of borstplooi moet

of het dual plane of onder de spier moet enz.

ik wil het wel precies weten allemaal

nou ik kreeg eergisteren een telefoontje van een van de medewerkers in het welness, ze vertelde mij dat het 320cc was

in de tepelhof,maar over de merk van de silkonen heeft ze niks verteld en over de sport beha wist ze niks ze zei dat ik het 4 dagen na de operatie kon kopen omdat ik de maat niet wist, ze wist niet of het onder de spier of op de spier kwam, en over de recept zei ze dat maakt niets uit je kan het op de operatie dag meekrijgen.

dus ze wist best veel niet op consult had dokter visser gezegd dat ik het onder de borstplooi zou krijgen omdat mijn tepels te klein zijn,nou daar wist de asistente ook niks van.

en gisteren heb ik een berichtje ontvangen via de mail van welness maar weer een ander asistente die zei op de operatiedag kun je alles aan dokter visser vragen

dat is toch vreemd ik wil het wel allemaal voor mijn operatie dag weten. Het geeft mij zo'n vreemd gevoel dat ze er niks over weten

ik krijg het allemaal op mijn operatie dag te horen, dat klopt toch ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is toch vreemd ik wil het wel allemaal voor mijn operatie dag weten. Het geeft mij zo'n vreemd gevoel dat ze er niks over weten

ik krijg het allemaal op mijn operatie dag te horen, dat klopt toch ook niet

Dít is een reden om je afspraak voor de operatie af te blazen, als je geen duidelijkheid krijgt. Maar dat is mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo,

De vitaminen kun je gewoon bij de apotheek kopen, en daar moet je een week voor operatie mee beginnen, en twee weken na operatie innemen.

Op de dag van de operatie krijg je een recept mee, voor antibiotica en ontstekingremmers.

Je kunt nog altijd op consult bij dr. visser gaan voor alle vragen die je hebt..

En als je er geen goed gevoel bij hebt, dan moet je het niet doen.

Echter heb ik geen slechte ervaring met dr.visser, ze heeft bij mij goed werk geleverd hahah al zeg ik het zelf!

Maar de keus ligt helemaal bij jou

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames,

ja het gaat ook niet om dokter visser ik geloof wel dat zij goed werk levert want ik heb al jullie

foto's gezien en het was mooi.

ik heb ook allemaal positiefe ervaringen van haar patienten gehoord.

maar het gaat hier meer om het kliniek dat ze niks weten dat maakt mij zo bang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dít is een reden om je afspraak voor de operatie af te blazen, als je geen duidelijkheid krijgt. Maar dat is mijn mening.

ik heb inderdaad geen duidelijkheid dat maakt mij bang, maar ik heb nu al mijn voorschot betaald

en ik wil al heel graag een bv doen, ik heb al lang moeten sparen voor die 2000 euro

laat staan als ik ergens anders een bv wil dan moet ik nog een paar jaartjes sparen

en de verhalen over dokter visser zijn allemaal positief maar het gaat nu om de medewerkers dat ze niet veel weten

en elke keer zeggen dat kun je op de operatie dag nog bespreken wat voor maat je wilt en welke beha en welke medicijnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

btw: er bestaat ook zoiets als informed consent, je hebt recht op al die informatie en de arts moet je die geven. ik moet zelfs een formulier ervoor ondertekenen dat alles goed is uitgelegd, elk aspect van de operatie, complicaties, soort protheses etc. tijdens consult is dit ook allemaal ter sprake gekomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wesje ,

ben ook in de WK geopereerd en heb ook geen 'recept' gehad . Ben een week voor de operatie begonnen met het vitaminepreparaat 'Supradyn Energy' en heb dat uitgenomen (is voor één maand) .

Mijn vriendin is onlangs ook op consult geweest bij Dr visser en kreeg wél een recept en voorschriften mee . Wat houd dat in ?

Het recept is dus een vitaminepreparaat dat je door de apotheker kan laten klaarmaken . De 'Supradyn Energy' (of andere volledige vitaminepreparaten die zo te koop zijn) vervangen perfect dat recept .

De voorschriften zijn voor pijnstillers en antibiotica : dat kreeg ik destijds gewoon mee op de dag dat ik mijn bv had zodat ik ze 's avonds kon innemen .

Voor je de kliniek verlaat krijg je nog een antibioticum toegedient (inspuiting) en enige pijnstillers mee .

Dat je hier even niet meebent versta ik nog maar waar komt de rest ineens vandaan ?

De dames aan de balie zijn telefonistes , medische secretaresses géén verpleegkundigen .

De chirurgen die er werken hebben elk hun eigen werkwijze en raadgevingen .

Een sportbh koop je daags na de operatie want idd : je weet gewoon niet welke maat je gaat hebben , logisch toch ?!

Op consult is je vast verteld dat je prothese langs de borstplooi (omdat je tepelhoven te klein zouden zijn vertelde je me nog) , dual plane geplaatst wordt .

Het merk van protheses staat duidelijk op de website van de kliniek : Arion SoftOne Silicone .

Tijdens mijn consult heb ik al deze vragen gesteld (en de prothese vastgehad op het consult) ook al wist ik op voorhand de antwoorden .

Ik vraag me af waarom je plots de pedalen verliest ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi wesje

ik snap het niet helemaal.... in je handtekening hier op het bf staat toch allerlei informatie over je cc's, merk prothese, plaatsing etc?

ja dat staat daar omdat de dokter zij waarschijnlijk word het dualplane en incisie onder de borstplooi

waarschijnlijk is geen 100%

en de 320 cc haal ik van een van de asistentes die het aan dokter visser hadden gevraagd

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi wesje

'waarschijnlijk' is idd geen 100%. kun je visser telefonisch spreken?

