Ga naar inhoud

Niceday : 24 februari 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Bijna een week later.. maar alles is goed gegaan :)

Toen ik wakker werd uit de narcose had ik erg pijn maar daar kreeg ik snel wat voor.

Ik zal een foto plaatsen. Dinsdag gaan de pleisters eraf en dan zie ik hoe het er "echt" uit ziet. Spannend..

Ben op zich wel tevreden, alleen vraag ik me af of de tepels niet wat hoger hadden gekund..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik vind je tepels juist goed staan! Je mag niet vergeten dat indien ze te hoog worden geplaatst, ze boven de beha of bikini komen piepen... Je moet eens meten vanaf het begin van je sleutelbeentjes tot je tepels. Zou tussen de 19 en 21 cm moeten zijn... Zou bij jou ongeveer zoets moeten zijn.

Groetjes,

Kat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks!

Dinsdag zijn de pleisters eraf gehaald door een verpleegkundige (niet zo'n vriendelijke) en wat knoopjes van de hechtingen afgesneden. Ik moet wel erg wennen aan de wonden merk ik, word er een beetje licht in mijn hoofd van. Had stiekem gehoopt dat alles al netjes dicht zou zitten ;)

Vanochtend na het douchen was het drielandenpunt van rechts weer open gegaan. Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Heb nu een gaasje erop gedaan.

Ik hoef pas na drie maanden weer terug te komen voor controle. Vind het wel gek dat de chirurg er dan pas naar gaat kijken. Maar ik mag bellen als ik het niet vertrouw.

Ben wel erg blij met de vorm en ze staan er een stuk vrolijker bij!


Oh en ik heb foto's geplaatst !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb even gereageerd bij de foto van de borst waarvan het drielandenpunt was open gegaan. De wonde afplakken met "3M Micropore" pleister heeft voor mij gewerkt. Wel eerst wat uitspoelen onder de douche. Als je nog vragen hebt, stel gerust. Ik ben nu iets meer dan 3 maand PO en bij mij begint het nu eindelijk op iets te lijken :5: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Kat,

Ik begon gisteren wel te stressen om die open wond, het viel me op dat hij groter is dan eerst. Dus heb toch maar gebeld naar de kliniek en er gaat weer een verpleegkundige naar kijken morgen. Vind het wel gek dat ik de plastische chirurg helemaal niet meer heb gezien na de operatie! Heb pas na drie maanden weer een afspraak! Lees bij anderen dat de chirurg er vaker naar kijkt..

En gisteren en vandaag kwam er ook vocht uit mijn linkertepel.

Ben blij als straks alles rustig is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ja de eerste 4 weken zijn de ergste, dan gaat er vanalles open en weer dicht en opnieuw open... :6: .

Ik had wel een controle hoor. 10 dagen na de operatie mocht ik alweer bij de chirurg langs, daarna na 6 weken en dan na 3 maanden, nu staat er alweer een controle binnen 3 maanden.

Als je je morgen niet helemaal ok voelt bij de verpleegkundige, zou ik toch even vragen of je de chirurg mag zien. Better to be safe than sorry zeg maar...Je gemoedsrust is belangrijk, dat je niet de hele dag loopt te tobben over je borsten...

Succes morgen!

Kat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de eerste uitgekropen hechting is een feit.. :( ik had een wondje boven het drielandenpunt en daar kwam nu een knoopje uit zetten. Heb het er onder de douche afgeknipt, goed gespoeld met zeep.. Nu dus een extra open wond, want het drielandenpunt is ook nog open. Bah. Weet ook niet meer wat nou goed is om te doen, zie veel verschillende adviezen.

Ook rond mijn linkertepel is het nog niet dicht, zie daar ook geen vooruitgang in en er komt soms wondvocht uit. Gister veel, vandaag is het rustig.

Is dit allemaal nog steeds normaal? heb geen koorts etc. Ik ga morgen voor de zekerheid maar weer even bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb gebeld, kreeg geloof ik de assistente aan de lijn die niet zo blij was dat ik het knoopje zelf had weggeknipt ;) Volgens haar moet ik het gewoon laten zitten en valt het er dan vanzelf af en als het irriteert dat ik dan langs hen of de huisarts kan gaan.

