Ga naar inhoud

Wel of geen borstvergroting?


Angel

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben 22 jaar, 1.63m lang en ik weeg 61kg.

Ik ben al jaren na aan het denken over een borstvergroting en ben vanavond naar het eerste consult geweest bij Bergman Clinics bij dr. Maas.

Mijn vriend vind het helemaal niks, maar is toch met mij meegegaan en snapt hoe belangrijk het voor mij is. Dr. Maas was vriendelijk en adviseerde mij een anatomische prothese 315cc of rond 290cc half achter de borstspier.

Ik heb van mezelf 75A en ben tevreden over de vorm (druppel achtig) maar ben bang als ik voor anatomisch kies dat het dan zo'n uitgezakte glijbaan van boven wordt en ik vind het ronde wel mooi.

Wat is jullie ervaring hiermee en wat zouden jullie kiezen? Is het aantal cc niet te weinig? Ik zie dat sommige hier 350cc of 400cc krijgen. Ik wil graag een grote C cup/ kleine D cup.

Ik wil niet achteraf een teleurstelling dat ze te klein zijn naar mijn zin.

Mijn vriend en ik gaan de komende dagen nadenken over de beslissing (al ben ik er stiekem al uit, want ik wordt er zo onzeker van die A cup, zeker in de zomer). Ik geloof dat mijn vriend er wel vrede mee kan hebben als hij weet dat t mij gelukkig maakt.

Ik hoop dat ik met jullie advies een keuze kan maken. Ik kon overigens al vanaf 4 maart terrecht dus dat is al heel snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik het gewoon doen, aangezien je al aangeeft onzeker te worden in de zomer enzo.

Ronde prothesen geven inderdaad meer vulling aan de bovenkant, maar ik heb hier op het forum ook al veel mooie anatomische boobs gezien.. Dus het is denk ik gewoon een kwestie van smaak en van hoe de voor situatie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie Luci.

Ja ik denk dat ik er voor ga (hopelijk kan ik m'n vriend ook overhalen).

Het is zo'n ellende in de zomer. De winter overleef ik meestal wel met super push up bh's, maar de zomer met bikini's (waarbij je voor de meeste toch een goed gevulde voorgevel moet hebben) is een ramp. Het staat dan open of ik lijk wel een meisje van 12.

En als ik dan al die mooie borsten foto's op het forum hier ziet denk ik helemaal waar wacht je nog op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ken het gevoel.

Ik wist het ook nog niet zeker, maar nadat ik een poosje hier meegelezen heb en goed met mijn vriend en ouders gesproken heb toch de knoop doorgehakt! Ben ik echt blij mee!

Ik heb hetzelfde de winter is goed te doen, maar als de jurkjes weer komen is het drama.. Jurkjes met voorgevormde cups pas ik al niet.. Bah, ben blij dat het deze zomer goed komt..

Heel veel succes met het maken van je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik zeg DOEN!

Het gaat uiteindelijk om jouw gevoel en het is jouw lichaam. En je vriend zal achteraf blij zijn want je bent straks weer een zelfverzekerde vrouw die trots is op haar lichaam. :35:

Rond dual plane word inderdaad meer druppel omdat de spier de bovenkant van de prothese plat drukt.

Ik heb zelf nu dual plane omdat mijn pc zei dat ik juist daardoor meer bolling kreeg omdat een anatomische hoger is. Maar ik heb ook een lift gehad dus dat is niet helemaal niet te vergelijken.

Ga anders gewoon lekker veel foto's kijken en lekker veel info lezen, dan kom je vast tot een goede keuze!

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angel,

Zoals iedereen al zegt doen wat jij het beste vindt!

Persoonlijk zou ik er er iets langer over denken dan een paar dagen.. Maar ik ben dan ook de eeuwige twijfelaar... :P

Maar waarschijnlijk dat je vriend het zeker mooi gaat vinden!

Zelf ben ik ook op consult geweest bij Bergman alleen bij Dr De Blecourt. Ik vind het een zeer goede kliniek. Ik heb nl 2 maanden geleden daar een schaamlipcorrectie laten doen en alles was pefect geregeld en allemaal zeer vriendelijk en kundig. Zelf loop ik (zoals ik boven schreef) nog te twijfelen over een borstvergroting. Ik wil het ontzettend graag maar ik denk ook te veel na over de eventuele gezondheisrisico's (ws zijn di nihil maar toch denk ik daar aan). Over de schaamlipcorrectie heb ik ook 2 jaar over nagedacht (erg he)...

heel veel succes in het maken van je keuze en ben erg benieuwd wat het wordt!

Liefs Margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Ik ben er zelf over uit dat ik het heel graag wil, maar mijn vriend wil er nog even over nadenken. Ik hoop dat hij er uiteindelijk vrede mee kan hebben.

Ik denk dat ik voor anathomisch zou gaan en dan gewoon niet te groot en het aan de pc over laten denk dat hij er wel een juiste beslissing over kan maken.

Ik zal jullie op de hoogte houden als ik (eigenlijk mijn vriend) eruit ben.

Liefs Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.