Ga naar inhoud

Suusje_89 : 28 november 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Bij de Meyere heb ik nog nooit gehoord dat er iemand misselijk geworden is. Is een lichte narcose en ze doen iets extra in het infuus dat je niet misselijk wordt.

De combinatie narcosemiddelen schijnt ook goed te worden verdragen :)

maarja.. de Fyra... dat is eigenlijk probleem nummer 2 he haha

hmm dat is wel fijn!

Buiten mijn moeder en tante heb ik eigenlijk niemand wat verteld over mijn BV. En laten die 2 nou allebei geen rijbewijs hebben :93:

Hallo het is 2013! haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, misselijk zul je echt niet worden. Kun je niemand regelen met een autootje? Want als dat het enige is dat je tegenhoud zou ik toch maar even blijven zoeken tot je een chauffeur heb gevonden. Het gaat wel over je lichaam en je geld. En bij Dr. de Meyre krijg je zeker waar voor je geld. Niet een goeie vriendin met een auto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een auto met een goeie vriendin?

whoehahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorrrrrrrrrrrrry Dames! Ik lees nu pas jullie berichtjes hahaha
@corine: Ja ik ga toch met naar meneer de Meyre.... Ik raak helemaal in de war van al die TIETEN! hahaha ;) Het is ook zo lastig.. Ik heb weer iets in mn hoofd en ik wil echt zo dicht mogelijk daarbij komen....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Nouu... Na een tijdje getwijfeld, gezocht, gelezen en foto's te hebben bekeken moest ik toch de knoop doorhakken...

Ik ben bij 3 artsen op consult geweest..

Dokter Moojen- Zaal in de Velthuiskliniek

Dokter van der Weij in de Boerhaave

Dokter Nio in SLAZ

De eerste 2 adviseerde mij anatomische protheses welliswaar verschillende soorten CC's ( ook verschillende afmetingen ) en dokter Nio adviseerde mij de ronde 85% gevulde.

Ik heb veel plaatjes gezocht en ik kom steeds wel bij foto's uit waarbij anatomische protheses zijn gebruikt.. Maar Nio zei dat 85% ook als een druppel valt..

Uiteindelijk moest ik toch een keer de knoop doorhakken... Daarbij heeft ook meegewogen dat anatomisch altijd anatomisch blijft hoe je ook staat,ligt of wat dan ook doet.. En het is een vaste cohesie.. Die andere protheses voelt ook het natuurlijkst aan ( zei Nio)

Maar goed, ik kan wel weer gaan twijfelen..... Maar ik heb een afspraak 21 November word ik geopereerd.. Ik wilde nog afvallen daar ben ik nu mee bezig en 11 November heb ik nog een afspraak om de precieze aantal CC's te bespreken! Ga toch allemaal foto's mee nemen wat ik mooi vind en wat absoluut niet!

Momenteel ben ik dus goed aan het opletten qua voiding, veel sporten... En moet ik toch echt binnenkort gaan stoppen met roken. Als er nog tips, adviezen zijn qua medicatie en/of vitamine om alvast mee te beginnen?!?!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nouu... Na een tijdje getwijfeld, gezocht, gelezen en foto's te hebben bekeken moest ik toch de knoop doorhakken...

Ik ben bij 3 artsen op consult geweest..

Dokter Moojen- Zaal in de Velthuiskliniek

Dokter van der Weij in de Boerhaave

Dokter Nio in SLAZ

De eerste 2 adviseerde mij anatomische protheses welliswaar verschillende soorten CC's ( ook verschillende afmetingen ) en dokter Nio adviseerde mij de ronde 85% gevulde.

Ik heb veel plaatjes gezocht en ik kom steeds wel bij foto's uit waarbij anatomische protheses zijn gebruikt.. Maar Nio zei dat 85% ook als een druppel valt..

Uiteindelijk moest ik toch een keer de knoop doorhakken... Daarbij heeft ook meegewogen dat anatomisch altijd anatomisch blijft hoe je ook staat,ligt of wat dan ook doet.. En het is een vaste cohesie.. Die andere protheses voelt ook het natuurlijkst aan ( zei Nio)

Maar goed, ik kan wel weer gaan twijfelen..... Maar ik heb een afspraak 21 November word ik geopereerd.. Ik wilde nog afvallen daar ben ik nu mee bezig en 11 November heb ik nog een afspraak om de precieze aantal CC's te bespreken! Ga toch allemaal foto's mee nemen wat ik mooi vind en wat absoluut niet!

Momenteel ben ik dus goed aan het opletten qua voiding, veel sporten... En moet ik toch echt binnenkort gaan stoppen met roken. Als er nog tips, adviezen zijn qua medicatie en/of vitamine om alvast mee te beginnen?!?!