En ik moest het allemaal zes weken de tijd geven, als er dan nog knoopjes e.d. uitkomen moet ik even langskomen. Pff vind het wel moeilijk hoor, het ziet er allemaal zo gehavend uit. Maar ja GEDULD :)

Verder voel ik me wel goed! Gelukkig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dankje Lodieke! Het gaat best goed met mijn borsten ;) Ik heb wel gevoeligere tepels dan ooit tevoren haha, dat is wel even gek. En de littekens onder mijn borsten zijn best rood/paars en dik. Dat is minder. Maar dat heeft tijd nodig en ik wist dat het niet perfect kon worden.

Jij gaat ook voor een borstlift las ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had na mijn bv heel lang overgevoelige tepels, maar het trok weg. Was een heel vreemd gevoel inderdaad. De littekens in mijn borstplooi zijn ook niet heel dun, zeker niet onzichtbaar. Dat verwacht ik met de liftlittekens ook niet, maar er staat zoveel tegenover! Nog een goed verder herstel gewenst! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Haha, fijn dat het goed met jou gaat! op de uitploepende hechtingen na dan.. Heb je nog een foto? ben benieuwd hoe het er nu uit ziet!

Met mijn borsten gaat het goed, ze voelen weer helemaal normaal aan :) De littekens onderin zijn nog steeds erg dik en rood/paars. Maar rond mijn tepel en naar beneden zie ik het al wel vervagen. Ik ben nu veel minder bezig en minder bewust van mijn borsten dan vroeger, dat is echt wel een verademing. Eerst moest ik om de haverklap mijn linkerborst weer goed in de bh doen.. nu blijft alles lekker zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dankje :)

Nee in het Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam. Daar is het veel goedkoper :)

Ha Niceday, mooi zijn ze geworden zeg! Ik ben nieuw hier en me druk aan het orienteren op allerlei mogelijk heden qua borstlift met prothese. Ik heb gisteren een consult gehad bij v Selms en daar heb ik eigenlijk al een heel goed gevoel bij. Ik heb ne een hangende 75B (BHmaat D, de rest is vel, weet is sinds gisteren) en ik wil graag naar een D. Ik ben op de JvGoyenkliniek geweest, maar ik begrijp dat ik voor dezelfde arts en de zelfde behandeling dus goedkoper uit ben in het SLAZ? weet jij toevallig wat het prijsverschil is? En ik kan me daar gewoon aanmelden ofzo? Ik kan ze natuurlijk ook zelf bellen, daar niet van.

Ben je nu nog steeds zo tevreden over vd Weij als destijds?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in het SLAZ ben je goedkoper uit! Dan heb je wel een verwijzing nodig van de huisarts. Ik weet niet wat het prijsverschil is want ik heb nooit gekeken bij jvGoyenkliniek. Volgens mij was een borstlift (zonder prothesen) in het SLAZ 3700 of 3900, zoiets :)

Ik ben tevreden over van der Weij zijn werk, dus het resultaat van mijn borsten. De nazorg vond ik niet zo goed. Maar uiteindelijk is het resultaat natuurlijk belangrijker dan de persoonlijke begeleiding, vind ik :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te weten van je ervaring met vd Weij. Ik vind je borsten wel echt heel mooi geworden namelijk! Daar zou ik het wel voor doen :-). Wat is nu jouw cupmaat als ik het vragen mag? En wat zit er voor prothese in? Ik heb over twee weken een consult bij vd Weij. En volgende week ook een bij Nio in het SLAZ. Dan heb ik drie heren (v Selms ook) gesproken en moet ik een overwogen keuze kunnen maken.

Bij het SLAZ scheelt idd iets van 1000 euro ofzo. Holy mac! Voor precies dezelfde operatie van precies dezelfde arts!! Ik moest er een verwijzing van de huisarts voor hebben, daar zijn ze sinds dit jaar strenger op, zei de dame aan de tel. Het leek me onwaarschijnlijk dat ik die gewoon zou meekrijgen aangezien het niet medisch is maar puur cosmetisch. Gelukkig is de huisarts heel flex en redelijk en zou een verwijsbriefje klaar leggen. Raar hoor, die commerciele ziekenhuizen die zich in bochten moeten wringen voor de verzekering. Nou ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.