Ga naar inhoud

Hoelang na bvk op je rug slapen?


Moos69

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben benieuwd naar hoe lang jullie op je rug hebben moeten slapen voordat je weer echt lekker kon liggen zoals je wilde. Ik ben nu bijna anderhalve week verder na de bvk operatie..slaap wel goed in maar word na een aantal uur wakker van rugpijn of een zere nek, waardoor ik er dan maar weer uit ga. (wil manlief ook niet steeds wakker maken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moos,

Ik zal je vertellen dat ik het niet meer weet! Ik dacht dat ik vier weken op mijn rug heb gelegen en daarna wel eens even probeerde op mijnzij. Maar dat drukte teveel en lag ook niet lekker. Ik ben n buikslaper en na een tijd kan dat gelukkig ook weer, alhoewel het toch anders is dan vroeger.

Volgens mij is 1 1/2 week nog te vlug... Of zit al alles dicht? Anders wat extra kussens zodat je toch comfortabel ligt.

Sterkte

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, klinkt heel herkenbaar. Vooral van die rugpijn. Ik moest ook gewoon 's nachts uit bed van de pijn aan mn rug. De arts vertelde mij dat ik na 1,5 week alweer op mn zij mocht liggen. Maar dat lag niet zo lekker. Zelfs nu na 6 weken is dat nog steeds niet wat het geweest is. Wat mij heel erg heeft geholpen zijn kussens! 1 grote in mn rug voor steun en 1 kleine, platte onder de borst aan de kant waarop je ligt. Zo is alles ondersteund en is het redelijk te doen. Al blijft het toch wat ongemakkelijk. Denk dat dat tijd nodig heeft. Als de borsten wat soepeler zijn op den duur dan zal het zijslapen ook wel weer prettiger worden neem ik aan.

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, excuses! Niet goed gelezen! Ik zal kijken of ik mijn reactie kan verwijderen. Gr.

Nou, dat lijkt me niet te lukken. Inderdaad voor de duidelijkheid; ik had een bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha, geeft niet hoor yvonnko.

@ Anma: Ik lig nog braaf op mijn rug (wow..klinkt dat gek haha) Ik vroeg het me alleen af, omdat ik gewoon niet lekker slaap. Of alles al dicht zit, weet ik nog niet. Er zitten nog witte pleisters op de hechtingen, die er a.s. woensdag afgaan. Ik mag ze er dinsdagavond al zelf afhalen maar weet niet of ik het durf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.