Ga naar inhoud

Niceday : 24 februari 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

Ik ben 26 , heb 70C en mijn borsten hangen. Ook heb ik grote tepelhoven en is mijn ene borst iets groter dan de ander en hangt ook meer. Afgelopen week ben ik op consult geweest bij Dr Selms. Hij vindt het eigenlijk te heftig om mij op deze leeftijd een borstlift te geven (lollipop litteken). Een andere optie was kleine implantaten maar dan blijven mijn borsten wel hangen en de tepels groot. Nu vraag ik me af of dat dan wel mooi wordt. Zijn er meer mensen die iets hangborsten hebben en siliconen hebben genomen ipv een lift?

Groeten Niceday

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Niceday

Welkom op het forum!! :viannen_01:

Je bent niet de enige die hangende borsten laat opvullen met prothesen. Het is alleen zo moeilijk beoordelen op basis van een verhaaltje. In de galerij kun je voorbeelden vinden van hangborsten die opgevuld zijn, je zou er eens rond kunnen kijken!

Misschien is het ook handig als je een foto van je eigen borsten plaatst in de galerij? Dan kunnen we zien wat je bedoeld :)

Ik zal even de link toevoegen van hoe je een foto in de galerij plaatst:

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

Bij vragen: shoot! :35:

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even bij je foto gereageerd, maar is een lastige situatie....

Je bent idd nog jong voor een lift, maar van de andere kant heb je er daarna wel echt jaaaaaaaaaaaaren plezier van. Wel altijd een goede bh dragen dan.

Al zou het misschien nog net gaan om er gewoon implantaten in te stoppen, maar ik weet niet of je dan tevreden bent? Want de hang houd je....

Welke bh-maat heb je nu, en wat zou je graag willen? Heb je een bepaald beeld voor ogen?

Heb je al eens foto's op internet gezocht van borsten die je zou willen, zowel met als zonder hang?

Het is lastig voor je.... Heb je kinderen, of wil je nog kinderen? Ook niet onbelangrijk. Want na een zwangerschap kunnen borsten weer gaan hangen, niet bij iedereen, maar de kans is wel aanwezig... (ook na een lift)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had ook hangborsten en wilde absoluut géén lift vanwege de littekens, maar wilde ze wel zo groot mogelijk.

nu is het resultaat wel veeeeeel beter als voorheen,omdat de lege zakjes zijn opgevuld zeg maar, maar ze zijn toch weer gaan hangen hoor. dat wist ik ook van voren, ik had daar geen illusies bij.

een vergroting is ook daadwerkelijk alleen aar een verGROTING, als je een hang hebt,zal dat niet verholpen worden met protheses. maar het plaatje ziet er toch wel beter uit omdat de plaats is opgevuld.

Als je perfecte borsten wilt zonder hang zul je achteraf niet tevreden zijn met alleen een vergroting.En als je tepels voor jou een groot probleem zijn, tja, daar veranderd een vergroting natuurlijk ook niks aan.

je moet veel fotos kijken en je afvragen wat je echt wilt, en wat je van de operatie verwacht om teleurstellingen achteraf te vermijden. In mijn geval was het de juiste keus, mijn prioriteit was om eindelijk gevulde borsten te hebben, en dit zo groot mogelijk, wetende dat mijn 'hang' probleem hier niet volledig mee opgelost zou worden.. en ben toch super tevreden. maar dat is voor iedereen anders.Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Dr. Selms kunnen die na een verkleining gewoon weer de oude vorm aannemen dus dat zou dan niet veel zin hebben :(

Oh?? Dat wist ik niet!

Ik hoop niet dat me dat gebeurd, want dan ga ik weer onder het mes :45:

Ik denk dat je borsten best mooi(er) kunnen worden met enkel een vergroting. JE tepelhoven zullen dan nog groter worden... weet niet of je dat ziet zitten?

Of een tepelhofverkleining erbij?? Dan heb je 2 vliegen in 1 klap.... volgens mij noemen ze het een donutlift / benellilift

Dan heb je én een liftend effect... én je bent van je ergernis van je tepelhof af :35:

benelli_areolareductiondiagram.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!

Ja die grote tepels storen mij wel erg en had ook het idee van een donutlift maar dat was volgens Dr Selms niet genoeg en zou het dus weer de oude vorm aan kunnen nemen. Maar goed dat hoeft natuurlijk niet.

