Ga naar inhoud

Suusje_89 : 28 november 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hi All,

Ik ben Suusje_89 & ben 23 jaar, ik heb altijd grote borsten gehad en ben een aantal jaar geleden iets van 15 kilo afgevallen.. Ik wil er nog steeds 5/6 kilo af maar ja die zijn het moeilijkst haha ;)
Mijn borsten zijn daardoor ''wat'' gaan hangen en vooral slap geworden, ik drag push ups BH's en in kleding ziet het er goed uit 80C heb ik.. Mijn tepels wijzen wel iets naar beneden maar ik wil gewoon niet dat deze eraf worden gehaald, ook wil ik geen borstlift. Ik vind licht hangende borsten mits ze goed gevuld zijn namelijk wel mooi, erg natuurlijk!

1,5 jaar geleden ben ik bij op verwijzing van mijn huisarts bij het Flevoziekenhuis geweest en de arts vertelde mij dat wat ik wilde, opvullen dmv protheses mogelijk was daarna ben ik nog bij de Bergmankliniek geweest, ik weet de namen van de artsen niet meer maar de eerste arts zei, doe een borstlift om je borsten gelijk te maken ( zijn ook licht ongelijk) en het strak te maken en als je over een paar maanden nog steeds grotere borsten wilt, kun je altijd nog voor protheses kiezen kosten ong. 9500 beide operaties toen gaf ik aan dat wil ik niet en kan het niet in 1x vind het ook onnodig iets eerst kleiner te maken om vervolgens weer groter te maken. Toen ben ik binnen de Bergmankliniek naar een andere arts gegaan en die zei het kan wel je bent niet typisch een borstlift of borstvergroting maar dan moet er minimal 350 CC in en dat doe ik liever niet. Maar goed er werd ook niet gepast en heel weinig uitleg, niet echt een goed gevoel dus heb ik het ook een tijdje gelaten ook omdat ik gewoon geen borstlift wil.

Het bleef toch knagen en heb 3 afspraken gemaakt bij verschillende klinieken, gister had ik een afspraak bij Velthuis Kliniek Hilversum bij dr Moojen-Zaal, ik voelde mij gelijk goed, kreeg veel informatie ook over de prothese, ik zelf zou namelijk een ronde prothese verwachten omdat onder al genoeg volume zat maar dat blijkt niet zo te zijn, de afstand is ook lang van mijn tepel en hals dus ik ging passen en het advies is Natrelle FF 375 CC anatomisch voor de borstspier.. Ik heb verder weinig verstand van dit alles maar het voelde goed.


Zaterdag heb ik nog een afspraak bij de Boerhaave Kliniek in Amsterdam en 1 maart bij Jan van Gooyen Kliniek, ik wil dit wel afwachten want ben ook benieuwd wat zei zeggen.

Ben benieuwd of jullie dit verhaal een beetje kennen,adviezen van soort gelijke situaties of gewoon andere informatie :)


Groetjes, Suusje_69


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op dit forum!!

Fijn dat je bij dr. Mooijen-Zaal zo een goede uitleg gekregen hebt!!

Ik neem aan dat je bij Boerhaave bij dr. van der Weij gaat en bij het Jan van Goyen bij dr. Selms? Beide ook heel goede artsen, en ook veel verhalen over te lezen hier op het forum.

Je zou ze eens kunnen zoeken bij de zoekbalk, rechtsboven in het scherm (volgens mij heb je die gister al uitgeprobeerd met het zoeken naar Lucky71 (waarom zocht je haar, misschien kan ik helpen?) alleen zat je toen in de shoutbox, in plaats van iets verder naar rechtsboven ;)

Heel veel succes met je consulten!

En veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suusje_89,

welkom op het forum!!!

Here I am :38:

Maar nog 2 consulten te gaan dus?

Wat ik wel even niet begrijp uit je verhaaltje is dat je eerst schreef dat je 350cc te veel vind en nu bij bij de Velthuis kliniek voor een 375 cc wil gaan?

