Ga naar inhoud

Siliconenprothese (rond) vs Anatomische siliconenprothese


Gast Channie

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen de Siliconenprothese rond en de Anatomische siliconenprothese?
Op internet vind ik namelijk heel veel verschillende omschrijvingen en informatie.
Welke prothese is beter? De vorm? Voelt de 1 zachter dan de ander? Is de gel anders?

Sorry voor de vele vragen maar hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen.

Liefs Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

het hangt af van je eige borstweefsel en hoe groot je je boobies wilt .

anatomisch zou meer natuurlijker zijn dan de ronde , maar ikheb ronde protheses 380cc achter de spier , 3 dagen nu , en ze lijken al heel natuurlijk hoor!

dus denk dat je pc dit het beste aanziet en weet! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx, je leest en hoort zoveel inderdaad.
Soms zou het makkelijk zijn als er maar 1 soort bestaat haha ;)

Ik ga binnenkort mijn 1e intake afspraak maken, heb veel goede verhalen gehoord over dokter Nio van het Parkkliniek in Rotterdam. Ga me ook nog verdiepen in andere klinieken en ook daar een afspraak maken

het hangt af van je eige borstweefsel en hoe groot je je boobies wilt .

anatomisch zou meer natuurlijker zijn dan de ronde , maar ikheb ronde protheses 380cc achter de spier , 3 dagen nu , en ze lijken al heel natuurlijk hoor!

dus denk dat je pc dit het beste aanziet en weet! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx, ik heb nu al wat aan al je reacties op mijn vragen hahaha

Gewoon een afspraak maken, alles goed doornemen, mijn wensen bespreken, passen en alles op me af laten komen :D

Hij laat je alles zien en voelen, luistert naar wat jouw wensen zijn en zal een advies geven. Natuurlijk ga je ook passen enzo. Laat het op je af komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, daarmee kom je al een heel end! Het is zoveel, maar het belangrijkste is dat jij weet wat je wilt en dat je chirurg je begrijpt en dat voor je wil/kan doen. Als je een wens hebt die onmogelijk zou zijn dan moet een chirurg je dat ook vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.