Ga naar inhoud

Hoe bepaal ik de hoeveelheid cc?


Gast Channie

Aanbevolen berichten

Vaak hoor ik dat een arts/chirurg/dokter naar de gewenste hoeveelheid cc vraagt.
Hoe kan ik dit het beste bepalen en uitproberen?

Ik heb nu 85d, maar ze zijn slap en ze hangen een beetje. Ik wil weer mooie volle borsten krijgen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan niet zeggen ik wil zoveel cc. Per merk en soort prothese zal het resultaat verschillend zijn. Geef aan wat je wensen zijn, ga passen en vanuit daar beslis je hoeveel cc van welke soort prothese het moet worden. Je kan altijd een tweede passessie plannen als je twijffelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh oke! dat wist ik dus niet. Is ook allemaal nieuw voor mij.

Een vriendin van mij heeft een aantal jaren geleden een borstvergroting laten doen en zij moest dus zelf aangeven hoeveel cc zij wilde! Zij heeft thuis met boterhamzakjes gevuld met water staan passen om te kijken wat nou een beetje mooi stond!
Ik was daar nogal verbaasd over toen zij dit aan mij vertelde..

op naar de pas sessies dus :D

Je kan niet zeggen ik wil zoveel cc. Per merk en soort prothese zal het resultaat verschillend zijn. Geef aan wat je wensen zijn, ga passen en vanuit daar beslis je hoeveel cc van welke soort prothese het moet worden. Je kan altijd een tweede passessie plannen als je twijffelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat geeft wel een redelijk beeld. Maar beter kan je zakjes met rijst nemen. Bijvoorbeeld 350 gram is 350cc. Het gaat ook om de projectie, hoever naar voren. Je kan een hele brede en hoge prothese hebben van bijvoorbeel 350 cc, die veel minder resultaat geeft dan een andere prothese met dezelfde hoeveelheid cc's erin. Ook de plaatsing van de prothese kan dan weer een ander resultaat geven. Afhankelijk van hoeveel eigen weefsel/huid je hebt kan het boven de spier, onder de spier of gedeeltelijk onder de spier (dual-plane). Wat een hoop informatie he! Gewoon goed rondlezen en kijken op de site, op consult gaan, eventueel bij meerdere als je dat wilt en maak je beslissing als je het weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha met rijst! ik ga vanavond mijn man verblijden met wat rijstopvulling ;)

Nouja ik ga van de week maar eens bellen voor een consult. Veel beter idee.

Daar kunnen ze me vast goed informeren wat wel of niet het beste voor me is en wat het beste bij me past

Ja dat geeft wel een redelijk beeld. Maar beter kan je zakjes met rijst nemen. Bijvoorbeeld 350 gram is 350cc. Het gaat ook om de projectie, hoever naar voren. Je kan een hele brede en hoge prothese hebben van bijvoorbeel 350 cc, die veel minder resultaat geeft dan een andere prothese met dezelfde hoeveelheid cc's erin. Ook de plaatsing van de prothese kan dan weer een ander resultaat geven. Afhankelijk van hoeveel eigen weefsel/huid je hebt kan het boven de spier, onder de spier of gedeeltelijk onder de spier (dual-plane). Wat een hoop informatie he! Gewoon goed rondlezen en kijken op de site, op consult gaan, eventueel bij meerdere als je dat wilt en maak je beslissing als je het weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.