Ik zelf had ook een lege c en heb met 350cc nu een 75E, al ziet er niet zo uit. het oogt als een D-cup vind ik zelf. Bij mij zijn ze wel dual plane geplaatst.

Heel veel succes met je consult zaterdag en 1 maart!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi All :)

Wat leuk reacties! Ja ik had Lucky71 al gevonden.. Ik zag haar naar ergens staan bij een soort gelijke situatie..
Ik vond 350 CC niet teveel, het maakt mij niet uit wat er in gaat als het maar mooi wordt en niet TE nep, alleen de arts wilde het niet zelf doen want van alle operaties die hij deed was maar 2% boven de 350 CC zei hij.

Cupc, de maat maakt mij niet uit... Ik wil mijn oude borsten terug met mijn nieuwe figuur zeg maar ;) hahaha.. Dr van Moojen-Zaal zei dat ik op een volle DD zou uitkomen.. Maar aan alle verhalen te lezen verwacht ik, als ik de 350 high profile voor de borstspier doe ik wel op wat meer zou uitkomen, denken jullie ook niet??

Best-Boobie, dat moet ik even navragen bij wie ik daar een afspraak heb! Ik ga het even opzoeken... Je hoort me zo

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik heb net een 85 omvang 80 is mij net te strak, ik wil graag een d cup krijgen.

bij mij wou ze toch voor dual plane gaan, omdat de bovenkant wat leeg is en er misschien randen zichtbaar werden.

ik denk dat door de breedte van de prothese de bh maat groter gekocht moet worden, maar dan is dus nog niet uit ervaring gesproken :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Suusje, ik heb hetzelfde probleem, slappe, uitgezakte borsten na 3 zwangerschappen en ben net als jij naar Bergman geweest. Alleen werd mij direct afgeraden een borstlift te nemen en verteld dat met protheses een mooi resultaat te behalen zou zijn...Net als jij heb ik 80C, draag altijd push up bh's en heb ongelijke borsten. Ik word 4 maart geholpen, er gaat 220cc in de ene en 240cc in de andere borst. Groter vond ik niet bij mijn lichaam passen. Vreemd dat dat bij jou zo anders was! Zal wel van kliniek tot kliniek verschillen? Wel fijn dat je bij Velthuis wel direct een goed gevoel had. Ben benieuwd waar je uiteindelijk terecht komt! Veel succes nog met oriënteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai iedereen :)

Nou ik was vandaag naar Boerhaave kliniek van dr van der weij... Alles uitgelegd en hij heeft gekeken, hij adviseerde mij mentor 425 CC anatomisch voor de spier.. Dat is 50 Cc groter dan wat er gezegd was in de velthuiskliniek..

Ik vind het moeilijk qua Cc want in de velthuiskliniek kliniek d'r Moojen-zaal zei groter dan 375 CC gaat pompeus worden, terwijl d'r van der weij juist zei kleiner dan 400 CC gaat het niet allemaal opvullen, heb ook een brede borst.. Gelukkig heb ik vrijdag nog een consult bij Jan van Gooyen kliniek dus kijken wat ze daar zeggen..

Yemanja: ja is denk ook verschillend... Ik ben vrij groot en brede schouders, heb altijd grote borsten gehad dus kan het wel hebben, ik wil alleen wel dat het natuurlijk eruit ziet

Iemand nog tips,mening,adviezen?:)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Tja meerdere consulten is wel slim, maar toch ook verwarrend als ze allemaal wat anders zeggen. Dan is het aan jou wat je wil en waar je voorkeur ligt. Ik zou nog maar eens goed hier op het forum lezen, daar wordt je ook veel wijzer van. Veel succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hay All :)

Het is even stil geweest, ik heb namelijk besloten mijn BV pas in September te laten doen.. Maar ik had vandaag nog een consult bij Dr Nio in het SLAZ, ik was al bij 2 andere artsen geweest, Dokter Mooijen-Zaal en Dokter van der Weij ( Velthuiskliniek en Boerhaave)..

