Ga naar inhoud

Achter de spier of Dual Plane?


Aanbevolen berichten

Ik zie hier vaak de vraag "voor de spier of dual plane", maar wat met achter de spier?

De pc heeft mij 440cc rond achter de spier aangeraden, maar ik zie hier veel dames met "hang" die een dual plane krijgen.

Wat is het verschil? Uiteindelijke vorm, op verloop van tijd,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ze jou achter de spier geadviseerd hebben heeft dit vooral te maken met de hoeveelheid huid die jij zelf hebt. waarschijnlijk ben je slank en heb je niet heel veel vel bij de borsten. qua herstel is dualplane denk ik het meest pijnlijk, spieren worden doorgesneden. Achter de spier is ook pijnlijk maar minder.

Qua vorm heb je met achter de spier en dualplane, minder snel de ''hang'' als bij voor de spier. Vóór de spier wordt uiteindelijk (volgens mij) het meest natuurlijke resultaat, je borsten bewegen ook sneller mee als bij de andere vormen van plaatsingen, het herstel is het kortst maar helaas niet iedereen heeft hier genoeg huid voor.

Zelf is er bij mij dualplane geplaatst, mijn borsten bewegen (nog) niet mee (10 weken po). ik heb enorme pijn gehad maar denk nu al aan een wissel die ik wederom dualplane zou doen. ik weet nu dat de pijn tijdelijk is.

ik hoef geen bh aan als ik zou willen, ze hangen niet. ik hoop het zo iets uitgelegd te hbben?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja volgens mij klopt je uitleg wel.

E heeft het ook met de rekbaarheid van je eigen huid te maken.

Ik met al m'n striae op me borsten lijkt mij zoveel extra gewicht niet efficiënt. Gaat denk ik nog meer hangen naar verloop van tijd.

Vind allebei de resultaten wel heel mooi.

Volgens mij gaan ze buij dual plane als jel ligt ook niet opzei toch? Dacht ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dualplane heeft het beste van beide plaatsingen. dat is wat ik ervan begrijp. een beetje de ''hang'' van voor de spier plaatsen maar minder kans op overmatig kapselen door ook gedeeltelijk achter de spier te plaatsen. ik hoop het zo een beetje uitgelegd te hebben. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke heeft het verschil laatst heel goed uitgelegd, tussen dual plane en achter de spier... Maar ik kan het even niet vinden...

Als ik het nog vind, dan zet ik de link even in je topic!

xx BB

ik was deze net aan het lezen/filmpje bekijken, hier ben ik ook al veel wijzer uit geworden (en met bovenstaande uitleg natuurlijk ook).

Ik ga het hem vragen maandag. Mij maakt het op zich niet uit, je kan met allebei een heel mooi resultaat krijgen. Maar waarom spreekt hij wel over het ene en niet over het andere terwijl Dual-Plane blijkbaar meer gebruikt wordt en meer (met wat ik vind) precies beter zou passen bij mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.