Ga naar inhoud

-Sanneke- stelt zich voor


-Sanneke-

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik ben 41 jaar heb 2 kinderen en een schat van een man en ben al ongeveer 25 jaar ontevreden met mijn kleine borsten. (?!)

Van de week de stap genomen om een mailtje te sturen van de Veldhuiskliniek.

Ik kreeg een antwoord terug dat ik een afspraak kon maken met dr van Tits (hoe is het mogelijk, zo'n naam??)

Dus ik zit in een pril stadium betreft een eventuele operatie....

Er zijn nog veel vragen waar ik hier een antwoord op hoop te krijgen.

Verder heb ik een beroep dat niet heel veel voor komt, maar veel te maken heeft met hygiene in een ziekenhuis.

Dus ik kijk wel wat verder dan gemiddeld zal ik maar zeggen....

Groetjes -Sanneke-

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!

Ja.. dr. van Tits, wat een geweldige naam voor iemand die een borstvergroting zou uitvoeren he haha. We hebben er al vaak over gelachen hier ;)

Als je meer verhalen wil lezen over dr. van Tits, dan kun je op Tits zoeken, rechtsboven in de zoekbalk. Voor het loepje staat een grijs vakje, dat je op: forums moet zetten. Dan krijg je de topics die over deze pc gaan :)

Verder veel lezen hier, helpt om een goede keuze te maken :) En een consult plannen uiteraard ook!

Heel veel succes!

En veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum :D

Dag allemaal,

Ik ben 41 jaar heb 2 kinderen en een schat van een man en ben al ongeveer 25 jaar ontevreden met mijn kleine borsten. (?!)


Jeeej.. en als het er straks allemaal op zit ( letterlijk en figuurlijk) dan denk je "had ik dit maar 20 jaar eerder gedaan" ;)

Van de week de stap genomen om een mailtje te sturen van de Veldhuiskliniek.
Ik kreeg een antwoord terug dat ik een afspraak kon maken met dr van Tits (hoe is het mogelijk, zo'n naam??)


hahahahahahah je dacht eerst nog "bananasplit!! :118:
Maarre, inderdaad.... hoe krijgt hij het uitgekiend hè, een dusdanig beroep met zo een naam.
Zo weet ik ook van een gynaecoloog met de naam : Dr Lips :45: echt serieus hahahah

En bij anti incontinentie chirurgie, volgen ze de MUS-procedure :4:

Dus ik zit in een pril stadium betreft een eventuele operatie....
Er zijn nog veel vragen waar ik hier een antwoord op hoop te krijgen.


Er staat zoooooveel, maar meestal komen er een hoop vragen bij ná een consult. Dan is er met de termen om de oren gegooid, en weet je specifiek waar je mee moet vergelijken enz. Merk en afmeting van de prothese, manier van plaatsing enz.
Rechtsboven zit eventueel een zoekfunctie op het forum, kun je ook een eind mee komen en anders plaats je fijn al je vragen of twijfels hier in je topic en komt er altijd wel reactie op :35:

Verder heb ik een beroep dat niet heel veel voor komt, maar veel te maken heeft met hygiene in een ziekenhuis.
Dus ik kijk wel wat verder dan gemiddeld zal ik maar zeggen....

Groetjes -Sanneke-


Pfoeh... dat maakt het nog een tikkie ingewikkelder denk ik ;)
Zo "naief" als wij zijn merken we bepaalde dingen niet eens op, en jij zou er een deur verder voor gaan kijken.
Ben dus heel benieuwd hoe hygienisch het bij Velthuis is :3:

Succes met de voorbereidingen, en met je 1e consult! :2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Piepke,

Wat een leuke reactie!

Ja 25 jaar is best een lange tijd, ik was ook heel blij toen de gevulde BH's "in" kwamen!

Maar het gevoel bleef::"..ik heb niks...." wel een flinke achterkant, maar een platte voorkant, geen goeie verhouding dus.

Ga ik daar iets aan doen, of blijf ik bij mijn eigen ikje? Kan ik niet gewoon trots zijn omdat ik ben wie ik ben?

Operatie: Zal het opvallen? Kom ik er dan voor uit, of zeg ik niks?

Ben ik niet te oud? Mijn man is dik tevreden dus daar hoeft het niet van.

Allemaal vragen en argumenten die ervoor zorgden dat ik niks deed.

Waarom nu deze omslag? Ik heb heel hard gewerkt met een eigen zaakje en dit jaar een mooie winst, te besteden aan: mezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.