Ga naar inhoud

wanneer weer aan het werk?


Gast gul

Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

voor de dames die het al achter de rug hebben, wanneer zijn jullie weer gaan werken, ik hoop dat ik na een week weer kan beginnen. Op mijn werk weten ze het niet en zo wil ik het ook houden, dan moet ik maar voorlopig wijde blousjes aan:)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor werk je hebt...

Ik heb een kledingzaak (positiemode en kraamkado's)

Ik wilde ook na een week weer aan het werk, maar was blij met mijn lieve vennote. Zij heeft ook de tweede week voor mij gewerkt.

In die tweede week heb ik een half dagje gewerkt...

Nu in de derde week gaat het goed.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gul,

K denk dat vele met jou met hezelfde zitten. Ziekmelden of verlof opnemen. Hoe lang blijf je weg... aan de andere kant, het herstel heb je hard nodig. Luister goed naar je lichaam, dan merk je het vanzelf. De vorige keer was ik 4 weken thuis. Nu hoop ik op een iets sneller herstel. Maar toen en nu ook neem ik de helft verlof op en de andere helft meldt ik me ziek.

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo lang? oeii ik dacht echt een weekje hoor maar goed ik zal toch naar mn lichaam moeten luisteren maar kan ook eigenlijk niet zo lang wegblijven

hey gul ik denk dat je minstens wel 2 wkn thuis moet blijven, ik heb helemaal een probleem denk ik

want ik ben kapster dus ik geloof niet dat ik na 2 wkn met mijn armen omhoog kan werken.

trouwens wrm wil je niet dat ze het op je werk weten?

ik begrijp eigenlijk wel wrm je het niet wilt, maar ze zullen het toch wel merken!

en als ze het merken dan zullen ze achter je roddelen dat je stiekem je borsten hebt laten doen.

en dat je het ze niet wilt vertellen terwijl het wel duidelijk te zien is.

ik wou het ook niet op mijn werk vertellen maar ze zullen het wel zien dus mijn collegas weten het nu al

maar mijn baas nog niet.

omdat ik verlegen ben om tegen mijn baas te zeggen dat ik grote tieten wil:) en hij is een man wat zal hij wel niet denken hahahah

maar ik zal het tegen zijn vrouw zeggen, zij geeft het wel door aan hem.

als ik het niet op een of ander manier zeg dan zullen ze het toch zien.

liefs wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb ook een kantoorbaan, was op een donderdag geopereerd en ben de week daarna thuis gebleven, toen natuurlijk nog een weekend en daarna weer gaan werken. Totaal 7 werkdagen afwezig geweest en het was genoeg :) Ik DENK.... (ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt) dat een week genoeg is voor kantoorwerk. Ikzelf heb er namelijk geen last van gehad. Maar een stapel folders kon ik niet tillen, en een boeket bloemen in een emmertje water was ook al meer dan genoeg. Heb je een beetje het idee wat ik voelde.

Als je een beetje hetzelfde werk doet als ik en weinig tot niets hoeft te tillen en dragen, dan moet minimaal een week wel genoeg zijn. Ik typ bijna alleen maar op mijn werk ;)

Ik kreeg bij ACCZ wel een sportbh met band (omdat ze onder de spier zitten bij mij) ik weet niet of je dat ook krijgt, maar in deze periode moet het niet uitmaken, het is al wat kouder dus niemand hoeft het te zien toch :D

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je wel erg optimistisch bent met 1 week. Bij het consult dat ik had bij de Velthuiskliniek zeiden ze dat je toch echt wel op 2 weken moet rekenen als ze niet voor de spier geplaatst worden. Voor sommigen met een uitloop naar 3 weken. Begrijp ik dat je over 3 dagen aan de beurt bent??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging na 2,5 week weer werken maar kon gerust al eerder aan de gang. Moest vooral auto kunnen rijden. verder pc werk dus dat is goed te doen.