Wat me ook stoort is als ik op mijn rug lig.. dan heb ik helemaal niks meer over aan borsten en hangen ze zowat in mijn oksels. Ik vraag me af hoe dat is als ik er implantaten in heb? Hangen ze dan nog meer opzij of blijven ze dan juist meer overeind :) ?

Ik heb overigens geen kinderen en op het moment denk ik ook niet dat ik ze ooit wil. Maar helemaal zeker ben ik niet dus dan vind ik het risico nemen van niet meer borstvoeding kunnen geven wel heftig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je geen borstvoeding kunnen geven? Ik weet dat het risico erin zit dat de melkkanaaltjes beschadigen, maar de chrirug kan ze in takt laten.

Er zijn er ook bij die hele hele boeltje doorsnijden en klaar.

Bij mij kwamen er nog melkdruppeltjes uit kort na de operatie (borstlift & vergroting). Dit was een aparte gewaarwording voor mezelf :45:

Ze deden het nog mn boobs :43:

De definieve afsluiting van mijn borstvoedingperdiode, bleek ineens niet meer zo definitief hhahahaha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me ook stoort is als ik op mijn rug lig.. dan heb ik helemaal niks meer over aan borsten en hangen ze zowat in mijn oksels. Ik vraag me af hoe dat is als ik er implantaten in heb? Hangen ze dan nog meer opzij of blijven ze dan juist meer overeind :) ?

de mijne staan idd nogal ver uit elkaar, zoals voorheen ook, en door de implantaten misschien nog wel meer. ze liggen niet in mijn oksels, haha,gelukkig niet, maar voor mij persoonlijk is dit niet echt een groot probleem.jammer is het wel een beetje,maar ik ben toch nog hartstikke gelukkig met mijn keus.

ik denk dat je even in mijn album moet gaan kijken . dan krijg je een beter beeld. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken naar je foto's en ik vind het erg mooi geworden! Echt ongelofelijk dat het zo is geworden zonder lift! Wat voor cup had je en welke heb je nu?

Ik hoef zelf geen hele grote borsten. De chrirug stelde ook iets van 140 cc ofzo voor en in de andere 170 cc ? ( ik heb echt nog totaal geen verstand van siliconen ;) ) Vraag me alleen af of dat dan veel zal helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb n bvk gehad. Als ik nu lig, blijven mijn borsten mooi de lucht in steken, niks meer okselgeklots! Ik vraag me af zou een lift zo erg zijn? Zelfs met ongeopereerde borsten is er geen garantie dat je borstvoeding kan geven... En nutricia maakt ook goede babymelk tegenwoordig.

Waar ik van opkeek was van die tepels. Ik wist niet dat die konden terug groeien? Had ik het van te voren geweten had ik om tepelhofverkleinig slash lift slash verkleining gevraagd. Maar ja, ze proberen die klieren intact te laten.

Sterkte iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm... dat aantal cc..... Zou hij dan low profile gaan gebruiken vraag ik me af? want je moet wel de goede breedte voor je borst hebben, anders krijg je een zeer onnatuurlijk effect....

Plan nog eens een consult ergens anders, ik zou je dat ECHT aanraden! Zo krijg je veel meer inzicht in je mogelijkheden en in de verschillende werkwijzen van de plastisch chirurgen!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken naar je foto's en ik vind het erg mooi geworden! Echt ongelofelijk dat het zo is geworden zonder lift! Wat voor cup had je en welke heb je nu?

Ik hoef zelf geen hele grote borsten. De chrirug stelde ook iets van 140 cc ofzo voor en in de andere 170 cc ? ( ik heb echt nog totaal geen verstand van siliconen ;) ) Vraag me alleen af of dat dan veel zal helpen.

Dank je! ik ben ook erg tevreden. het zou zeker beter zijn geweest met een lifting, maar ik ben heel gelukkig met het resultaat ook zonder lifting. ik wilde echt niet al die littekens, velen zeggen daar zie je achteraf bijna niks meer van, maar ook dat verschilt van persoon tot persoon, en ik heb zo'n groot vermoeden dat ze bij mij met mijn donkere huid echt wel zichtbaar zouden blijven.

ik had voorheen een 75C/D ,meer huid dan borst. je hebt de fotos gezien, echt niks moois hoor. Nu heb ik een 75E, en als het aan mij lag had ik liever vandaag als morgen alweer een wissel gehad. ik heb 475 CC erin gekregen,en mijn chirurg zei dat er helaas niet meer in ging. Ik denk dat ik volgend jaar dezelfde tijd weer op 'de tafel' ga liggen.

