Ga naar inhoud

Opnieuw een infectie, dit x is de prothese verwijderd:(


streetspirit

Aanbevolen berichten

Haha dank je :) Had jij hulp de eerste x? Mijn vriend wil het gelukkig doen (al vind hij het ook een beetje eng:p)

Nee, mijn man was werken, dus moest het de 1e keer alleen doen, wat ik eng vond, maar het was wel gelukt.

Nu doe ik het 2 x per dag, en maandag weer naar de PC terug.

Drain zit er bij mij al vanaf 21 januari in, hoop dat hij zegt dat hij er uit mag, gaat in 3 stappen, steeds een stukje.

Balen dat je nu nog niet de juiste katheter hebt zeg, morgen maar snel bellen!

Rust maar goed uit nu!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geestelijk is het niet echt oke vandaag. Ik ben overduidelijk niet mijzelf!! Heel depri en lusteloos :(

Ik heb gelukkig goed geslapen en bijna geen pijn. Mijn vriend gaat vandaag kleine spuitjes halen (hopelijk hebben ze dat wel!).

Morgen om 11 uur word de drain verwijderd (dat was iig de bedoeling). Het hechten van de wond vind ik behoorlijk eng! Ze gaan het wel verdoven neem ik aan, maar toch raar idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geestelijk is het niet echt oke vandaag. Ik ben overduidelijk niet mijzelf!! Heel depri en lusteloos :( Ik heb gelukkig goed geslapen en bijna geen pijn. Mijn vriend gaat vandaag kleine spuitjes halen (hopelijk hebben ze dat wel!). Morgen om 11 uur word de drain verwijderd (dat was iig de bedoeling). Het hechten van de wond vind ik behoorlijk eng! Ze gaan het wel verdoven neem ik aan, maar toch raar idee.

Kan me voorstellen dat je niet jezelf bent vandaag hoor!

Zou het knap vinden als je er goed mee om kon gaan.

Wel fijn dat je goed geslapen hebt!

Ik hoop voor je dat ze kleine spuitjes hebben en dat je goed kan spoelen.

Ik vind wel dat ze erg snel de drain eruit halen bij je.

Bij mij is de wond al 4 weken open met een soort van draintje, omdat er nog steeds erg veel zooi uitkwam.

Vandaag is het voor het eerst geel wat eruit komt, en dat is goed.

Ik moet morgen terug, en dan hoop ik dat de arts gaat zeggen dat de drain eruit mag ( doet hij trouwens in 3 stappen)

Ik begrijp je helemaal dat je het eng vind als ze de wond gaan hechten!

Moet er niet aan denken, ik hoop niet dat ze dat bij mij moeten doen.

Ik dacht namelijk dat het wel vanzelf dicht zou gaan..... althans, dat hoop ik echt!

Sterkte meid! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt bij mij nog wel wat wondvocht uit. Beetje geel/rood. Ik heb sinds de prothese eruit is geen last meer van koorts en ook de zwelling en roodheid is bijna weg. Ik vraag me nu af waar m eigen borst is, het lijkt wel of die ook is weg gesneden!:P Alleen een hoopje huid met een tepel is nog zichtbaar.

Hoe ziet het er nu bij jou eigenlijk uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Streetspirit,

ik heb een foto van mijn borst in mijn galerij staan,daar kan je zien hoe die eruit ziet.

Jij had hem natuurlijk al 5 mnd erin zitten, ik pas 11 dagen, dus hij is wat slapper als voor de borstoperatie.

xx



Hoi Streetspirit,

ik heb een foto van mijn borst in mijn galerij staan,daar kan je zien hoe die eruit ziet.

Jij had hem natuurlijk al 5 mnd erin zitten, ik pas 11 dagen, dus hij is wat slapper als voor de borstoperatie.

xx

Oeps, je hebt hem al bekeken :-) Ja ik hoop het ook hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hadden geen kleinere spuit dus ik heb niet kunnen spoelen :( Ik heb wel lekker lang onder de douche gestaan, ik voelde me daarna iets beter. Ik voelde me de vorige x ook heel neerslachtig na de narcose, waarschijnlijk komt dat nu weer door de narcose. De hele dag kan niets mij opbeuren. Straks komt mijn zus even langs en daarna ga ik even lekker ontspannen met mijn partner (waarschijnlijk even een film kijken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hadden geen kleinere spuit dus ik heb niet kunnen spoelen :( Ik heb wel lekker lang onder de douche gestaan, ik voelde me daarna iets beter. Ik voelde me de vorige x ook heel neerslachtig na de narcose, waarschijnlijk komt dat nu weer door de narcose. De hele dag kan niets mij opbeuren. Straks komt mijn zus even langs en daarna ga ik even lekker ontspannen met mijn partner (waarschijnlijk even een film kijken).

