Ga naar inhoud

Annax : maart 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi,

wat leuk dat jij ook naar mev moojen-zaal gaat.

ik ben 8 april aan de beurt, vinf het nu al spannend.

ik heb ook wel getwijfeld hoor, van is het echt wel nodig, kan ik er echt niet mee leren leven enz?

maar ik ga nu doorzetten, vond het gesprek erg fijn, en heb vertrouwen in de arts.

wou eerst een c cup, maar ga nu toch voor een maatje groter vooral omdat ik en de arts denken dat dit het beste bij me past.

daarnaast vind ik het fijn dat ze natrelle gebruiken, omdat dit ook mijn voorkeur merk is.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

wat leuk dat jij ook naar mev moojen-zaal gaat.

ik ben 8 april aan de beurt, vinf het nu al spannend.

ik heb ook wel getwijfeld hoor, van is het echt wel nodig, kan ik er echt niet mee leren leven enz?

maar ik ga nu doorzetten, vond het gesprek erg fijn, en heb vertrouwen in de arts.

wou eerst een c cup, maar ga nu toch voor een maatje groter vooral omdat ik en de arts denken dat dit het beste bij me past.

daarnaast vind ik het fijn dat ze natrelle gebruiken, omdat dit ook mijn voorkeur merk is.

groetjes

Hoi,

8 april, dat is ook al bijna! Spannend is het zeker. Ik ben vooral gaan twijfelen omdat ik soms zulke nare berichten lees, onder andere ook op dit forum. Vandaag las ik bijvoorbeeld weer dat wanneer ze dualplane geplaatst worden je krachten kunt verliezen... Sommige meiden schijnen na maanden na de operatie nog niet eens een draaidop van een fles te kunnen openen zonder pijn!! Als ik dit dan weer lees, dan zakt de moed mij weer in de schoenen... Ik ben eigenlijk nog niet eens zo bang voor het resultaat, want ook mijn gesprek met Mw. Mooijen-Zaal was erg fijn. En ik heb in haar de volste vertrouwen dat ze natuurlijke borsten maakt. Maar wat er nu vooral door mijn hoofd spookt zijn de dingen die ik straks misschien niet meer kan of minder kan... Whahaha...wordt soms zo gek van mijzelf.

Hoe worden ze bij jou geplaatst? En wat voor vorm krijg jij?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, gefeliciteerd met je datum! Bij mij is het donderdag a.s. alweer 7 weken geleden dat ik geholpen ben door mevr. Mooijen. Ik heb 265cc dual plane maar van het merk mentor.

En ik draai sinds het begin gewoon zonder moeite de dop van een fles hoor haha! Ik ben nog niet echt naar de sportschool geweest maar verder doe ik alles als van tevoren zonder een centje pijn! Het is wel even wennen dat er wat meer vulling zit met bepaalde dingen, maar ik heb geen pijn ofzo. Mevr. Mooijen is een prettige arts die mooie, natuurlijke borsten maakt dus dat komt vast helemaal goed! Succes ermee! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Wat leuk... Ik was gister op consult bij Dr Moojen-Zaal heb welliswaar een hele andere borst en wens maar ik kreeg wel een fijn gevoel bij haar. Ik heb zelf een volle 80C alleen ben ik veel afgevallen en hangen ''ze'' wat en zijn van boven leeg.. Ik dacht er moet vast een ronde prothese in want ik wil geen borstlift. Maar gister werd mij geadviseerd 375 CC Natrelle ik heb geen idee high/medium profile voor de borstspier, ik heb genoeg vetweefsel. Zij vertelde dat ik juist een anatomische prothese nodig heb omdat de afstand naar mijn tepels vrij lang is & daarom al vroeg begonnen kan worden met een anatomische prothese...

Heeft iemand ervaringen/adviezen op mijn verhaal?
Aankomende zaterdag ga ik nog op consult bij Boerhaacve Kliniek, ik ben benieuwd wat ze daar zeggen :)

Alvast heeeeel veel success met je BV in maart!! ;)



Groetjes,

Suusje_89


Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik krijg ze ook dual plane, ik krijg zelf 425cc full hight

ik wil graag op een mooie d cup uitkomen.

ik lees ook veel op het forum, wordt er soms gek van hihi zoveel info. en ja ik lees ook wel de mindere bijwerkingen laat ik het zo noemen

maar toch ga ik er voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het even nagevraagd bij mij zijn het inderaad ook High Profile :) Ik ben zo benieuwd wat ze in de andere klinieken zeggen.. Had namelijk wel vertrouwen en een goed gevoel bij dr Moojen-Zaal. Mijn optie staat voor 4 April maar wil nog even afwachten wat ze bij de andere klinieken te zeggen hebben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Wat leuk... Ik was gister op consult bij Dr Moojen-Zaal heb welliswaar een hele andere borst en wens maar ik kreeg wel een fijn gevoel bij haar. Ik heb zelf een volle 80C alleen ben ik veel afgevallen en hangen ''ze'' wat en zijn van boven leeg.. Ik dacht er moet vast een ronde prothese in want ik wil geen borstlift. Maar gister werd mij geadviseerd 375 CC Natrelle ik heb geen idee high/medium profile voor de borstspier, ik heb genoeg vetweefsel. Zij vertelde dat ik juist een anatomische prothese nodig heb omdat de afstand naar mijn tepels vrij lang is & daarom al vroeg begonnen kan worden met een anatomische prothese...

Heeft iemand ervaringen/adviezen op mijn verhaal?

Aankomende zaterdag ga ik nog op consult bij Boerhaacve Kliniek, ik ben benieuwd wat ze daar zeggen :)

Alvast heeeeel veel success met je BV in maart!! ;)

Groetjes,

Suusje_89

heb van haar 310 cc gekregen anatomisch ben alleen niet tevreden ze hangen heel erg en zijn nogal plat ik had ook lange afstand en heb dus daarom ook de langste prothese gekregen maar de onderkant van m'n borst is nog steeds leeg , m'n borsten zijn nog steeds "leeg" . Had ook boerhaave op m'n lijst achteraf had ik daar ook ff naartoe moeten gaan om te vergelijken , maar goed nu te laat hè
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het even nagevraagd bij mij zijn het inderaad ook High Profile :) Ik ben zo benieuwd wat ze in de andere klinieken zeggen.. Had namelijk wel vertrouwen en een goed gevoel bij dr Moojen-Zaal. Mijn optie staat voor 4 April maar wil nog even afwachten wat ze bij de andere klinieken te zeggen hebben....

dus je krijgt en de full height en de full projection ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.