persoonlijk vind ik 140 cc niet echt de moeite waard, ik denk als je mooie gevulde borsten wilt hebben dat je wel iets meer nodig hebt als dat. maar ik ben geen chirurg, en ik ken je wensen en voorkeuren niet, maar voor mij hoort het zich veels te weinig aan.

maar goed, ik ben dan ook weer een voorstaander van 'the bigger the better' , maar denk er zeker nog eens goed over na en ga op consult bij andere klinieken. ik ben ook bij 3 verschillende klinieken geweest, en iedereen zei iets anders...

succes meid, het is niet gemakkelijk, maar je moet echt weten wat je wil en doen waar je je goed bij voelt. dan heb je achteraf ook geen teleurstellingen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden! 140 cc leek me opeens ook zo weinig na wat ik hier op het forum gelezen heb. Ik ben een tijdje terug ook bij een andere geweest maar toen zei ik nog "ik wil geen implantaten"! dus die heeft het niet eens geopperd ;) Ik vond Dr Selms wel echt een heel prettige man. Maar zal inderdaad ook nog even verder kijken. Lastig dat ze allemaal wat anders zeggen! Ik ben normaal al zo slecht in keuzes maken :) . Ik ga het donderdag ook nog even met mijn dokter bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ondertussen ben ik voor een tweede consult geweest bij Dr Selms om toch meer info te vragen over implantaten. Hij adviseert 210 cc rond en voor de spier omdat de kans anders groot is dat het een double bubble wordt. Wat zijn de nadelen eigenlijk van voor de spier? En ik vroeg me ook af of je borsten heel anders voelen met implantaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Niceday

Voor de spier zou eerder zorgen voor kapselcontractie... De precieze cijfers hiervan zijn mij niet bekend, maar het is ook afhankelijk van het merk implantaat volgens mij... Sommige implanten zijn iets ruwer dan de andere en dat zou het verschil maken. Het hele fijne weet ik hier ook niet van, maar zoiets zei mijn pc op het consult

Ik heb echter ook implantaten OP de spier en ben er heel blij mee. Ben nu 3,5 maand po en ze voelen wel bijna zoals natuurlijk aan! Alleen aan de onderkant voel ik een klein stukje het implantaat zitten, maar dan moet ik al goed voelen. Echter de onderkant van de prothesen zijn ook niet onder de spier, als je dual plane krijgt, dus dat maakt geen verschil!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Persoonlijk zou ik wel voor een lift gaan. Daar wordt het zoveel mooier van, vooral jou tepels!

Ik had ook 70C voor mijn operatie, maar mijn borsten hingen wel meer dan die van jou. De littekens vallen best wel mee hoor.

Als je alleen gaat vergroten, gaan je borsten alleen nog maar meer hangen, in der loop der tijd, lijkt mij. De zwaartekracht doet zijn werk ; )

Ik heb laten liften met protheses erin, maar ze zijn veel te groot uitgevallen waardoor ik na 6 weken alweer hangborsten had.

Ik denk dat je idd langs meerdere chirurgen moet gaan en advies moet inwinnen.

Succes!

Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Ik heb gelezen dat een borstlift duurzamer is wanneer je het in combinatie met protheses doet.. Maar waarom is dat?

huh? That's new :huh:

Ik kan geen enkele redenatie bedenken waarom dit zo zou zijn eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik weet ook geen antwoord op deze vraag eigenlijk. Misschien dat ze bij prothesen de huid iets strakker kunnen opspannen omdat deze wat vaster qua structuur is dan eigen vetweefsel ofzo?

Ik heb ruim 2 jaar geleden een lift gehad, en het ziet er altijd nog net zo uit als na de operatie (ik heb overigens wel prothesen, 450 cc achter de spier). Mijn pc zei wel dat ik eigenlijk zo weinig mogelijk zonder bh moet lopen omdat ze dan sneller kunnen gaan hangen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie antwoord. Ik heb het op meerdere plekken gelezen o.a. in de brochure van Bergman. Snap het ook niet zo goed maar zal het eens vragen als ze me gaan bellen.

Ik zou graag zonder protheses willen namelijk maar als het dan niet lang effect heeft dan heeft het niet veel zin ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.