Ga naar inhoud

girl25 : 27 juni 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik woon in limburg ben 25 jaar en Ik heb 2 kinderen en in de zwangerschap zijn mijn borsten enorm groot geworden en daarna daarin tegen weer heel klein dus ben al 2 jaar erg ontevreden ik heb nu besloten een borst vergroting te doen Maar weet nog niet hoe of wat en hoe groot enzo ik ben 1.73 57 kilo en dus slank geen idee hoeveel cc erbij past ze mogen wel wat groter :-) ik ben Zelf aan denken om bij wellness kliniek te gaan heb al even rond gelezen hier Ik heb geen idee hoe of waar ik hier me bericht moet plaatsen dus hoop dat ik het goed doe Xxxx girl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Girl,

Welkom op het forum :35:

Je berichtje staat hier goed hoor.

Er staan veel operatieverslagen vanuit de wellnesskliniek. Als je rechtsboven op het 'wieltje' klinkt wat naast het zoekvenster zit, dan kun je uitgebreid zoeken.

Als je dan wellness als zoekwoord invult.. en je vinkt een stukje verder naar onder aan "enkel in titel"

Dan krijg je heel veel resultaten te zien van dames die geopereerd zijn.

En hoop dames hebben ook foto;s ... maar die kun je pas zien in hun album als je een vriendschapsverzoek indient, af en toe heeft iemand het foto-album ook openbaar staan.

Veel forumplezier, en bij vragen : Just ask!!

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou eindelijk een consult gepland dinsdag 12 maart in de wellnesskliniek met dr lindda visser ... vind het nu al spannend ik kan niet wachten helaas zal de operatie dan rond begin juli plaats vinden want dan is mijn vakantie 3weken is dat genoeg tijd om te herstellen !??? ik hoop dat ik tussen de 300 en 350 cc kan ik ben namelijk vrij slank dus hoop dat ik genoeg plaats heb.. zal wel afwachten wat dr visser zegt ze weet het vast wel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat ze het vast wel zal weten hihi ;)

Maar 3 weken herstellen. Normaal is dat een redelijke periode! En volgens mij zal het volgens Dr. Visser ook wel mogen. De ene pc is strenger dan de andere.

Bespreek goed wat je voor werk doet met je pc, dan kan zij bepalen of dat lang genoeg is :)

Alvast heel veel succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

nou mijn consult bij Dr Visser afgelopen dinsdag verliep goed ...ondanks het slechte weer.sneeuw en de 2 uur vertraging van Dr Visser ..toch een consult gekregen !!

Ik heb haar een foto laten zien van hoe ik het zou willen ook hier gevonden op de site ;D ze dacht dat het er nooit inpaste in mijn slanke lichaam maar toen ik me eenmaal uitkleden en ze zag mijn SLAPPE borsten paste er maar liefst 425 cc in zelf raade ze het niet aan ..mijn borsten zijn erg verschillen dus ze dacht 300 links en 330 rechts ... dat leek me wel wat te klein toen ze de silicone in mijn bh deed ...dus we hebben de midden weg gekozen 350 links en 380 rechts. extra high profiel .achter de spier . monobloc soft ....... en nog een naam erachter maar die weet ik ff niet ... het zou dan een D cup gaan worden meteen een afspraak gepland voor 6 JUNI kan niet wachten ik plan nog wel ff een consult tussen door want wil nog het een en andere even weten daar had ik namelijk geen tijd voor in het eerste consult ze was nog al wat gejaagt zal wel door die 2 uur vertraging komen .... ik ben zoooooooo blij dat ik eindelijk ben gegaan had ik 2 jaar eerder moeten doen ... nu aftellen nog 11 weken te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes!! Een datum!! Ik ga je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je doorschrijven in dit topic, ook na je operatie :)

En je titel aanpassen natuurlijk.

Dr. Visser geeft nooit lange consulten ;) Dus hoeft niet persé aan de vertraging gelegen te hebben haha, maar super dat ze in ieder geval wel goed gekeken heeft!!

Gewoon nog een keer gaan en dan al je vragen stellen!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.