Ga naar inhoud

Dreamer81 : 23 april 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hee meiden,

Na jaren twijfelen ga ik eindelijk de knoop doorhakken...

Ik heb nu een lege C cup (na zwangerschap) en wil ze mooi laten vullen en groter natuurlijk!

Binnenkort op consult bij Wellness Kliniek...

Afspraak moet ik nog maken maar ik ben nu al zo happy!!! Eindelijk niet meer onzeker, gewoon aan doen wat je leuk vind... Tijdens het vrijen niet meer onzeker.... Yes, een bevrijding!

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,

dreamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Dreamer,

Welkom op het forum :)

Ik ben ook helpen in de wellness kliniek door dr Verdonck

Wanneer heb je je consult en bij wie ?

Boven in het zoek venster kun je de naam van de kliniek of je arts invullen en kun je de verslagen lezen van meiden die daar ook zijn geweest.

Zorg wel dat het venster voor de loep op forum staat.

Veel lees plezier en zo kom je hopelijk meer te weten wat je nog niet weet.

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Omdat ze daar met ronde protheses werken en ik geen ballen effect wilde.

En Verdonck werkt altijd zover ik weet achter de spier.

Weet niet hoelang jij voor je herstel uit wil trekken maar ik was na 2 weken weer aan het werk het is mij allemaal heel erg mee gevallen en heb alleen de 1e dag erna veel pijn gehad met opstaan.

Ik zou je echt aanraden om op consult te gaan bij Verdonck hij is en hele vriendelijk rustige man en legt alles wat je wil weten erg goed uit.

Als ik het over moest doen of ooit voor een wissel ga zou ik zeker bij hem terug komen.

Ben zo blij en het is ook geworden zoals ik het in mijn hoofd had.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!

Of je voor of achter de spier kunt krijgen, is afhankelijk van je eigen weefsel. Als je genoeg eigen weefsel hebt, is de mogelijkheid van plaatsing voor de spier aanwezig. Echter je moet dan wel een pc uitzoeken die ook voor de spier plaatst en Verdonck.. daar heb ik nog geen plaatsing voor de spier van gezien.

dr. Visser werkt daar ook, zij plaatst wel voor de spier, maar zij is niet scheutig met het aantal cc.

Zelf heb ik ook ronde prothesen voor de spier en ben er erg tevreden over. Het geeft helemaal geen balleneffect omdat ik genoeg weefsel heb.

Mijn pc was dr. Demeyere, Artemedis in Gent. Hij is echt goed in zijn werk, zonder reclame te maken haha.

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB, nu maak je mij onzeker hoor. Wil wel een mooie cup hoor bij Visser!!! ;-)

hoi hoi

Welkom op het forum!

Of je voor of achter de spier kunt krijgen, is afhankelijk van je eigen weefsel. Als je genoeg eigen weefsel hebt, is de mogelijkheid van plaatsing voor de spier aanwezig. Echter je moet dan wel een pc uitzoeken die ook voor de spier plaatst en Verdonck.. daar heb ik nog geen plaatsing voor de spier van gezien.

dr. Visser werkt daar ook, zij plaatst wel voor de spier, maar zij is niet scheutig met het aantal cc.

Zelf heb ik ook ronde prothesen voor de spier en ben er erg tevreden over. Het geeft helemaal geen balleneffect omdat ik genoeg weefsel heb.

Mijn pc was dr. Demeyere, Artemedis in Gent. Hij is echt goed in zijn werk, zonder reclame te maken haha.

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Nu maak je mij wel onzeker hoor. Wil wel een mooie cup bij Visser maar wat is scheutig natuurlijk...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niemand onnodig onzeker maken, ik wil alleen dat iedereen weet wat zijn opties zijn.

Ook is het beter om een goed beeld te hebben van wat de mogelijkheden zijn. Vandaar dat ik altijd aanraadt om twee of drie pc's te consulteren!

Uiteraard kan het zijn dat iedere pc met een ander voorstel komt, maar zo kun je wel een beter oordeel vellen uiteindelijk. Ga niet over 1 nacht ijs (zeg ik als ervaringsdeskundige)

Dus nee, ik wil je niet onzeker maken, ik wil er juist voor zorgen dat je zeker naar je operatie toe kunt leven :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met de nodige informatie verzamelen. Hoop dat je binnenkort helemaal tevreden bent met je nieuwe boobs! BB weet echt heel veel, haar kan je altijd van alles vragen of gewoon in een topic/operatieverslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties, ik ga rustig aan zoeken naar een PC die goed voelt.

Ook ga ik a.s. zaterdag op consult bij Diana Gabriel (voor PC Frans Straten geloof ik).

Ik hou jullie op de hoogte :-)

Oh en wat betreft mijn herstel, ik heb ook een gezin met 2 kids dus ja ik hoop er op dat ik snel kan herstellen ;-)

Liefs Dreamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niemand onnodig onzeker maken, ik wil alleen dat iedereen weet wat zijn opties zijn.

Ook is het beter om een goed beeld te hebben van wat de mogelijkheden zijn. Vandaar dat ik altijd aanraadt om twee of drie pc's te consulteren!

Uiteraard kan het zijn dat iedere pc met een ander voorstel komt, maar zo kun je wel een beter oordeel vellen uiteindelijk. Ga niet over 1 nacht ijs (zeg ik als ervaringsdeskundige)

Dus nee, ik wil je niet onzeker maken, ik wil er juist voor zorgen dat je zeker naar je operatie toe kunt leven :)

xx BB

Je hebt hier 100% gelijk in! Goed dat je dit aanhaalt toch want nu denk ik er over na om eens naar Dr. Verdonck te gaan. Ik ben ook reeds bij Dr. Myny geweest maar daar is het een stuk duurder!

Merci voor de tip!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

Ik heb een afspraak gemaakt!!! Het wordt 23 april door Frans Straten...

Krijg 450cc, dual plane, hoog profiel van het merk Mentor....

Zaterdag had ik een gesprek met Diana en het voelde meteen goed, natuurlijk lekker gepast, wauw ik had ineens een volle buste :-) IIk kan niet wachten tot het zover is!

Dus, dit topic wordt vervolgd!

Liefs,

Dreamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dreamer,

gefeliciteerd met je voorgenomen operatie :D

Dat rustig zoeken naar een pc die goed voelt is gewijzigd naar de eerste consulente die goed bevalt? :45:

Wanneer moet je nu op consult bij F Straten om te bepalen wat je nu uiteindelijk krijgt, en wat er past?

Ik hoop dat je bij hem ook de *klik* voelt en dat hij kan geven wat je wil :43:

Goed is goed hè ;)

Veeeel succes en plezier met de voorpret.

Heb je topics samengevoegd, nu staat het allemaal bij elkaar en is een stuk handiger voor jezelf. Nu hoef je maar in 1 topic te reageren en je vragen te stellen of te beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Hoi dreamer,

Wat spannend zeg!

Wat voor cupmaat wil je bereiken?

En heb je ook gevraagd hoe het zit qua herstel?

Ik blijf je volgen :-)

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mamii, mijn doel is eigenlijk om mijn borsten weer helemaal op te vullen (dus de lege ruimte bovenop), ik denk sowieso op een E uit te komen, msschien nog wel groter. Qua herstel zijn de eerste 3 dagen heel pijnlijk heb ik begrepen en daarna moet t steeds beter gaan, hou er rekening mee 6 weken heel rustig aan te doen (vooral de eerste twee weken, ben 2,5 week thuis en ga dan weer werken, heb een kantoorbaan).

@BB: ik word geholpen in kliniek Heyendael :-)

Nog 1 nachtje slapen dames....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.