Dat is balen! Maar je hoeft toch alleen maar dat tuutje erin te stoppen?

Morgen moet je terug om je drain eruit te laten halen, hoop dat alles goed is dan.

Dat neerslachtige herken ik ook hoor, ik wordt trouwens nu pas een beetje vrolijker, en dat na 4 weken!

Geniet samen met je partner lekker op de bank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drain hebben ze gisteren verwijderd, nu moet de wond van binnenuit dicht gaan groeien. Iemand enig idee hoe lang dat kan gaan duren? Geestelijk voel ik mij al stukken beter. Ik ben nu wel een beetje over de shock heen en de acceptatie begint nu. Ik weet dat ik mij over enkele maanden mag verheugen op 2 mooie borsten. Ik baal er wel van dat ik opnieuw zolang moet herstellen (ik was net vanaf begin januari gaan sporten!). Ik zag via internet een opvulling voor de bh, deze kost maar 20 euro. Ik heb geen hele zware protheses dus het verschil valt wel mee als ik kleding aan heb.Wel gek dat ik zeker wist dat een cup B perfect zou zijn en ik nu echt voor groter zou gaan! Maar goed, dat is achteraf en mijn rechter boob is wel heeeel mooi geworden :)

In mei heb ik een nieuwe afspraak. Het personeel was ontzettend aardig voor me en ze leven helemaal mee. Wat dat betreft ben ik heel blij met de keuze qua kliniek. Ik heb niets gehoord over mogelijke kosten dus ik neem aan dat ik verder geen kosten heb. Dit is echt gewoon dikke pech :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Fijn dat je je iets beter voelt en dat je drain eruit is.

Het dichtgroeien heeft alles te maken met je eigen voedingstoestand. Eet veel eiwitten (zoals vis) dan heeft je weefsel genoeg bouwstoffen om zo goed en snel mogelijk dicht te groeien!!

Zoek eens op internet naar voedsel, waar veel eiwitten in zit :)

Heel veel succes!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drain hebben ze gisteren verwijderd, nu moet de wond van binnenuit dicht gaan groeien. Iemand enig idee hoe lang dat kan gaan duren? Geestelijk voel ik mij al stukken beter. Ik ben nu wel een beetje over de shock heen en de acceptatie begint nu. Ik weet dat ik mij over enkele maanden mag verheugen op 2 mooie borsten. Ik baal er wel van dat ik opnieuw zolang moet herstellen (ik was net vanaf begin januari gaan sporten!). Ik zag via internet een opvulling voor de bh, deze kost maar 20 euro. Ik heb geen hele zware protheses dus het verschil valt wel mee als ik kleding aan heb.Wel gek dat ik zeker wist dat een cup B perfect zou zijn en ik nu echt voor groter zou gaan! Maar goed, dat is achteraf en mijn rechter boob is wel heeeel mooi geworden :)

In mei heb ik een nieuwe afspraak. Het personeel was ontzettend aardig voor me en ze leven helemaal mee. Wat dat betreft ben ik heel blij met de keuze qua kliniek. Ik heb niets gehoord over mogelijke kosten dus ik neem aan dat ik verder geen kosten heb. Dit is echt gewoon dikke pech :(

Bij mij duurt het nu al bijna 5 weken, en de borst is nog niet dicht ( van binnenuit dan) kan dus wel een tijdje duren.

Maar mss bij mij omdat er lang veel troep uitkwam? En mss dat het bij jou korter gaat duren.

Vind het knap dat je het nu al kan accepteren, maar wat je zegt, over poosje heb je mooie borsten.

Ik ga pas in september mijn heroperatie doen, bij mij zit het gewoon in de prijs inbegrepen, want wat je zegt, het is een complicatie.

Ik ga bij lingeriezaak kijken voor een prothese als de drain eruit is.

Voorlopig loop ik nog met wijde shirtjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is geen probleem, ik leer voor voedingsdeskundige :)

Ik heb afgelopen week niet heel gezond gegeten door de stress, maar ik voel me inmiddels veel beter en ik eet dan automatisch ook gezonder! Vandaag lekker roerei met groenten en zalm gemaakt als lunch.

iig bedankt :D

Ja haha, dan weet jij precies waar eiwitten in zitten :)

Gezond eten dan maar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je drain eruit is.

En ook goed dat de acceptatie begonnen is. Helaas kan je niet anders dan het accepteren en gewoon gaan voor een goed herstel.

Wat betreft de voeding zit je dus goed :D Lekker eten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.