Nu voor de 2de keer neem ik 1,5 week vrij. Wordt op donderdag geholpen, neem die week daarop nog helemaal vrij en dan de maandag weer aan de gang na die week vrij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey gul ik denk dat je minstens wel 2 wkn thuis moet blijven, ik heb helemaal een probleem denk ik

want ik ben kapster dus ik geloof niet dat ik na 2 wkn met mijn armen omhoog kan werken.

trouwens wrm wil je niet dat ze het op je werk weten?

ik begrijp eigenlijk wel wrm je het niet wilt, maar ze zullen het toch wel merken!

en als ze het merken dan zullen ze achter je roddelen dat je stiekem je borsten hebt laten doen.

en dat je het ze niet wilt vertellen terwijl het wel duidelijk te zien is.

ik wou het ook niet op mijn werk vertellen maar ze zullen het wel zien dus mijn collegas weten het nu al

maar mijn baas nog niet.

omdat ik verlegen ben om tegen mijn baas te zeggen dat ik grote tieten wil:) en hij is een man wat zal hij wel niet denken hahahah

maar ik zal het tegen zijn vrouw zeggen, zij geeft het wel door aan hem.

als ik het niet op een of ander manier zeg dan zullen ze het toch zien.

liefs wesje

hey Wesje,

ik ben ook kapster dus begrijp je deels wel. alleen niet waarom jij op 17 dec een bv doet?!?! :20:

net voor de kerstdrukte...

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Wesje,

ik ben ook kapster dus begrijp je deels wel. alleen niet waarom jij op 17 dec een bv doet?!?! :20:

net voor de kerstdrukte...

liefs Patries

ja maar ik ben geen fulltime kapster meer,

ik doe het nu allen in het weekend

voor de rest zit ik weer op school

drm doe ik het met school vakantie

wanneer kon jij weer als kapster werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar ik ben geen fulltime kapster meer,

ik doe het nu allen in het weekend

voor de rest zit ik weer op school

drm doe ik het met school vakantie

wanneer kon jij weer als kapster werken

ok maar dan neem ik aan dat je toch nog wel werkt in een salon,zekers met kerst?

geen idee meid,ik moet nog onder het mes. 20 nov. maar neem idd 2 weken vrij en daarna weer rustig aan beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja met kerst neem ik vrij maar

ik moet gewoon vrij krijgen ik ben ook dit jaar niet op vakantie geweest

en heb de baas geholpen in mijn vrije dagen

en schoolvakanties heb ik ook voor hem gewerkt dus ik krijg er wel vrij voor

ik hoop dat we al na 2 wkn weer kunnen werken

maar lijkt me wel lastig met die armen omhoog:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja met kerst neem ik vrij maar

ik moet gewoon vrij krijgen ik ben ook dit jaar niet op vakantie geweest

en heb de baas geholpen in mijn vrije dagen

en schoolvakanties heb ik ook voor hem gewerkt dus ik krijg er wel vrij voor

ik hoop dat we al na 2 wkn weer kunnen werken

maar lijkt me wel lastig met die armen omhoog:)

tja,je zegt vrij te moeten krijgen maar ik denk ( was in mijn tijd toen ik voor een baas werkte echt niet aan de orde dat je met kerst vrij kreeg!!!) dat hij je in kersttijd geen vrij hoeft te geven. wat je ook voor hem gedaan hebt in je vrije dagen/schoolvakanties en ook al heb je geen vakantie gehad. maargoed,wie weet heb jij een lieve baas die daar anders over denkt. mijn bazen dachten daar niet zo soepel over haha

en ik denk dat het heus wel meevalt met armen omhoog werken.

mijn ervaring dan. alleen met erg lang haar fohnen heb je een probleem denk ik,voor de rest kun je aardig werken met je armen langs je lichaam. stoel goed naar benden zetten en anders vragen de klant wat onderuit te zakken. alleen (uit)wassen zal een probleem zijn/worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

een kantoor job kan wel weer na een week maar kapsers dat denk ik niet je bent tenslote veel met je armen bezig en dan gebruik je je borstspier ook. zelf zit ik in de huishoudsector bij mensen thuis poetsen en strijken ja je weet wel wat het in houd ik dacht dus ook dat ik na 2 weken terug zou kunnen gaan beginnen maar dat hebben ze me wel afgeraden je moet je protheses de tijd laten om in te kapselen en als je je armen te hevig beweegt zou dat wel eens in het nadeel kunnen werken hebben ze mij verteld. zelf ben ik dan maar 4 weken thuis gebleven omdat ik dus echt niet wou dat er complicaties zouden komen. Ik had dus wel tegen de mensen en op het kantoor gezegd wat ik ging laten doen en geloof me het is echt geen taboe meer om te zeggen dat je een bv hebt.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het met mijn pc overlegt en hij zei dat ik wel na 2 weken rustig kan beginnen. het scheeld enorm dat ik voor mezelf werk dus zelf kan plannen en een knechtje (mams haha) heb voor het wassen en de dingen die belastend zijn voor mij. mams is btw ook kapster dus ze kan ook alles overnemen als het moet. maar daar ga ik niet van uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.