Ga naar inhoud

Wanneer soepeler?


Gast yvonnko

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben nu ruim 6 weken po en ik weet dat de boobies in het begin nog hard aan zouden voelen, maar ik vroeg mij af hoe lang het bij jullie ongeveer duurde voordat ze wat soepeler en natuurlijk aan gingen voelen.

Ook nog een vraagje over de littekens; in het begin waren het hele mooie witte dunne streepjes, ik merk dat ze nu na 6 weken toch wat roder zijn geworden (helaas!) Ik hoop dat dit nog bij gaat trekken. Ik ben een beetje bang dat het mijn eigen schuld is, want ik ben al 2 keer onder de zonnebank geweest (foei!!). Wel met factor 50 en helemaal afgeplakt. Ik vraag me nu dus af of het daar toch niet door komt.. Of misschien toch iets teveel belast? Zelf gestofzuigd en wat ander huishoudelijk werk gedaan binnen de 6 weken. :excl:

Hoor graag jullie mening. Thx!! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Dat duurt wel even hoor. Ik ben nu zelf ca. 3 maanden po en nu begint het aan de bovenkant en in het midden eindelijk wat zachter te worden. Duurt lang, dat klopt maar komt vanzelf goed hoor.

je littekens kun je inderdaad beter uit de zon of zonnebank houden.

Succes met je genezing. Groetjes Mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 3 weken merkte ik wel dat ze wat zachter waren, maar ze gaan vast nog zachter worden dan dat ze nu zijn.

De littekens horen nu nog wat rood te zijn, pas na ongeveer een jaar dan moeten ze gewoon wit zijn en hopelijk bijna niet meer zichtbaar...

De zonnebank zou geen probleem moeten zijn, als je het zo goed hebt afgeplakt, insmeren van de littekens met zo een zonnebrandcreme weet ik niet of dat goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc zei dat je littekens na een tijdje roder worden en dan weer stilletjes aan verdwijnen :)

Mijn borsten zijn nu na 5 weken eigenlijk al heel zacht. Maar ik heb ze wel voor de spier, misschien dat dat wat uitmaakt? Maar dat is natuurlijk ook bij iedereen anders hé. Zolang ze maar niet hard worden is alles goed denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.