Ga naar inhoud

Dreamer81 : 23 april 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi meiden, ben nu ff in staat om een wat te typen... Heb erg veel pijn gehad, moest ook weer terug komen naar de verkoever kamer, heb extra pijnstilling gehad, ben zo suf als een konjjn...

Mag over een uurtje naar huis...

Heb ze nog niet kunnen zien maar vind ze er niet heel groot uit zien.

Mn ogen vallen steeds nldicht, morgen een vrrslag....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,is alles goed gegaan? Ik ben gisteren door frans straten geholpen,en ben superblij met het resultaat!! Ben alleen gisteren en vannacht goed ziek geweest van de narcose,en heb ook nog veel pijn,en hoe voel jij je? Groetjes zoetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Hierbij mijn verslag....

Gisteren na wat verkeersophoud toch op tijd kunnen melden om 9.00.

Na wat vragen meteen schortje aan en kon binnen 20 minuten naar de ok. Hier twee hele lieve mensen en voelde me helemaal op gemak.

Frans kwam om af te tekenen en binnen 5 minuten lag ik op de operatietafel. Kreeg een shot antibiotica via infuus (damn dat priktte zeg) en daarna was t snel weltrusten.

Toen ik wakker werd wist ik niet waar ik was en daarna besefte ik me dat ik helemaal nog niet geopereerd kon zijn want ik herinner me helemaal niet dat ik naar de kliniek was gekomen, ook gewoon in discussie gaan met verpleging haha... ik lag ook naast susan van t forum, dat was wel ff leuk, met haar ging t heel goed zei ze.

Ineens kreeg ik toch meer pijn en heb morfine gehad via infuus, terug in mn kamer heb ik geslapen maar toen ik wakker werd wasde pijn heftig. Ben weer terug gebracht naar de anesthesie en daar gaven ze me de optie extra morfine en een nacht blijven of een andere oplossing zodat ik wel naar huis kon, ja die keuze was simpel...

Heb verschillende tabletten en toediening gehad via infuus en oxzazipam voor ontspannen van spieren en dat heeft goed gewerkt. Mocht uiteindelijk om 20.00 naar huis. Voor de nacht had ik een extra oxzazipam gehad plus pcm en tramadal.

Heb goed geslapen en de pijn is nu goed te behappen .....

Ben blij met t resultaat voor zo ver, nu lekker uitrusten ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zeggen dat ik vandaag meer pijn heb als gister, vooral mn wond rechts doet gemeen pijn.

Nu weer op pijnstillers gaat t weer, is ook niet gek want om 22.00 gisteravond de laatste genomen, dat is smorgens wel weer uitgewerkt.

Maar we blijven dapper :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hee ladies,

Nou heb ik eindelijk weer volle mooie borsten is er toch iets waar ik me aan erger :-(

Die lelijke blauwe aders die je over mn borsten ziet lopen.

Vooral als t erg warm is, dan zijn ze nog duidelijker....

Hebben er meer last van? Wordt dat nog minder ter zijnde tijd of moet ik hiermee leren leven?

Heb ff een foto gemaakt om te laten zien wat ik bedoel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik heb exact hetzelfde (had hier ook al topic over geopend), heb dat pas gekregen na mijn bv. Is nu maanden verder nog niets verbeterd en mijn pc zei me ook vlakaf dat dat niet zal verbeteren. Wat wel mogelijk was volgens hem is die aders laten laseren of zoiets/ doen verdwijnen/ onzichtbaar worden (weet niet meer exact hoe), dat kan bij een pc, maar ik hoorde van iemand anders dat dermatologen dat ook doen (beetje zoals bij spataders). meer weet ik ook niet, heb me er nog niet concreet in verdiept.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ville,

Oh dan is er dus wel wat aan te doen, dan ga ik me daar zeker in verdiepen....

Vind t niet leuk als ik me nu weer onzeker voel :-( heb je eindelijk borsten is er weer wat .

Ben benieuwd wat ze voor oplossingen hebben wat dat laseren betreft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.