Xx

Hi Suusje

herkenbaar meid!! al die tieten.......pfff en waar doe je goed aan! Ik zit hier uren te lezen en te kijken. Ook ik ga 11 nov nog even passen voordat ik 14 nov geopereerd wordt. Hoe laat ga jij?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Sorry allemaal tijdje stil geweest en ik krijg ook geen meldingen van berichten die geplaatst zijn bij topics.

De operatie datum is een week verschoven 28 november.. Gister ben ik nog geweest om te passen en anesthesist.. Het wordt 400 CC mentor high profile voor de borst spier..

Ben nog nie gestopt met roken , heel slecht!! Probeer het vanaf gister.. Ook ben ik al 2 weken begonnen met arnica druppels en vitamine C 1000mg.

Hebben jullie nog tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Dames,

Ik heb m'n topic niet echt meer gebruikt de laatste tijd maar toch hierbij m'n operatieverslagje..

Vannacht lekker op tijd naar bed sliep rond 0.00 ik werd om 2.45 wakker en kon niet meer slapen haha.. Niet eens echt zenuwachtig maar meer gezonde spanning wat ik zelfs ook heb als ik op vakantie ga ( ben k ook klaar wakker) toen ben ik maar Geer en Goor terug gaan kijken, Candy crush gespeeld en rond 5.15 naar beneden voor een kopje thee.. Ik moes om 7.00 in het SLAZ zijn en wilde om 6.15 van huis weg.

Ben toen lekker uitgebreid gaan douchen en hup naar het ziekenhuis.

Eenmaal aangekomen kon ik meteen naar m'n kamer die ik samen deelde met nog een boobie-genootje, erg gezellig!! Zij werd als eerste geholpen.. Rond 7.15 kwam Nio om ons af te tekenen en rond 7.30/7.45 ging zij mee naar boven. Ondertussen nog gezellig met m'n moeder kletsen, grapjes maken.. En werd nog even gecontroleerd bloeddruk,hartslag etc.

Om 8.45 werd ik opgehaald.. Nog steeds voelde ik me rustig en had ik er helemaal zin in!! Het was druk bij de OK, er was file voor bij het aanleggen van her infuus. Tijdens mijn eerdere gesprek met de anesthesist vond uk dat wel ee knappe gozer, hoopte da hij erbij zu zijn,.. Zou ik vast lekker slapen hahahahahahah.. Ik zag hem niet tot ik in de OK kamer zelf aankwam.. " HEEE DACHT IK WAT LEUK" hahaha.. De laatste dingen werden aangesloten en daar ging ik dan.. Diep ademen en denk aan iets leuks, het duurde voor m'n gevoel bes lang.. Steeds duizeliger en hoofd voelde raar en k dacht bij mezelf geef je er nu maar aan toe dan kan ga je lekker slapen.... En weg was ik!

Om 10.45 werd ik wakker door de zuster, ik was nog wel super suf maar ik keek gelijk naar m'n tieten jeeeeeej ze zitten er! Nog een beetje weg gedommeld en rond 11.15 was ik weer op m'n kamer waar ik gezellig kon kletsen met m'n buurvrouw. Ik voelde me goed, moest plassen en we kregen gelijk een kopje thee met een lange vinger, dit smaakte goed. We hebben lekker gekletst toen onze moeder en vriend kwamen.. Broodje gegeten en m'n lieve vent kwam met een stuk cheesecake :D de schat! Ik voelde een beetje druk, gek gevoel beetje branderig maar verder gaat het goed. Om half 2 ben ik naar huis gegaan en nu lig ik lekker al een paar uur op de bank!! Ze zijn prachtig al hoewel ik zei misschien mochten ze wel groter waarop m'n buurvrouw zei " ze zijn groot!! Ik zag ze net" hahaha dus ik zal het me wel inbeelden..

Hoop dat de pijn zo blijft en ik vannacht een beetje kan slapen.. Voor nu laat ik me lekker verzorgen en kijk ik de hele tijd tegen m'n heuvels aan:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel ladies..

Andes gisterochtend Linf de operatie data staa verkeerd het was een week verschoven..

Hèt gaat goed, niet echt pijn wel een druk en branderig gevoel bij de borsten..

Ik heb redelijk goed geslapen, 0.15 viel ik in slaap tot 3.00 even wakker en toen geslapen tot 6.30.. Nu even ontbijten zodat ik verder kan met me paracetemol.

Ik " commandeer" iedereen haha dat is wel even wennen maar ja moet er maar van genieten hahaha.. Voor me gevoel beweeg ik wel teveel moet ik even goed opletten.

Al me al is het me tot nu toe echt meegevallen.. Foto's volgen snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.