17 december (2 dagen later dan mij!) is nog geen reden om te stressen! zorg dat je alle onduidelijkheden opgehelderd krijgt door dr. Visser herself! volledige info krijg je m.i. niet in een consult van 10 of 20 minuten. je leeft stuk prettiger naar operatie toe als je precies weet wat er gaat gebeuren

succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt gelijk

ik zal niet meer stressen ik vraag gewoon voor een nieuw consult met dokter visser

of dat ik haar mischien persoonlijk kan spreken over de telefoon

wat leuk dat je 2dagen na mij geopereerd word

spannend hoor

we horen het wel van elkaar xxx wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is wat vroeg om te stressen idd .

Een bijkomend consult is gratis dus doen hoor , die afspraak maken ;)

Zeg dan gewoon dat je overdonderd was en de helft maar begrepen/gevraagt hebt .

Is , zoals Kaat zegt , veel prettiger om er met een gerust hart naartoe te leven .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is wat vroeg om te stressen idd .

Een bijkomend consult is gratis dus doen hoor , die afspraak maken ;)

Zeg dan gewoon dat je overdonderd was en de helft maar begrepen/gevraagt hebt .

Is , zoals Kaat zegt , veel prettiger om er met een gerust hart naartoe te leven .

hoi b cupje,

ik ga ze morgen bellen en vragen of ik weer op consult mag

mischien dat ik dan gerustgesteld ben:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wesje,

Mijn operatie is gepland in februari en ook ik ga in de wellness bij dr vissers. Mijn protheses zijn voorlopig 320cc rond achter de spier, met incisie onder de borstplooi.

Ik had op voorhand mijn heel vragenlijste meegenomen zodat ik nix vergat te vragen... maar toch ga ik ook een 2e consult nemen bij dr vissers. Ik wil zeker zijn dat 320cc niet te veel is... ik heb een kleine b en wil naar een grote volle C gaan... maar nu overlaatst heb ik met iemand contact gehad op dit forum die precies hetzelfde had als mij, en ze is met diezelfde protheses van kleine b naar volle D gegaan.. dus ik begon me toch wat zorgen te maken...

die 2e consult is inderdaad gratis dus ik maak er dan ook gebruik van... ik leef ook met stress naar de operatiedatum toe... vooral nu ik niet weet hoeveel cc er nu juist inmoet...

ik heb al zoveel goede commentaar over wellness en dr vissers gehoord en gelezen dat ik ervan overtuigd ben dat het wel zal goed komen... Ik ken een meisje dat als medisch secretaresse werkt bij de wellness... en idd, ze zien enkel de grote lijnen in je dossier staan, niet wat er effectief gezegd wordt... dat zal door de dokter zelf worden behandeld...

hoop dat ik je toch een beetje heb kunnen helpen.

groetjes Stefanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wesje,

Mijn operatie is gepland in februari en ook ik ga in de wellness bij dr vissers. Mijn protheses zijn voorlopig 320cc rond achter de spier, met incisie onder de borstplooi.

Ik had op voorhand mijn heel vragenlijste meegenomen zodat ik nix vergat te vragen... maar toch ga ik ook een 2e consult nemen bij dr vissers. Ik wil zeker zijn dat 320cc niet te veel is... ik heb een kleine b en wil naar een grote volle C gaan... maar nu overlaatst heb ik met iemand contact gehad op dit forum die precies hetzelfde had als mij, en ze is met diezelfde protheses van kleine b naar volle D gegaan.. dus ik begon me toch wat zorgen te maken...

die 2e consult is inderdaad gratis dus ik maak er dan ook gebruik van... ik leef ook met stress naar de operatiedatum toe... vooral nu ik niet weet hoeveel cc er nu juist inmoet...

ik heb al zoveel goede commentaar over wellness en dr vissers gehoord en gelezen dat ik ervan overtuigd ben dat het wel zal goed komen... Ik ken een meisje dat als medisch secretaresse werkt bij de wellness... en idd, ze zien enkel de grote lijnen in je dossier staan, niet wat er effectief gezegd wordt... dat zal door de dokter zelf worden behandeld...

hoop dat ik je toch een beetje heb kunnen helpen.

groetjes Stefanie

hey stefanie dankjewel

nu snap ik wrm de secretaresses niet zoveel weten

ik dacht dat alles in mijn dossier moest staan en drm vond ik het vreemd dat ze het niet wisten,

en ik dacht van wrm staat het niet in mijn dossier genoteerd

ik zou vandaag bellen naar de wellness maar ik had geen tijd wegens mijn werk om te bellen.

jij bent bang dat het te groot valt

en ik benbang dat mijn bv te klein valt

hahah zo zie je maar ik ben niet de enige met angst

mijn angst is niet voor de operatie of voor de pijn maar alleen bang dat het kleiner valt dan ik wou

maar ja het is beter iets dan niets, nu heb ik helemaal niets :)

en ik zou liever willen dat het groot uitvalt dan ik verwacht had, dat vind ik niet erg

jij bent weer bang dat het te groot uitvalt ik denk dat dokker visser weet wat voor cup jij wilt daar hoef je niet bang voor te zijn

bij mij was het probleem dat ze vind dat het er onnatuurlijk uitgaatzien

veel succes meid

ik hoop dat je bv word zoals je had verwacht

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.