Beide adviseerde zij mij druppelvormige protheses welliswaar verschillende aantal CC's maar goed..

Dokter Nio adviseerde mij vandaag dus ronde protheses met de boodschap: Hoe meer CC's hoe mooier ik de borsten kan maken... Hiermee had hij het steeds over het omhoog komen van mijn borsten.. Ik vind hangende borsten niet zo erg, eigenlijk best mooi mits ze mooi gevuld zijn... Ik heb hem foto's laten zien en dat kon hij wel voor elkaar krijgen maar dat zei Dokter van der Weij ook... Het advies van dokter Nio: Ronde prothese 375 CC

Ik ben helemaal in de war! Hahaha... Iemand adviezen?!

Groetjes,

Suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, moeilijk he? :106:​ Je wil meerdere consulten om zeker van te zijn dat je de goede keuze maakt, dat als ze allemaal weer iets anders zeggen maakt dat juist weer moeilijker. En dan is het aan jou om de juiste keuze te maken. Ik denk dat het ook belangrijk is dat je je goed voelt bij de pc, je moet hem je vertrouwen geven. Buiten dat is iedere voorkeur van de pc ook weer anders, de een vind vol juist mooi, de ander hoe groter hoe beter. Ik heb hier alleen maar goede verhalen gehoord van Dr. Nio en weer mindere van Dr. van der Weij. Hopelijk kunnen andere meiden je meer advies geven, maar het zal altijd je eigen keuze blijven.

Bij mij was het juist weer heel makkelijk. Door al het voorwerk, wilde ik alleen maar rond, voor de spier dus was op zoek naar een goede arts die dit meestal plaats. dus eigenlijk net andersom. Toen was deze keuze al snel gemaakt, de dokter met de gouden hadjes: Dr. Bruno de Meyere! Was ook op consult geweest bij Dr. Plovier, ook een goede arts maar bekend dat hij er vaak wat meer instopt dan afgesproken.

succes met je keuze XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Suusje, ik las dat je mss toch nog een consult in wilt plannen bij Dr. de Meyere? Goede keus!! Ik wilde er niet over beginnen omdat je het al over zoveel dokters in Nederland had. Maar ik kan je bij voorbaat al zeggen, ga je op consult, ben je verkocht!! Hi hi, nee hoor, dat is een grapje, maar........ Het gebeurd wel heel veel! Het is gewoon een hele vakbekwame dokter die alleen maar mooie Boobies maakt. Ik ben benieuwd! Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corine, we zijn wel een stelletje geloofwaardige creeps he.. met die avatars van ons :45:

Straks worden we nog aangeklaagd door de andere pc´s. Ze hebben geen klanten meer, iedereen gaat naar onze Bruno! Zullen we commissie gaan vragen, kunnen we gelijk het forum een beetje spekken ha ha! :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks worden we nog aangeklaagd door de andere pc´s. Ze hebben geen klanten meer, iedereen gaat naar onze Bruno! Zullen we commissie gaan vragen, kunnen we gelijk het forum een beetje spekken ha ha! :154:

Had ook graag bij hem op consult willen gaan, maar omdat niemand met mij naar België zou kunnen rijden voor een eventuele operatie bij "dr. goude handen". Toch maar niet gegaan.

Maar heb ook alle vertrouwen in dr. Moojen-zaal, maarja het kostenplaatje scheelt wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Meyere heb ik nog nooit gehoord dat er iemand misselijk geworden is. Is een lichte narcose en ze doen iets extra in het infuus dat je niet misselijk wordt.

De combinatie narcosemiddelen schijnt ook goed te worden verdragen :)

maarja.. de Fyra... dat is eigenlijk probleem nummer 2 he haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.