Ga naar inhoud

Niceday : 24 februari 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 weeks later...

Hoi,

Ik heb al een aantal vragen gesteld over mijn borsten hier en ook een foto geplaatst. Ik ben op consult geweest bij meerdere pc's ( 3x Dr Selms, Dr van der Weij, Dr Luijendijk en Dr Koopmann) . Ze zeggen natuurlijk allemaal wel weer wat anders. Dr Selms raadde mij een borstlift af vanwege mijn leeftijd en adviseerde protheses. Maar wilde wel een borstlift doen als ik dat echt wou.

Ik heb vooral een probleem met de hang van mijn borsten en met de grootte van mijn tepelhoven dus dan zouden protheses geen goede oplossing zijn. Daarom heb ik toch gekozen voor een borstlift. Ik heb gekozen voor Dr Selms omdat ik het een prettige man vindt, de prijs echt een stuk lager is en het ziekenhuis dicht bij mij is.

In principe wordt het een lollipop litteken maar Dr Selms zei dat er wel een klein streepje aan de onderkant nodig is :( Dat valt wel tegen.

Ik vind het nog steeds een eng idee en ben ook erg bang voor de littekens. Maar ben al jaren ongelukkig met mijn borsten en het houdt mij ook erg tegen in mijn liefdesleven, wat er dus niet is momenteel ;)

Ik heb nu 70 C, linkerborst is iets groter dus daar wordt wel wat weefsel van verwijderd.

15 juli is de dag ( moet eerst mijn scriptie afronden vandaar dat het even duurt nog )

Groetjes Niceday

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Even een update aangezien ik een twijfelkont ben ;) Ik ben toch nog op consult geweest weer bij dr Leo van der Weij. Bij hem was ik toen als eerste geweest en door alle zenuwen enzo vond ik dat toen een ongemakkelijk consult. Maar hij was wel erg begripvol dat ik een borstlift wilde. Dr Selms raadde mij geen borstlift aan maar protheses.. En het voelt niet helemaal ok als ik dan de operatie bij hem doe terwijl hij er niet volledig achter staat (hij vond mij te jong). Qua prijs scheelt het niet veel. Ik vond het consult vandaag heel prettig en genoeg antwoorden gekregen. Hij zal evenveel littekens maken als Dr Selms. Ik weet het dus even niet meer :P Hebben jullie nog tips waar ik ook mijn keuze op kan baseren? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij die lift wilt...... dan ga je heel teleurgesteld zijn met het resultaat als je geen lift krijgt!

De 'lengte' van je boobs blijft namelijk hetzelfde, alleen worden ze wat voller.....

Je moet dit zelf beslissen, maar ik heb zo een idee dat je liever toch die lift doet... En van der Weij is een goede chirurg, dus daar hoef je het niet voor te laten...

Lastige keuze... Maar wel goed dat je nog eens terug gegaan bent op consult. Zo heb je wel weer meer keuze! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks BB maar ik geloof dat mn bericht niet zo duidelijk was ;) Ik ben er namelijk al wel uit dat ik een lift wil, twijfel alleen dus nog bij wie! Dr Selms (die het wel wil doen maar er voor mijn gevoel niet helemaal achter staat) of Leo van der Weij.. In principe zullen ze evenveel littekens maken, prijs verschilt niet erg. Een is alleen in een ziekenhuis en de ander in een kliniek. Dr van der Weij gebruikt geen drains en Selms volgens mij wel. Ohhh keuzes!! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai

Dank je voor je reacties bij mijn foto.

Ik kan je dr vd Weij en de boerhave kliniek echt aanraden.

De kliniek is netjes en de medewerkers stuk voor stuk lief, begripvol, behulpzaam en vol humor. De pc is een begripvolle man die ook echt meedenkt. Ik had zo'n afkeer van mijn hangers dat ik ze het liefst helemaal eraf wilde. Vd Weij heeft me geadviseerd over een D maar dat wilde ik echt echt echt niet!!

Hij adviseerde dat omdat dat het beste bij mijn lichaam zou staan maar nadat ik hem had uitgelegd hoe ik ze haatte, was zijn eerlijke antwoord dat hij er echt rekening mee zou houden. Maar ook dat je je niet moet blindstaren op een letter van een cup maat want iedere bh valt anders.

Net voor de operatie tijdens het aftekenen zei hij nogmaals dat hij echt rekening met mijn wens zou houden.

Nou je hebt mijn foto's gezien en hij heeft vakwerk afgeleverd.

Ik heb nu een C en ik vind ze geweldig,en denk dat ik hem eeuwig dankbaar ben;)

En inderdaad geen drains is ook een groot pluspunt!

Meid ik wens je heel veel succes en heb je vragen, roep maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dankje Moeks! Ik ben ondertussen nog bij Dr Selms geweest en in principe zullen ze allebei hetzelfde doen maar heb toch net een beter gevoel bij van der Weij. Dat wordt hem dus :) Ik vind het wel heeeeel eng om geopereerd te worden, narcose enzo. Ben nog nooit geopereerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hai, deze wiebelkont heeft toch besloten de operatie uit te stellen ;) Ik was bang dat ik complicaties zou krijgen en dan niet zou kunnen beginnen aan mijn stage dus ik heb besloten de operatie na mijn stage te doen, in februari. Ik moet dus nog even rondlopen met mijn wiebelende hangborsten ;)

Ik zal tegen die tijd wel weer wat hier schrijven en de exacte datum doorgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.